![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de marrakesch wraak smaakt zo lekker zoet
geniet ervan linkse meute
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begon er een tijdje geleden al mijn twijfels over te krijgen of al dat geblaat van Francken wel klopte, niet dat alles wat hij gedaan heeft fout was, maar deze zaak klinkt wel vreselijk fout en zijn kop zal hierbij moeten rollen in de zin van: we moeten toch iemand als de schuldige kunnen aanwijzen of niet? Pijnlijke zaak voor de N-VA in de aanloop naar Mei 2019? Ter info: N-VA’er Kucam regelde zowat 200 visa naar België. Humane troefkaart is plots gevaarlijk goedje. ‘Een christen helpt wie hij kan ... maar fout is fout’ Laten we 'ons' land maar rustig verder overspoelen door figuren waar we totaal geen boodschap aan hebben en er in de meeste gevallen nog veel miserie met hebben. De humanitaire gedachte gaat bij dit tot vervelens toe maar blijven binnen van andere totaal fout want uiteindelijk zal het ontaarden in dat wij ons zelf bedreigd gaan voelen of ons zo al voelen. Of dat uiteindelijk een 'goede' afloop zal kennen, staat u mij toe beste forumleden en lezers daar aan te twijfelen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 januari 2019 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Theo Francken zette een vage gunstmaatregel in als essentieel politiek instrument. Maar de humanitaire visa ontploffen nu in zijn gezicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ga je nu humanitaire visa ter discussie stellen? ga je het verdrag van Geneve kelderen mss???? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dedecker bv, die kan ook nog iets doen he
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Afschaffen die handel dus ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen middel om politiek te scoren en zeker geen middel om vrienden veel geld te laten verdienen op de kap van vluchtelingen. Geneve heeft er niks mee te maken, is maar gelul van u. Laatst gewijzigd door dpg : 17 januari 2019 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2019 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 17 januari 2019 om 09:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vandaar mijn vraag : hoe gaat dat juist in zijn werk, 'rechters van je terrein jagen'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/aan...-uit-bbe2d77a/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
o, en is er daardoor één rechter die zijn job niet doet??? die zin van de journalist was gewoon slechte spin en opinie nb op niks gebaseerd ... |
|
![]() |
![]() |