Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2019, 16:09   #281
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoeyberghs heeft de wet niet overtreden en toch wil je hem op water en brood zetten.
Bedoel je dat hij beter zou vermageren? Daar ga ik akkoord mee. Hij is bijna morbide obees.

Hij zou best eens een plastisch chirurg opzoeken voor een liposuctie.
Oud 12 december 2019, 16:09   #282
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jammer dat je op het belangrijkste geen woord commentaar hebt gegeven, namelijk over de dubbelhartigheid en dubbele moraal die in dit verband gehanteerd wordt.

Ik geef grif toe dat mannen klootzakken kunnen zijn, maar ik wil de vrouwen niet de kost geven die niet voor mannen moeten onderdoen.
Het is geen geheim dat heel wat dames maar al te graag hun benen open spreiden als ze daarmee hun doel kunnen bereiken. En het is ook geen geheim dat er vrouwen zijn die hun benen weigeren open te doen voor hun eigen man tot ze hem hebben waar ze hem willen hebben: onder hun pantoffels. Het woord "pantoffelheld" komt ergens vandaan.

Wie voldoende hersens heeft begrijpt waar de oorzaak moet gezocht worden voor de frustratie van Hoeyberghs, en brengt begrip op ipv hem op het altaar van de politieke correctheid te radbraken.

Wie Hoeyberghs op de brandstapel wil omdat hij een seksist is moet dringend de Koran én de bijbel lezen.

Zit waarheid in.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2019, 16:14   #283
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijn uitspraak is zojuist gevallen.

En wat voor uitspraak zou er nodig zijn? De UGent doet met haar leslokalen wat ze willen.
Van zodra ze draaien op 100% prive middelen dan onderschrijf ik die stelling. Maar zolang ze meer dan 300 miljoen overheidsmiddelen per jaar verbruiken horen ze politiek neutraal te zijn en moeten ze elke mening aan bod laten komen. De U Gent haat hier dus nog maar eens zwaar haar boekje te buiten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2019, 16:15   #284
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb juist gezegd dat ik daar tegen ben. Ik doe er ook iets voor in tegenstelling tot al degenen die hier constant op de islam zitten te kakken.

Steun Amnesty International!
Want Amnesty International helpt de Islam uit de wereld ?

Iedere keer als ge ginder zo een "arme vrouw" gaat helpen om nog meer een broedmachine voor moslims te worden, maakt ge het probleem erger he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2019 om 16:16.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2019, 16:15   #285
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Bwah zeg.....Jeff is gewoon een brulboei en een macho.
Miljoenen vrouwen doen in de wereld hun benen wijd voor de kleur van geld.....zo een erge dingen heeft die toch ook weer niet gezegd zeker ?
Vergis U niet......een meerderheid van vrouwen valt voor dit type mannen.
Bedoel je prostitutie in arme landen? Wat die brulboei heeft uitgekraamd weet je niet?
Denk je echt dat vrouwen vallen op morbide obese mannen met een veel te hoge bloeddruk, vol frustraties en seksisme?
Denk van niet hoor.
Denken dat de meeste vrouwen hoeren zijn is trouwens ook een seksistische uitspraak hoor.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2019, 16:16   #286
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
heb ik ook niet beweerd, wel zijn gebrek aan consequentie, als het de islam(ieten) betreft, terwijl die dan nog zwaar met overheidsgeld worden gesubsidieerd.
ok, daar heeft u een punt...
Oud 12 december 2019, 16:18   #287
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bedoel je dat hij beter zou vermageren? Daar ga ik akkoord mee. Hij is bijna morbide obees.

Hij zou best eens een plastisch chirurg opzoeken voor een liposuctie.
Je weet maar al te goed dat ik bedoelde dat de man de wet niet heeft overtreden. Geen enkele rechter zal hem veroordelen omdat hij de vrijheid heeft om zijn mening te uiten. Die mening mag dan niet fraai ogen, ze is niet racistisch en dus niet strafbaar, noch een gevaar voor de staatsveiligheid.
JIJ nam de plaats van de rechter is en veroordeelde de man. Dat probeer je te verdoezelen door rond de pot te draaien. Zo kennen we jou.

Mij werd kort geleden op dit forum verweten dat ik iemand beoordeel op zijn uiterlijk, maar jij bent niet de enige die zich daar op een veel vulgairder manier aan bezondigde dan ik.
Oud 12 december 2019, 16:19   #288
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Van zodra ze draaien op 100% prive middelen dan onderschrijf ik die stelling. Maar zolang ze meer dan 300 miljoen overheidsmiddelen per jaar verbruiken horen ze politiek neutraal te zijn en moeten ze elke mening aan bod laten komen. De U Gent haat hier dus nog maar eens zwaar haar boekje te buiten.
Neen, hoeft niet. Ze mogen daar iedereen laten spreken.

https://beeld.ugent.be/nl/fotoalbum/...ticologie-2019

Oud 12 december 2019, 16:19   #289
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jammer dat je op het belangrijkste geen woord commentaar hebt gegeven, namelijk over de dubbelhartigheid en dubbele moraal die in dit verband gehanteerd wordt.

Ik geef grif toe dat mannen klootzakken kunnen zijn, maar ik wil de vrouwen niet de kost geven die niet voor mannen moeten onderdoen.
Het is geen geheim dat heel wat dames maar al te graag hun benen open spreiden als ze daarmee hun doel kunnen bereiken. En het is ook geen geheim dat er vrouwen zijn die hun benen weigeren open te doen voor hun eigen man tot ze hem hebben waar ze hem willen hebben: onder hun pantoffels. Het woord "pantoffelheld" komt ergens vandaan.

Wie voldoende hersens heeft begrijpt waar de oorzaak moet gezocht worden voor de frustratie van Hoeyberghs, en brengt begrip op ipv hem op het altaar van de politieke correctheid te radbraken.

Wie Hoeyberghs op de brandstapel wil omdat hij een seksist is moet dringend de Koran én de bijbel lezen.
Nee, mannen zijn geen klootzakken. Sommigen wel, maar dat heeft met persoonlijkheid te maken, net zoals bij vrouwen. Niet met eigenschappen die per definitie gender gebonden zijn, daar komen veel vooroordelen juist door en u steunt dat eigenlijk ook met uw commentaar.
Dan de Koran lezen gaat echt niet helpen.
Oud 12 december 2019, 16:19   #290
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb juist gezegd dat ik daar tegen ben. Ik doe er ook iets voor in tegenstelling tot al degenen die hier constant op de islam zitten te kakken.

Steun Amnesty International!
Hoe zeer zijn die te vertrouwen, wetende dat hun vroegere voorzitter in België, Eva Brems nog een statement wou maken door als parlementslid (van Groen, wat een verrassing) met een islamitische hoofddoek in de Kamer te verschijnen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 12 december 2019 om 16:20.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2019, 16:21   #291
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'Zijn' ben ik dat?

Ik heb mijn standpunt over de islam al genoeg gegeven. Ik heb de pest aan religies, maar zolang ze de wet niet overtreden kan/moet je daar niks tegen doen.
Maar als een studentenvereniging eens een vetlap wat onnozele praat laat verkopen die gewoon maar een bui van domme frustratie is, eerder dan de hoeksteen van een doctrine, dan moet ze wel gestraft worden.

Sinds wanneer zijn universiteiten de garant van de wellevendheid behalve als het om doctrinaire systemen gaat ?
Oud 12 december 2019, 16:21   #292
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je weet maar al te goed dat ik bedoelde dat de man de wet niet heeft overtreden. Geen enkele rechter zal hem veroordelen omdat hij de vrijheid heeft om zijn mening te uiten. Die mening mag dan niet fraai ogen, ze is niet racistisch en dus niet strafbaar, noch een gevaar voor de staatsveiligheid.
JIJ nam de plaats van de rechter is en veroordeelde de man. Dat probeer je te verdoezelen door rond de pot te draaien. Zo kennen we jou.

Mij werd kort geleden op dit forum verweten dat ik iemand beoordeel op zijn uiterlijk, maar jij bent niet de enige die zich daar op een veel vulgairder manier aan bezondigde dan ik.
Twee pagina's voor deze:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=258

Citaat:
Wettelijk is dat allemaal heel moeilijk. Die aanklachten tegen Vuil Jefke gaan volgens mij nergens op uitdraaien.
Dat neemt niet weg dat ik hem een vuile misogyne vetpens vind.
Oud 12 december 2019, 16:23   #293
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe zeer zijn die te vertrouwen, wetende dat hun vroegere voorzitter in België, Eva Brems nog een statement wou maken door als parlementslid (van Groen, wat een verrassing) met een islamitische hoofddoek in de Kamer te verschijnen.
Oei. Als strijd tegen de vrouwenonderdrukkende "doe-uw-benen-eens-open-want-ge-moet-de-ummah-uitbreiden" doctrine is dat wel een klein uitschuivertje...
Oud 12 december 2019, 16:27   #294
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze sturen mij regelmatig informatie over wat ze doen en dat ziet er goed uit. Met Eva Brems heb ik geen uitstaans.
Oud 12 december 2019, 16:28   #295
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze sturen mij regelmatig informatie over wat ze doen en dat ziet er goed uit. Met Eva Brems heb ik geen uitstaans.
Zijn er, nadat ze voorbij kwamen, minder moslims nadien ?
Ge weet wel, het soort mensen dat heilig gelooft in dingen die veel erger zijn dan wat Vette Jeff bralde op een studentenbijeenkomst en die nu dus allemaal van de UGent gaan vliegen...
Ge weet wel, het soort gedachtengoed van waar ge als nazi voor uitgemaakt wordt als ge er "foob" durft over te zijn in 't openbaar.

Ik verdenk U trouwens serieus van vette-Jeff-foob te zijn. Pas maar op van het gelijke-kansen-dinges.

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2019 om 16:30.
Oud 12 december 2019, 16:35   #296
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Bedoel je prostitutie in arme landen? Wat die brulboei heeft uitgekraamd weet je niet?
Denk je echt dat vrouwen vallen op morbide obese mannen met een veel te hoge bloeddruk, vol frustraties en seksisme?
Denk van niet hoor.
Denken dat de meeste vrouwen hoeren zijn is trouwens ook een seksistische uitspraak hoor.
Ja maar alle dagen lezen dat alle mannen achter hun pik lopen en hun verstand eerder in hun broek zit dan in hun hoofd is dat eveneens. Echter wordt daar zelden moeilijk over gedaan

Raad eens hoeveel boeken al zijn verschenen met als titel Mannen willen maar één ding

Mannen mogen straks niet meer naar de fitness gaan als er vrouwen zijn want sommige vrouwen vinden dat mannen hen al eens durven bekijken

Ik ga ook naar de fitness maar eerlijk gezegd zie hoor of merk ik daar niks van...ik hoor daar ook geen vrouwen over klagen ....integendeel ik zie precies meer vrouwen lonken naar de mannen dan omgekeerd

Ik vind dat mannen de dag van vandaag niet zelden door het slijk worden gehaald. En neen mij kan dat niet schelen maar een man is nu éénmaal geen vrouw en heeft zeker ook zijn fierheid. Sommige mannen gaan dan al eens tegen reageren op een niet direct correcte wijze ...zoals hier het geval was.

Maar goed....ik heb buiten wat in de pers verscheen weinig anders van vrouwonvriendelijke uitspraken gehoord tijdens die toespraak. Blijkbaar volgens mensen die de ganse toespraak hebben gehoord was dat ook het enige.

En ja er zullen ontegensprekelijk vrouwen vallen op mannen als Hoeyberghs....daar ben ik meer dan 100 % van overtuigd en nog niet weinig ook.
Ik zou de vrouwen niet te eten willen geven die vallen en blijven vallen voor geweldenaren.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2019 om 17:03.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2019, 16:36   #297
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er wordt niet zonder reden op de islam "gekakt". Wijzen op de dubbele standaard die gehanteerd wordt in dit verband, dus OOK door de UGent, is heel wat anders dan "kakken op de islam".
Uitgerekend het dubbelhartige rond de pot gedraai in dit verband belicht het feit dat de islam wat betreft vrouwonvriendelijkheid voor geen 100 Hoeyberghsen moet onderdoen. En tegelijk dat de linkie winkies die weinig fraaie waarheid liever onder mantel der politieke correctheid wegsteken.
Oud 12 december 2019, 16:42   #298
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er wordt niet zonder reden op de islam "gekakt". Wijzen op de dubbele standaard die gehanteerd wordt in dit verband, dus OOK door de UGent, is heel wat anders dan "kakken op de islam".
Uitgerekend het dubbelhartige rond de pot gedraai in dit verband belicht het feit dat de islam wat betreft vrouwonvriendelijkheid voor geen 100 Hoeyberghsen moet onderdoen. En tegelijk dat de linkie winkies die weinig fraaie waarheid liever onder mantel der politieke correctheid wegsteken.
2

Inderdaad is het niet zozeer de islam zelf die hier onder vuur ligt, maar de dikke hypocrisie van instellingen zoals de UGent en de pamperaars hier, die op hun achterste poten staan - en strafmaatregelen willen en uitspreken - tegen mensen en organisaties die enige sympathie zouden getoond hebben voor een vette lapzwans die op wat incoherente manier wat grove dingen heeft gezegd jegens vrouwen, en tevens niet alleen zelf de grootste sympathisanten zijn, maar zelfs "foben" ook met strafmaatregelen gaat bedenken, van gedachtengoed dat op perfect coherente manier een denk-en-handelsysteem hanteert dat op veel ergere manier vrouwonvriendelijk is.

De spreidstand van het verdedigen van een vrouwenonderdrukkende doctrine en hun aanhangers, tot het willen vervolgen van zij die er enige "foob" voor hebben, en het willen vervolgen of straffen van een vereniging die eens een vetzak iets grofs en vrouwonvriendelijk heeft laten zeggen in hun lokaal, moet stilaan de bilnaad beginnen scheuren.
Oud 12 december 2019, 16:52   #299
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Lijkt me logisch. De Vlaamse jeugd heeft steeds meer moeite met lezen, laat staan begrijpend lezen.
Alles kaat koet in Wallonie, Rikkie?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2019, 16:53   #300
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Zijn' ben ik dat?

Ik heb mijn standpunt over de islam al genoeg gegeven. Ik heb de pest aan religies, maar zolang ze de wet niet overtreden kan/moet je daar niks tegen doen.

Wat er in sommige Islamitische landen gebeurt (oa tov vrouwen) vind ik heel erg en ik steun elk initiatief van onze regering om er iets aan te doen.

Persoonlijk kan ik weinig anders doen dan organisaties zoals Artsen Zonder Grenzen, Amnesty International,... financiëel te steunen.

Een 'algemene' diabolisering van de Islam of een andere 'klassieke' religie, daar ben ik tegen.
Even toegepast op het discussieonderwerp. Dadeemelee verklaart:

Citaat:
Ik heb de pest aan Hoeyberghs, maar zolang hij de wet niet overtreedt, kan/moet je daar niks tegen doen.
Citaat:
Een 'algemene' diabolisering van Hoeyberghs of KVHV, daar ben ik tegen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be