![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, een PERMANTENTE lockdown, ja dat "werkt". Dat is niet de bedoeling uiteraard, maar is wel waar we in terecht gekomen zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het moet echt een koud kunstje zijn om heel de wereld mee te slepen in deze corona hysterie afgaande op jouw begrijpend lezen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd de spijker op de kop als ik iets van je lees. ![]()
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, zoals ik al stelde, de afhankelijke ouderen zijn nu toch, ondanks de maatregelen (of juist door de maatregelen) excessief blootgesteld, dus is dat een non-argument. De maatregelen hebben de blootstelling van afhankelijken niet verbeterd he, gewoon meer uitgesmeerd in de tijd. Citaat:
Maar ik heb juist WEL gezegd dat de niet-covid patienten BETER AF zouden zijn met een laat maar waaien. Ge moet misschien ook de antwoorden eens lezen. In een laat-maar-waaien wordt de gezondheidszorg MINDER LANG onder druk gezet, vermits het rap voorbij is. Ja, er zullen TIJDENS die korte periode van 2 maanden inderdaad misschien geen anderen verzorgd worden ZOALS NU maar na die 2 maanden zijn het gros van de corona doden gevallen (ev. zonder verzorging) en is het gros van de corona zieken oftewel genezen, oftewel dood. Dus na die 2 maanden is de ziekenzorg grotendeels verlost van corona IN TEGENSTELLING MET NU. Er zouden dus MINDER niet-covid patienten geen niet-covid verzorging krijgen dan nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je niets te posten hebt, doe het dan ook niet ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 januari 2021 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat was de normale manier van quarantaine toepassen he: de vermoedelijke ZIEKEN opsluiten/afzonderen/laten dobberen. Men verwart dat met *de ganse samenleving* opsluiten en dus het gros van de gezonden. Het punt is echter dat dat niet eens werkte. Want de vraag is immers: hoe hebben wij destijds de Indianen kunnen afmaken met onze verkoudheden en griep ? Hoe hebben die de scheepsreis overleeft, die griep en die verkoudheden ? Het was toch ettelijke weken varen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=cfH5bG93Usc Oooh stout.... -_-
![]() |
![]() |
#289 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, hoe kapot ? Zeg het eens.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 januari 2021 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, natuurlijk niet. Maar je begrijpt niet wat ik zeg. Ik zeg dat afhankelijke mensen niks te eisen hebben als hun eisen komen van het feit dat ze afhankelijk zouden zijn.
Citaat:
Ik zal het zo stellen: stel dat in 2020, niet alleen de mensen gestorven zouden zijn die "normaal" in 2020 zouden sterven, maar dat we ook nog eens alle doden hadden gehad die in 2021 ook zouden gestorven zijn. Met andere woorden: stel dat alle overlijdens die "normaal gezien" in 2021 zouden plaatsgevonden hebben, nu al in 2020 zouden plaatsgevonden hebben. Denk je dat de maatschappij daardoor in de problemen zou geraakt zijn ? Denk je dat er geen kappers meer zouden zijn, en men niet meer op cafe zou kunnen gaan ? Ik denk dat men dat zo goed als niet zou gemerkt hebben. Als de meeste mensen die "normaal" in 2021 zouden sterven, al in 2020 zouden dood gegaan zijn, dan zou geen enkel bedrijf hierdoor op de fles gaan, dan zou geen enkele activiteit naar de knoppen zijn. Niks van dat alles. Welnu, corona zou MINDER gedaan hebben dan dat. Want dat zou 110 000 doden "extra" betekend hebben, en corona zal dat niet gedaan hebben. De maatschappij gedurende 2020 zou normaal gedraaid hebben. Op wat straffe verhalen na van ziekenhuizen die mensen weigerden. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik stel U een gedanken experiment voor in mijn vorige post: stel dat we in 2020, niet alleen de overlijdens van 2020 zouden gehad hebben, maar ook nog die die in 2021 "gepland" waren. Denk je dat de maatschappij daardoor zwaar in de problemen zou zijn geraakt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister-President
|
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jij wil corona straal negeren en dan was de vraag of we nu erger waren af geweest. eigenlijk wil jij dat men vandaag volstrekt niet test zoals men nu overal doet. nu goed, jij blijft hangen bij sterftecijfers en kijkt dan uitsluitend naar kinderen. uiteraard een bijzonder bekrompen tunnelvisie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, dus stel ik voor dat er 110 000 doden extra vallen met een leeftijdsverdeling zoals van corona. En zie wat dat doet aan de maatschappij.
Want dat is het enige dat corona in de praktijk doet he, doden maken. Om dus na te gaan wat die extra doden doen, moeten we ons een andere situatie indenken waar er extra doden vallen, maar die niet 'emo' gerelateerd is aan corona. Waar haal ik die 110 000 extra doden vandaan ? Van het jaar daarop. Zo kan je nagaan wat de impact op de maatschappij is als er 110 000 extra overlijdens zijn met die leeftijdsverdeling. Ik zeg U dat ge dat dus zo goed als niet gaat merken in het functioneren van de maatschappij. Ik denk dat ik "genereus" ben als ik stel dat conona laten waaien 110 000 extra doden zou veroorzaken, ik denk het niet. Maar aangezien ik ruime marge heb, ga ik daar zelfs niet over vitten. Hup, 110 000 extra doden, wat doet dat ? Antwoord: niks. Haal die weg en we kunnen nog altijd even veel naar restaurants, we kunnen nog altijd evenveel feesten, we kunnen nog altijd alles doen wat we altijd deden. Behalve natuurlijk als je bij die 110 000 doden bent, dan is het gewoon gedaan, maar dat is altijd zo. Ja, je gaat over de kreupelen beginnen. Wel, denk je dat onze maatschappij NU door de corona kreupelen geteisterd wordt ? Liggen de bedrijven NU op hun gat door al die corona kreupelen ? Er is veel kans dat er niet eens veel meer corona kreupelen meer zullen zijn bij een laat-maar-waaien want de meesten zullen dood zijn in plaats van kreupel, en in die 110 000 zitten. Maar zelfs, mochten er nu 5 keer meer van die corona kreupelen rondlopen dan nu, denk je echt dat de maatschappij niet meer zou kunnen functioneren ? Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil niet eens zeggen dat men in een "zachtere" situatie uiteindelijk niet zou opteren om toch testen en zo door te voeren, maar ik ga naar de brutaalste versie (waarvan ik denk dat de Chinese regering ze had toegepast met succes): we doen alsof corona niet bestaat, iedereen betrapt het, en hier en daar vallen er dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en jij spreekt dan over hier en daar, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen zijn er in 2018 aan de griep overleden? En kom dan eens terug met de oversterfte omwille van de maatregelen die perfect waren te voorkomen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 januari 2021 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()