![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote probleem van groen-links is net dat ze religieus gestart zijn, AGALEF werd opgericht door pater Luc Versteylen, die graag aan minderjarigen zat te prutsen in sex boerderijen voor kwetsbare jongeren. Dit bleek een ideale voedingsboden voor islam sympathisanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Die auto's vinden wel een bestemming, hoogstwaarschijnlijk een eerder 'alternatieve'. Voor sommige mensen ongetwijfeld een hartverwarmende gedachte.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet de gemeenschap die het katholicisme maatschappelijk getemd heeft; het zijn de gelovigen zelf die door beter onderricht in de scholen (welk onderricht nu tussen haakjes sterk onder druk is komen te staan) die de kerk en daarbij de maatschappij gedwongen hebben om hun extremistische en alles behalve Christelijke standpunten in de vuilbak te werpen... Welke Christen geloof vandaag de dag nog dat de koning, de president bij gratie Gods zou regeren... Dus denken dat jij de Islam via de regering, wereldlijke wetten en ordeningen, zou kunnen hervormen is gewoon met je kop in het zand blijven rondlopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over dwaas geloven gesproken... Ze vormen gewoon een nieuwe kerk, even gevaarlijk en mensonterend zoals vele anderen hen voorgingen... Maar wat ze niet doorhebben en zelfs niet willen doorhebben is dat zijzelf gewoon peanuts zijn tegenover de Islam en dat er voor hen dus geen lang leven beschoren is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zitten dus nog mijlenver van nog maar een begin aan een oplossing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat opviel was dat ze zelf zei, dat eens op huwelijksleeftijd gekomen men gedacht zou hebben dat geen enkele goede moslim haar moest hebben; maar het omgekeerde was waar... Het heeft haar nooit aan kandidaten onderbroken... Zij heeft zelfs niet gezegd waarom; maar ik denk dat het was omdat zij als goed opgeleide vrouw waarschijnlijk een mooi inkomen had en dus... Het bevestigt alleen maar wat jij hierboven zegt... Tegenover een uitkering verliest de imam... Laatst gewijzigd door marie daenen : 15 november 2020 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bescherm je arbeidsmarkt tegen instroom van mensen die te weinig bagage hebben om het zonder uitkering te redden op langere termijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat zij, met ogen in haar kop, zal kiezen tussen de gegadigden hier en probeert een vrije moslim en geen zwaar geindoctrineerde te nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenminste als je wilt dat die minderheden groter worden, zodat ze uiteindelijk de meerderheid vormen. Zouden de vrouwen stemrecht gekregen hebben als zij die dat wilden dat in alle stilzwijgen gedaan hadden? Citaat:
Wie zwijgt, stemt in, want de radicalen voeren wél het woord. Citaat:
Zich verzetten tegen die dwang, en daar veel lawaai rond maken, is de basis van emancipatie. Dan zouden die moslims misschien wat steun beginnen krijgen van de niet-moslims. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Mohammed was een massamoordenaar, een verkrachter, een pedofiel, enz. Hij is de ideale mens, een voorbeeld om na te leven, volgens islam. Hoe kan daar iets positiefs uitkomen? Islam voert dan ook al sinds zijn onstaan met heel de wereld, want hun doel is iedereen aan islam te onderwerpen.
![]() |
![]() |
#292 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() quickie is het noorden kwijt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit kan alleen teruggedraaid worden met een burgeroorlog . https://gerard1945.wordpress.com/201...bie-in-europa/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij zou beter eens gaan luisteren wat er op het einde van erediensten gezegd word..
Pastoors zeggen// God is met u ga heen in vrede... De Imams zeggen: .Oh, Allah, geef de islam en de moslims uw kracht en verneder de ongelovigen en meergodenaanbidders (= christenen). Oh Allah, vernietig de vijanden van de islam en roei de ketters en de ongelovigen uit. Oh, Allah, kom diegenen ter hulp die overal de jihad voeren in uw naam.' Mag mijn nekhaar daarvan rechtkomen?????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen gaat vanaf september 2021 opnieuw lokale geloofsgemeenschappen erkennen. Ik kan wel niet opmaken uit het artikel of die geloofsgemeenschappen gaan gesubsidieerd worden. Ik vermoed van wel en vind het weer zeer raar dat daar niets over in staat.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn broer is daar ooit mee begonnen, heeft het opgegeven en mij dan z'n cursus doorgespeeld, maar na het eerste hoofdstuk wist ik al dat het ook voor mij niks zou zijn. Ofschoon ik het schrift wel mooi vind, heb ik besloten de studie ervan voor later te houden (en uitstel zal wel afstel worden). Voor het ogenblik heb ik écht andere prioriteiten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 15 november 2020 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#300 | |
Minister-President