![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een foetusvan 18 maandenleeft. Ik ben vaak genoeg zwanger geweest om dat gevoeld te hebben.
Wie nooit zwanger is geweest doet er beter het zwijgen toe.
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu had ik toch graag geweten aan wat precies u had gedacht. Kan iets dat 'niet leeft' begrijpen wat 'belangrijk' betekent?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar om even serieus te zijn: nee, een foetus van 18 weken leeft niet. Het is op dat moment een parasiet die teert op het lichaam van de moeder. Zodra die verbinding met de moeder wegvalt stopt het met alles wat de sommigen willen zien als tekens van leven. Zwanger geweest zijn of niet doet er niet toe. Het is niet aan u om uw mening op te leggen aan anderen. Iedereen baas in eigen lijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als man beslissen wij toch zelf waar en wanneer we ergens ons kwakje deponeren ? Maar het is niet omdat je als leverancier deze dienst verstrekt hebt, dat je daarna eigendomsrechten en inspraak zou kunnen claimen over wat de vrouw wil of niet wil doen met haar lichaam. Wil zij ne kleine op de wereld zetten, dan is dat haar persoonlijke beslissing. Wil ze dat niet, dan is dat ook haar persoonlijke beslissing. Verder heeft niemand daar zaken mee. Geen pastoors & kwezels, niet het Legioen voor Fatsoen, niet de bejaarden die fan zijn van Pro-Vita en al zeker niet de verdoken vrouwenhaters die gewoon misplaatst willen macht hebben over de persoonlijke keuze die enkel een vrouw toebehoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dan zou het als man ook mogelijk moeten zijn om geen alimentatie te hoeven betalen voor een kind dat je niet gewild hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beschouw mijn uitspraak in de volgende zin: "er zijn belangrijker dingen dan zonneschijn" "ha, maar zonder zonneschijn, geen leven" "juist, maar ga anders naar Mercurius, daar is er een overvloed aan dat belangrijkste, die zonneschijn". Leven is inderdaad een noodzakelijk ingredient voor fun, maar het ingredient zelf heeft geen belang als het niet is om fun te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen fundamenteel verschil tussen een koe en een ander zoogdier zoals wij he. Wat vitale en cognitieve functies betreft, staat een volwassen koe ver, ver boven een pasgeboren baby, laat staan een foetus.
Blijkbaar zijn die "tekenen van leven" van die koe voor U dan van geen belang, maar worden dat plots wel belangrijke argumenten als het om een andere entiteit gaat ? Dat is toch perfect incoherent ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke rechter spreekt anno 2020 nog alimentatieverplichting uit omdat iemand zijn bedpartner zo stom was van de pil niet te nemen, te stom was om de dag erna de morning after pil te gaan halen, te stom was om te zien dat ze haar regels niet kreeg, en bovendien te stom was om naar de arts te gaan en abortus te vragen en dan maar heel de rit heeft uitgedaan ? Als je me zo nog één recent vonnis kan tonen betaal ik een tournee generale in het café van Eduard. We leven niet meer in de CVP staat, de jaren '70 zijn voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(PS Ik had de rest van de draad onder je antwoord niet gelezen. Blijkbaar zijn we het met elkaar eens. Al ben ik niet zeker dat er geen rechters zijn die een man toch tot alimentatie zullen veroordelen.)
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 17 juli 2020 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dat enkel was als hij het vaderschap erkende ? Ttz, ook de rechtmatige vader wordt, en daar de rechten en verantwoordelijkheid bij krijgt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wist ik niet. Ik dacht dat het nog altijd zo was dat de verwekker automatisch tot alimentatie verplicht was.
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je gaat hier weer veel fans bijmaken hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewonder de eenvoud en coherentie van mijn betogen
![]() Het punt is namelijk: een moeder kan bij bevalling haar moederschap afstaan (in Frankrijk heet dat accouchement sous X, maar ik denk dat er ook zoiets bestaat in Belgie). Dan moet dat als vader toch ook kunnen ? (éjaculation sous X ?). Laatst gewijzigd door patrickve : 17 juli 2020 om 16:12. |
![]() |
![]() |