![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar die hoge boetes naartoe kunnen gaan.
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 december 2020 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, een deel van de politiemacht bestaat uit debielen. Maar een 80% van de politie is altijd nog soort van normaal. Wat er in Waterloo mis ging is dat van die 8 agenten er drie debiel waren. En dan gaat de groepsdynamiek (collega's niet afvallen, meespringen met de leider, etc) werken. Aan de andere kant: Bij ons in Brussel ga je dit soort idiote agenten veel minder meemaken. Die hebben allang geleerd dat wij dat nooit zouden pikken. Wat zeg ik, de hele buurt zou woedend worden. Dat zou gewoonweg tot teveel geweld leiden, en een agent kan zo ook nog eens zijn promotie missen. Hier komen politiemensen alleen een huis binnen als ze denken dat er iemand vermoord wordt of zo. Maar niet omdat opa en oma ergens gaan eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister-President
|
![]() [quote=Eberhard Leclerc;9553982]Ik ben wat positiever.
Ja, een deel van de politiemacht bestaat uit debielen. Maar een 80% van de politie is altijd nog soort van normaal. Wat er in Waterloo mis ging is dat van die 8 agenten er drie debiel waren. En dan gaat de groepsdynamiek (collega's niet afvallen, meespringen met de leider, etc) werken. Aan de andere kant: Bij ons in Brussel ga je dit soort idiote agenten veel minder meemaken. Die hebben allang geleerd dat wij dat nooit zouden pikken. Wat zeg ik, de hele buurt zou woedend worden. Dat zou gewoonweg tot teveel geweld leiden, en een agent kan zo ook nog eens zijn promotie missen. Hier komen politiemensen alleen een huis binnen als ze denken dat er iemand vermoord wordt of zo. Maar niet omdat opa en oma ergens gaan eten.[/QUOTE] En dat is ook een van de weinige uitzonderingen in de grondwet waarom ze zouden mogen binnenvallen. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 23 december 2020 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begint niet met vernietigingskampen, het begint met kleine stapjes richting consolidatie van de macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijke onzin van de bovenste plank !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een minachting voor de volksgezondheid !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent ingevolge dergelijke loze beschuldigingen aan mijn adres, vermoedelijk besmet met het Trump-virus.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou de extreem hoge sterfte (wereldrecord!) in Belgie dan misschien niet ergens anders aan kunnen liggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#291 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nieuwe video van uit de hand gelopen coronacontrole in Waterloo lijkt versie politie te bevestigen
https://www.hln.be/binnenland/nieuwe...igen~a1f90019/ Goh, wie had dat gedacht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
Had je zelf ook iets toe te voegen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kwestie van justitie en politie die elkaar de hand boven het hoofd houden. Meer moet je daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Flikken klop klop.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Past goed bij de houding van die partij m.b.t. de antidemocratische EU, al is België natuurlijk over het algemeen volkomen blind voor wat daar gebeurt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt met mensen als u niet discuteren.
Het is fout beginnen lopen toen HLN dé bron werd. "lijkt te bevestigen" is voor mij van geen waarde.
![]() |
![]() |