![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jambon keurt het goed, en nu niet meer. Beke leest het, boegeert er niet naar, en krijgt dan opeens telefoon van de zorgkoepels, en verbiedt nu. Zwakke figuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begint afgezaagd te worden en ronduit zielig. Beetje teveel naar de grote meester Anna list gekeken die nu tulpenbollen mag tellen in de velden rond Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dan zeggen ...iedereen een mondmaskertje en klaar is kees. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 april 2020 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 april 2020 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest het niet over levens gaan het zou hilarisch zijn. Wat voor leiders lijden wij?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar je zou eens mee op bezoek moeten gaan waar mijn tante zit.....Ik wens je veel moed als je daar meningen zal vragen. Als ik daar de activiteiten zie in de namiddag heb ik de indruk dat dat op het niveau is van 6 jarige kinderen en dan zijn er blijkbaar nog die niet mee kunnen ![]() Normaal functionerende 80 plussers met een uitgesproken mening gezonde zintuigen en lichaam zitten meestal niet in een WZC.....die vindt je eerder terug op een cruise schip. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 april 2020 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Ik vind het wel opmerkelijk hoe men de oud-CD&V voorzitter negeert en kleineert.
Geens die simpelweg totaal iets anders tweet dat tegen de lijn van Beke ingaat. Doet mij echt vermoeden dat die man uitgerangeerd is binnen de partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom, men lag weer te slapen. En nu proberen de piet naar Wilmes te schuiven. De Minister Presidenten zitten in die veiligheidsraad net voor die bevoegdheden. De piet ligt bij Jambon, maar vooral bij Beke en zijn kabinet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De splitsingen hadden vooral met geld te maken: het beheersen van de geldstromen. Dat werd het hoofddoel en al de rest kwam op de achtergrond. Het leidde tot potsierlijke situaties. Na de ramp van Tschernobyl mochten de koeien in het Zuidelijk deel van het land buiten terwijl die uit het Noorden binnen moesten blijven (de taal van de eigenaar bepaalde welke veiligheidsnorm gehanteerd werd. Vergelijkingen lopen altijd mank. Maar het verschil in rusthuizen begint gelijkaardige vormen aan te nemen. Uiteindelijk draait het om geld. Het loon van Janbon (enkele honderdduizenden euro's hoger dan de dat van de Nederlandse eerste minister) heeft er schijnbaar niets mee te maken. In werkelijkheid heeft er het alles mee te maken.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Jambon ligt regelmatig te slapen als er belangrijke beslissingen worden genomen.
Tijdens Marakkesh was dat dus ook het geval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bende waardeloze kloefkappers. Weten nog altijd niet dat de bevoegdheid over de rusthuizen bij hun Deelregering ligt.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusthuizen mogen bezoek toelaten. Dus als zij beslist dat het niet kan dan mag zij dat aan haar rusthuizen verbieden.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |