![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boegbeelden zijn blijkbaar noodzakelijk. Tenslotte trokken ze het zaakje op gang... Dat gedoe over hun vliegen en consumptiepatroon is ofwel bigot ofwel gedreven door een bewuste dubbele agenda. Ik heb ook al gezegd dat ze zullen moeten doorgaan ermee en op politieke partijen met groene programma's stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat verhaaltje over dat "ir" zijn dan toch gelogen is, gok ik eerder op bewoner van één of ander gesticht
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de Duitsers is de bijdrage nog frappanter. Wat zou Europa zonder de Duitse inbreng zijn? Wie betaalt de enorme sommen die Europa draaiende houdt? Uiteraard ook andere landen maar onder de lidstaten zijn er verschillende van krot & co. Wie produceert de mooiste wagens? Wie heeft de beste winkels? Op de Duitsers hun nek zitten is al te gemakkelijk en toont ook aan dat je niet op de hoogte bent van de economische toestand van dit land. Laatst gewijzigd door robert t : 28 februari 2019 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Zwarten mij voeten. Mijn vader was ook zo eentje. Een zwarte Prof heeft mij in 1967 (!) nog steeds zonder burgerrechten heeft mij nog zwaar kunnen beschadigen.
Als de Nazi's je familie ombrachten moet niet alle Duitsers gaan haten maar de Nazi's. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 februari 2019 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Ik ben al klaar. Nu jij.
---- Het enige wat jij wil is de klimaatsletjes kleineren, beschimpen en hen hoe dan ook de mond snoeren met belachelijke en bigotte argumenten. Ik hoop dat ze doorgaan met hun hartverwarmende klimaatactivisme, keiverantwoordelijk en keigeëngageerd, en dat hun gespijbel de verantwoordelijke politici aan het werken zet. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 februari 2019 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ Het was eigenlijk nog oorlog tot 8 mei 1945 en de nazi's kwamen terug tot voorbij Bastogne... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nazi's: dat bedoel ik eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() Anuna heeft er zelf mee uitgepakt op sociale media.
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden een VERKEERD "vermoeden" en waren razend omdat de Canadezen hen in onze streken achteruit duwden. Ze namen wraak maar op de verkeerde personen. Ze moesten geen burgers doden maar vechten tegen soldaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader is ook gesneuveld. Omdat die domme moffen geen railing hadden geplaatst aan de wachttoren en hij er met zijn zat gezicht is afgetuimeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het eerste gedeelte geen greintje. Hoeveel burgers zijn er in de bombardementen gebleven? Als ganse steden zijn platgevaagd? In Dresden alleen tussen de 25000 en 100000.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 februari 2019 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom nog haten voor iets dat 2 generaties geleden is? Ik vind haat al zo'n overbodige emotie. Afkeer hebben, da's een ander verhaal. Oplossingen voor een probleem zoeken en aanreiken, ook zo iets. Maar haat, neen.
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zoude nen nonkel van mij kunnen zijn, mijn overgrootvader heeft net hetzelfde voorgehad.
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |