![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Parlementslid
|
![]() De politiek is anders goed bezig om het faillissement van België te maken
![]() NVA houdt hun been stijf. De PS wil gewoon het land blokkeren. De andere partijen zijn nog hun wonden aan het likken of zoeken krampachtig naar dik betaalde postjes. In België als het moet maar liefst voor de EU. Vandaag is het postjes pakken, zoveel mogelijk geld binnen rijven en als het kan zo veel mogelijk foefelen. En ondertussen gaat het in België van kwaad naar erger. En VB hoopt op een totale ontsprong en als het kan nog wat burgeroorlog of aanslagen. Wat ik trouwens raar vindt is dat er nog steeds geen radicale groeperingen begonnen zijn met wat bommen en zo te leggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien eens nadenken wat uw échte motieven zijn, en daar dan eerlijk over zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 17 september 2019 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de meeste van die eigendommen al geen eigendom van de staat geworden (Koninklijke Schenking door Leopold II)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vastgoed is al meer dan honderd jaar geen eigendom meer van het koningshuis. Het waren destijds geen krotten die werden geschonken. Niet hun fout dat dat slecht wordt beheerd, toch? (toegegeven: ik ken de details niet)
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 september 2019 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() mijn punt is dat niet de aandelen vd Generale geschonken werden, maar wel de infrastructuur die kostengevoelig is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan een verkoop met 'lease back' operatie hier geen budgettair soelaas brengen?
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ging helemaal de bevolking niet bewapenen. Ik ging mezelf bewapenen voor als er zo een Bruinhemd 's nachts zou komen aankloppen bij mij. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 september 2019 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Blok leerde uit zijn verleden, ze poetsten het 70 ptn programma op in 96 (jurgen ceder heeft dat gedaan, PhDW is daar niet beslagen genoeg voor) en zorgen ervoor dat er niets in hun partijprogramma staat waar de concurrentie hen via het gerecht kan op pakken. Maar dat is window dressing. De bezoeken van + toespraken van de top van het Blok in Griekenland bij de nazi's van Gouden Dageraad, de persoonlijke aanwezigheid van PhDW op de herdenking van Staf De Clercq in 2004 op d'Yserwaecke , de feestjes met Blut und Boden groepen, het werken met scherm-organisaties zoals Pegida, het tot op heden volhouden dat collaboratie 'begrijpelijk' was, de offensieve taal van PhDW in het parlement over migranten enz toont duidelijk aan dat het VB anno 2019 niets anders is dan het Blok bij zijn ontstaan. Fascisten, racisten, nazi verheerlijkers. Citaat:
Smijt het weg, niemand leest dat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeten tegen het 70-puntenplan zijn vele "democratische" partijprogramma's moreel abject. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de bezetting waren het wel degelijk de VNV boys die de mensen thuis 'snachts gingen uit hun huis halen. Omdat ze daartoe de macht hadden gekregen. Ik heb dan liefst een shotgun in huis. Dat die illegaal is, veeg ik mijn kloten van de Schoof aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan maar één ding verhopen, en dat is dat het te verwachten straatgeweld en de bestialiteiten zich zullen beperken tot Belgicisten en dat niet de arme allochtonen mee gaan delen in de klappen. Laatst gewijzigd door Anna List : 17 september 2019 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu al zo met de machtsgreep van de mediocraten. Ga maar gewoon eens wat lastig volk aflappen, en kijk eens wat een razzia's je mee zal maken. Terwijl je gewoon de buurt schoonmaakt.
Laatst gewijzigd door patrickve : 17 september 2019 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Magazijn is gewoonlijk ook groter.
![]() |
![]() |
![]() |