![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Degene die de lakens zal uitdelen bij Vivaldi is degene die het minst schrik zal hebben bij nieuwe verkiezingen.
En dat zullen dus zeker niet de Vlaamse partijtjes zijn die mee aan tafel zullen zitten. En Bouchez en Magnette weten dat heel goed ... Juicht, Belgie, juicht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Niemand weet hoelang nieuwe sterren gaan schijnen. Bernal verdween al vrij snel van het toneel. Is VIVALDI hetzelfde lot geschoren ? Het zou wel eens kunnen want het is een tegennatuurlijke coalitie ontstaan uit angst voor het stemhokje. Anderzijds is VIVALDI kunnen ontstaan om de zelfde reden dat Pogacar de Tour heeft gewonnen. Namelijk omdat op het cruciale moment de kopman van de sterkste formatie kompleet door de mand zakte en olympische kampioen falen en mislukken werd. Enerzijds mag van mij VIVALDI heel lang blijven bestaan. Dan zijn we van de extreme belastingspartij NVA van af. Die partij diende alleen de belangen van de superrijken en zoog de kleine werkmens uit als een onverzadigbare parasiet. Anderzijds is het de grootste ramp sinds het vergaan van den Titaniek dat de Groenen aan de macht komen. Deze graaiende, luchtfietsende idioten hebben ooit al eens bewezen welke rampen ze een maatschappij kunnen aandoen. Ik kan alleen maar hopen dat bij de volgende verkiezingen die groene onzin zwaar afgestraft wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bouchez is kapitein & maakt een selfie op de brug. Man, man, man, ga daarmee naar den oorlog !! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
Mocht ik dat kunnen voorspellen, ik zou mijzelf eerder de lottocijfers van volgende week aan de hand doen. Wat we wel hebben kunnen vaststellen is dat de Zweedse NVA rampregering een Titanic was. Bij de verkiezingen, het examen van die Zweedse rechtse, zijn alle partijen zwaar afgestraft. Ze gingen onder als de Titanic in volle glorie. Het ergste is dat enkele wrakstukken van dat rampzweeds nu aan elkaar klitten om hun doodstrijd toch maar wat te rekken. Maar ik hoop samen met u dat Vivalde de Titanic van de Groenen wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Europees Commissaris
|
![]() Weeral een droom die nooit zal uitkomen. Hou het eenvoudig a.u.b. Ik heb ooit beschreven wat ik zag op TV en zelfs dat leverde mij banpunten op. Ik herbegin er niet meer aan. Want dan zal ik zeker van dit forum vliegen. Dit is mogelijk al de druppel die de emmer doet overlopen. Heel Vlaanderen mocht het zien op TV hetgeen ik vertelde. Maar op dit forum moet over bepaalde zaken gezwegen worden. Wat ik graag doe uiteraard. Het is hier nu zo rustig. Houden zo! Dit forum gaat over politiek in dit patattenland maar je overweegt best wat je schrijft. En dit wetende is voldoende om niks meer te schrijven. Wat ik tenslotte nog beoog. Tussen zwijgen en niet mogen is geen verschil. Ik weet al wie in de toekomst ook zal moeten zwijgen. En ik hoop dat het zo vlug mogelijk zal gebeuren. Als de bretellen van de broek zo zijn uitgerekt dat deze op de enkels zakt zullen sommigen beseffen dat ze in feite niks nog mogen in de pap brokken. Maar dat is mijn probleem niet meer. Wel dat van henzelf. Words, words, words! Tot zeuren toe. En dat blijft maar duren. Wanneer komen de afstotingsverschijnselen en beginnen we ruzie te maken met onszelf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brr... dat klinkt akelig dicht zoals de woorden van Bukake-Bart in Gert Late Night...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat zijn zelf gestookte wodka toch iets te sterk is.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |