![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo moet u dat zien. Angst kan heel irrationeel zijn. Moet die mens opgenomen worden voor die fobie ? Er zijn ook mensen die een fobie hebben en niet buiten durven komen, een spinnen fobie, terwijl de spinnen in België ook onschuldig zijn, en ga zo maar door. Empathie naar dat dier : ok Maar empathie naar een mens met irrationele angst is voor mij ook ok. Blijft spijtig van dat beestje, maar als het aan de leiband was geweest dan was er niets gebeurd. Heel ongelukkig allemaal. Die angst moet toch echt niet te onderschatten zijn, anders neem je geen mes mee. Die heeft echt dat mes bij specifiek omdat hij bang had van honden. Dat haal ik eigenlijk uit zijn verhaal. Die mens draagt dat mes niet bij om zich te verdedigen ingeval hij zou overvallen worden. Wat ook een mogelijkheid zou kunnen geweest zijn. Ik kan het hem moeilijk zelf gaan vragen he. Zo'n klein diertje kan trouwens ook doodgebeten worden door een groter dier. Ook om die reden versta ik niet dat ze haar hondje niet aan de leiband hield. Een kleine hond heeft ook niet zoveel ruimte nodig zoals uw grote honden. Ik kan me voorstellen dat voor uw honden een hondeweide te klein is. Toch mag u uw honden alleen daar los laten lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. Trouwens beseft u wel hoeveel mensen er eigenlijk een psychiatrische stoornis hebben ? Meer dan 20% https://www.geestelijkgezondvlaander...feiten-cijfers Die kunnen niet allemaal opgenomen worden en zijn ook niet allemaal een gevaar voor de maatschappij. Die hondendoder is volgens mij geen gevaar voor de maatschappij. Hondenliefhebbers gaan daar anders over denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door edwinp : 24 november 2020 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten hier veel te speculeren. Die gast is een ultraloper, dat betekent dat hij per week tientallen uren aan het lopen is en dus al wel wat honden tegengekomen is. Wat hem nu getriggerd heeft om opeens zoiets te doen weten we niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik veronderstel dat dat hier allemaal vegetariërs zijn want blijkbaar kan het leed van alle andere dieren ze een pak minder schelen. Varkentjes die hun korte leven moeten doorbrengen in een hok van 2m² om daarna naar het slachthuis te worden geleid...konijntjes....kippen die op een miserabele manier worden gekweekt en genekt....nertsen die op een schandalige manier worden opgehokt voor hun vacht.....vissen die we uit het water halen en lekker laten stikken op de boot...Allemaal geen probleem aan mijn stuksken vlees blijft men af...de salami de cervola's het konijn het smaakt ons alle dagen. Voor een katje staat het land op zijn kop. Met een ratje hebben we minder problemen....we gaan wat vergif kopen ![]() Ook dat stukske wild of die lekkere kalkoen met kerst spelen we smakelijk naar binnen....niemand vindt de kogel die dat dat everzwijntje in zijn lijfje kreeg een verhaaltje waard. Aan de kerstdis heeft niemand het erover..laat er 1 woord over los en je hebt ruzie met alle hypocrieten. HYPOCRISIE van de hoogste plank...dat hondje....sorry maar is één van de miljoenen dieren die iedere dag door mensen wordt omgebracht. Binnenkort worden weer duizenden dieren afgeknald door jagers ....Maar iedereen gaat met smaak zijn stukske wild naar binnen spelen....Komen die jagers ook voor de rechter of zijn die dieren minder waard dan een schijter aan de leiband ??? Naar ik verneem schieten die zelfs niet altijd direct raak en moet het dier naderhand uit zijn lijden worden verlost.....Allemaal niet erg...smakelijk. Alle mensen die dieren opeten voor de wilde dieren gooien in de arena Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 november 2020 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erger nog: een vrijlopend levend luizen-opvanghuis (mini bungalowtje in casu hier) laat daarnaast ook nog een flink aantal drollen rondslingeren die door de eigenaar/pimp [m/v] zeker niet steeds zullen verwijderd worden.
En waar een sportief joggend lichaam met gezonde geest pijnlijk kan over uitschuiven, of erger. ![]()
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
#GoedBezig ( ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de Quercus Robur is inheems. Her en der werden wel Zuid-Europese variëteiten van quercus aangeplant, bvb. de Steeneik (Quercus Ilex). Dat is vooral in de UK het geval.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 24 november 2020 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen liet de keizer alle patattenvelden bewaken door soldaten. Daardoor ging iedereen denken dat patatten zeer waardevol waren en ging men ze massaal eten. Edit: het was Frederik de Grote https://medium.com/@_miguelferreira/...g-645682b412d9 Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 november 2020 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn in staat mijne sequoiadendron giganteum om te kappen als ze hem weten staan.
![]() |