![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n naaldhak penetreert gegarandeerd de koepel van een MIG. Nu snap ik wat schoof bedoelt met "kunnen werpen"!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werpen gezegd van loopend wild en honden, het ter wereld brengen van jongen De enige functie van vrouwelijke koninklijke adel: werpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zit het bij U ? Hoe wild is het er daar al aan toe gegaan ? Geef ons eens wat getallen. Kunnen we spreken van kroostrijken of kroostarmen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juli 2019 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe wat feitjes samengooien. Guinevere beweerd Pakistaanse te zijn.
In 2007 is de Pakistaanse politica Benazir Bhutto afgemaakt met een zelfontploffer.
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En speciaal voor Astridje zijn er ook ontworpen voor de medische component. ![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 juli 2019 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De groei v.d. wereldbevolking vertraagt. Waarschijnlijk is die in 2030(?) 0.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katolieke kerk: Ga en vermenigvuldig u ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie weet dat ze koningin wordt van Wallonië, dat is dan aan de Walen om te beslissen. Het onafhankelijke Vlaanderen heeft nood aan een sterk staatshoofd die ten volle zijn bevoegdheden kan uitoefenen, geen ceremoniële geldverspilling zoals een constitutionele monarchie als in Nederland of een republiek met een ceremoniële president als in Duitsland. Een sterk staatshoofd kan voor mij koning, volksleider of president zijn, de titel maakt eigenlijk niet veel uit, wat de titel juist inhoudt is belangrijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jacob Van Artevelde heeft die titel ook nog gedragen,als ik mij niet vergis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister
|
![]() Citaat:
eerst dacht ik dat u hier de nationale feestdag van belziek met uw onnozelheid aant framen was, maar dit is wel degelijk den "défilé militaire belge" van vorige week, de hoogmis van de belgicisten ! Aanschouw onze belgische toekomst, onze fierheid, ... een volledig regiment belgicisten ... "honneur, l'union, patrie, drapeau, vive le roi ..." ![]() ![]() Sire, er zijn nog belgen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Minister
|
![]() In de Morgen lees ik, "Alles ging goed volgens de 16-jarige, tot de groep bij het podium met de koninklijke familie kwam".
Ik zeg het u, het waren die blauwe stilletto's! ge gaat het maar meemaken, ... 'wij luikse kadetten, we waren uit ons lood geslagen, niemand had ons verwittigd' ! ![]() PS: 'uit het luikse', zou het kunnen dat ons rikske daar tussen loopt ? (was hij ooit militair, neen ?) ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 28 juli 2019 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=u5-dkvfJfWI "HOERA!" ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 28 juli 2019 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie hoog wilt kunnen kakken,
moet leren lopen op hoge hakken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |