![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de enige manier om "uw DNA" te veranderen zou zijn als dat stukje zou worden toegevoegd aan uw bestaand DNA, binnen in de celkern. En dat gebeurt niet. Dus nee, uw DNA wordt niet veranderd door dit vaccin
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn DNA zou het nooit natuurlijk aanmaken dus het verandert. Dat is wat ik denk en geen “feit” dat dit kan veranderen.
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ltSqxFrkRvA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechts 67 % v.d. Belgen wil een vaccinatie.
Het eerste vaccin hier zal dat van Oxford zijn. De Nederlandse dokters moeten niet weten v.h. Pfizer vaccin: 2 X nodig + moeilijk te transporteren en stockeren...Dat zegde Pfizer er nauwelijks bij in z'n triomfantelijke berichten. Nochtans willen de Britten 800.000 vaccins vanuit Puurs en snel, zeer snel... ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat zij die er zo een heisa van gemaakt hebben Politici & sommige virologen zich eerst moeten laten inenten, is er wat mis met het vaccin, who cares???
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2020 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Vreemdeling
|
![]() Diegene die zich zo snel mogelijk willen vaccineren moeten het maar doen. Maar het feit dat ze overal zo fel reageren tegen de mensen die sceptisch zijn doet me vermoeden dat ze niet zo zeker zijn en dus bevestiging zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje pijnlijk dat in hun puntje "vaccinatieveiligheid" het volgende te lezen staat : "Vaccins worden pas op de markt gebracht na jarenlange wetenschappelijke studies en testen. " Ouch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele reden om zich niet te laten vaccineren. Hoe kort van duur de bescherming ook moge zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() U bent zeker op de hoogte van de lange termijn bijwerkingen?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben niet persé anti vaccins hoor. Maar bij de zaak blijven aub.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() Vaccins die onderworpen geweest zijn aan jarenlange wetenschappelijke studies en testen zie ik dan ook geen bezwaar tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, laat diegenen die dat willen maar doen. Maar het probleem is dat bijna niemand op de hoogte is van de potentiële gevaren. Zelfs jij gelooft er blind in terwijl de mogelijke gevaren hier al een heel aantal keer voorbik zijn gekomen. Wat kan je dan verwachten van mensen die enkel de pro propaganda zien op vtm? Citaat:
Ben jij al ingeënt tegen buiktyfus of gele koorts? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je beter alle verkeer laten stilleggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5 januari beginnen de vaccinaties. Hoe gaat dit in zijn werk? Via de schoolbank?
Welke groep zal deze vaccins krijgen?
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |