![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hoe ver moet je heen zijn om die redenering te maken. Citaat:
Citaat:
ik zet daar geen geld op in, want ik geloof niet dat trump een 2e termijn zal doen. biden heeft gewonnen. of dat nu wel of niet volledig reglementair gebeurd is weet ik niet, maar ik denk ondertussen dat er geen grootschalige fraude gepleegd is. en als dat toch zo zou zijn dan gaan we het in de eerste decennia niet te weten komen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Licht wegen intellectueel zal haar niet weerhouden om er absoluut te willen bijbehoren. Bij het kliekje zoals Obama haar voordeed.
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() Geschiedenis maken zal ze sowieso doen als Joe aan de kant zal moeten wegens gezondheidsredenen. Ongeacht hoe haar presidentschap zal verlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Trump is dan wel geen klassieke militair oorlogen gestart (net zoals Obama geen klassieke oorlogen gestart is overigens) hij heeft wel bondgenootschappen getorpedeerd, de Navo ondermijnd, Ontwapeningsakkoorden geschrapt.
Hij heeft landen met wie al meer dan een halve eeuw vriendschappelijke relaties bestaan geschoffeerd en belachelijk gemaakt. Hij is uit de WHO en het klimaat-akkoord van Parijs gestapt. Hij heeft dictators gefeleciteerd en met alle egards ontvangen of is bij hen op bezoek geweest : Kim Jong Un, Poetin, Duterte, Bolsonaro. Zijn presidentschap was een ramp. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 november 2020 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=AfdC...ingJimmyFallon |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees ervoor in de USA.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Ik vind het de moeite waard om eens te proberen. Want nu heb je een opeenvolging van regeringen die vooral willen ongedaan maken wat de vorige deed en zoveel mogelijk wetgeving blokkeren. Waarom vrees je voor coalitieregeringen in de VS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De 1ste en 2de Golfoorlog zijn begonnen en beëindigt onder Republikeinse presidenten namelijk Bush sr en Bush jr.
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/07...pen-1-3024214/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk met eigen bevoegdheden Dat weet jij ook. Een "normaal" land met +/- evenveel inwoners is bv Portugal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De film "War horse" gezien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() En toch zo de vloer laten aanvegen door Tulsi. En geen zinnig antwoord kunnen bedenken op de vraag waarom ze nu eens Biden zwaar aanviel en zich dan volledig akkoord verklaarde met zijn visie. Het enige dat er volgde was wat gegiechel.
Dus ja, beetje licht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is volgens mij het grootste probleem, media is te partijdig. Zelf ik ergerde me aan CNN.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
macht begint meestal bij geld. Die federale verkiezingen hebben de laatste 3 keer twijfelachtige resultaten gehad, vandaar wereldrecords inzake regeringsvorming. In vb Portugal heb je zoiets niet. |
|
![]() |
![]() |