![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zou best eens een plastisch chirurg opzoeken voor een liposuctie.
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit waarheid in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra ze draaien op 100% prive middelen dan onderschrijf ik die stelling. Maar zolang ze meer dan 300 miljoen overheidsmiddelen per jaar verbruiken horen ze politiek neutraal te zijn en moeten ze elke mening aan bod laten komen. De U Gent haat hier dus nog maar eens zwaar haar boekje te buiten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere keer als ge ginder zo een "arme vrouw" gaat helpen om nog meer een broedmachine voor moslims te worden, maakt ge het probleem erger he. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2019 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat vrouwen vallen op morbide obese mannen met een veel te hoge bloeddruk, vol frustraties en seksisme? Denk van niet hoor. Denken dat de meeste vrouwen hoeren zijn is trouwens ook een seksistische uitspraak hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JIJ nam de plaats van de rechter is en veroordeelde de man. Dat probeer je te verdoezelen door rond de pot te draaien. Zo kennen we jou. Mij werd kort geleden op dit forum verweten dat ik iemand beoordeel op zijn uiterlijk, maar jij bent niet de enige die zich daar op een veel vulgairder manier aan bezondigde dan ik.
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://beeld.ugent.be/nl/fotoalbum/...ticologie-2019 ![]()
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan de Koran lezen gaat echt niet helpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 december 2019 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn universiteiten de garant van de wellevendheid behalve als het om doctrinaire systemen gaat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=258
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze sturen mij regelmatig informatie over wat ze doen en dat ziet er goed uit. Met Eva Brems heb ik geen uitstaans.
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet wel, het soort mensen dat heilig gelooft in dingen die veel erger zijn dan wat Vette Jeff bralde op een studentenbijeenkomst en die nu dus allemaal van de UGent gaan vliegen... Ge weet wel, het soort gedachtengoed van waar ge als nazi voor uitgemaakt wordt als ge er "foob" durft over te zijn in 't openbaar. Ik verdenk U trouwens serieus van vette-Jeff-foob te zijn. Pas maar op van het gelijke-kansen-dinges. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2019 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raad eens hoeveel boeken al zijn verschenen met als titel Mannen willen maar één ding ![]() Mannen mogen straks niet meer naar de fitness gaan als er vrouwen zijn want sommige vrouwen vinden dat mannen hen al eens durven bekijken ![]() Ik ga ook naar de fitness maar eerlijk gezegd zie hoor of merk ik daar niks van...ik hoor daar ook geen vrouwen over klagen ....integendeel ik zie precies meer vrouwen lonken naar de mannen dan omgekeerd ![]() Ik vind dat mannen de dag van vandaag niet zelden door het slijk worden gehaald. En neen mij kan dat niet schelen maar een man is nu éénmaal geen vrouw en heeft zeker ook zijn fierheid. Sommige mannen gaan dan al eens tegen reageren op een niet direct correcte wijze ...zoals hier het geval was. Maar goed....ik heb buiten wat in de pers verscheen weinig anders van vrouwonvriendelijke uitspraken gehoord tijdens die toespraak. Blijkbaar volgens mensen die de ganse toespraak hebben gehoord was dat ook het enige. En ja er zullen ontegensprekelijk vrouwen vallen op mannen als Hoeyberghs....daar ben ik meer dan 100 % van overtuigd en nog niet weinig ook. Ik zou de vrouwen niet te eten willen geven die vallen en blijven vallen voor geweldenaren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2019 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitgerekend het dubbelhartige rond de pot gedraai in dit verband belicht het feit dat de islam wat betreft vrouwonvriendelijkheid voor geen 100 Hoeyberghsen moet onderdoen. En tegelijk dat de linkie winkies die weinig fraaie waarheid liever onder mantel der politieke correctheid wegsteken.
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad is het niet zozeer de islam zelf die hier onder vuur ligt, maar de dikke hypocrisie van instellingen zoals de UGent en de pamperaars hier, die op hun achterste poten staan - en strafmaatregelen willen en uitspreken - tegen mensen en organisaties die enige sympathie zouden getoond hebben voor een vette lapzwans die op wat incoherente manier wat grove dingen heeft gezegd jegens vrouwen, en tevens niet alleen zelf de grootste sympathisanten zijn, maar zelfs "foben" ook met strafmaatregelen gaat bedenken, van gedachtengoed dat op perfect coherente manier een denk-en-handelsysteem hanteert dat op veel ergere manier vrouwonvriendelijk is. De spreidstand van het verdedigen van een vrouwenonderdrukkende doctrine en hun aanhangers, tot het willen vervolgen van zij die er enige "foob" voor hebben, en het willen vervolgen of straffen van een vereniging die eens een vetzak iets grofs en vrouwonvriendelijk heeft laten zeggen in hun lokaal, moet stilaan de bilnaad beginnen scheuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |||