![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij dat racisme ook ervaren bij jouw adoptie-ouders ? Ik vermoeddat er ook kandidaat adoptie-ouders zijn die per se een kindje met andere huidskleur wensen omdat ze willen bewijzen hoe anti-racistisch zijn. Ik vermoed ook dat er dergelijke adoptie-ouders zijn die een adoptie-kindje willen "redden" van wat in hun ogen barbaarse culturen zijn. Dat laatste zijn in mijn ogen racistische motieven. Kinderen worden spijtig genoeg grotendeels als middel gebruikt. Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je even kijkt naar wie er destijds voor en tegen invoering van het Homohuwelijk en -adoptie gestemd hebben zijn er nochthans bij zowat alle partijen uitgezonderd groen! en sp-a! nogal wat tegenstanders geweest. Wat homo huwelijk betreft dat laat mij en de gemiddelde mens denk ik volledig koud. De staat heeft zich daar niet mee te bemoeien. Homo-adoptie daarentegenover denk ik echt dat de dame in kwestie helemaal niet alleen staat met dit abnormaal te vinden. I.e. ik denk dat er bij alle partijen wel een grote groep mensen zit die hier toch zijn bedenkingen bij heeft. Persoonlijk lijkt mij indien er keuze is tussen een geschikt hetero- en homokoppel dat hetero koppels in het belang van het kind sowieso voorrang moeten krijgen. I.e. ik ben niet tegen homo adoptie per definitie, maar enkel en alleen als er geen geschikt hetero koppel te vinden valt. Daarenboven zijn er ook een hoop landen die weigeren om kinderen voor adoptie vrij te geven als homo adoptie mogelijk is dacht ik. Dus die kinderen vallen dan uit de boot om opgevangen te worden in een rijk land als het onze... Je mag dat achterlijk vinden van die landen, maar dat neemt niet weg dat die kinderen die anders misschien hier door een liefdevol hetero koppel werden geadopteerd daar nu geen kans meer op maken. I.e. vanuit de belangen van het kind redenerend zijn er echt wel heel wat vragen te stellen bij homo-adoptie en daar doet het niet eens terzake ofdat dat homokoppel goede lieve ouders zouden zijn of niet....
![]() |
![]() |
#284 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op het ketterse af...
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn er inderdaad meer die daar zo over denken !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mens moest een premie krijgen voor haar uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch jammer dat voorzitter Tom haar ondertussen spreekverbod oplegde en haar communicatie 'knullig' noemde. ![]() De grote zelfverklaarde democraat Tom Van Grieken wil blijkbaar bepaalde stemmen het zwijgen opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij gaat tegen de bec de gaz van zijn ‘echte’ achterban lopen. En die is nog altijd dezelfde als twintig jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag blijft natuurlijk of mijnheer/mevrouw Dominiek model kan staan voor de typische Blokker, of dat marketingboy Van Grieken met zijn blauwe kostuum dat doet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is wat ik zeg, ze mag kakelen zoveel ze wil. Dat is niet iemand het zwijgen opleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt een verkeerd beeld van adoptie. De adoptie-ouders maken de keuze, niet de weeshuizen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |