Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 september 2005, 21:33   #281
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Kakkerlakkenpoppen gerold in de franse driekleur:

Het kleurige en fleurige hedendaagse "Douce France"
Wreker is offline  
Oud 20 september 2005, 21:52   #282
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

En hier nog een plaatje van de CIA waarop de prognose staat weergegeven van hoe de kakkerlakkenkanker de volgende jaren zal evolueren in Europa :

http://www.cia.gov/nic/PDF_GIF_2020_..._europeans.gif[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Wreker on 20-09-2005 at 22:53
Reason:
--------------------------------

En hier nog een plaatje van de CIA waarop de prognose staat weergegeven van hoe de kakkerlakkenkanker de volgende jaren zal evolueren in Europa :

http://www.cia.gov/nic/PDF_GIF_2020_..._europeans.gif[/size]

[size=1]After edit by Wreker on 20-09-2005 at 22:52
Reason:

En hier nog een plaatje van de CIA waarop de prognose van de kakkerlakkenkanker de volgende jaren zal evolueren in Europa :

[size=1]Before any edits, post was:

En hier nog een plaatje van de CIA waarop de prognose van de kakkelakkenkanker de volgende jaren zal evolueren in Europa :

[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 20 september 2005 om 21:53.
Wreker is offline  
Oud 20 september 2005, 23:18   #283
Mithras
Vreemdeling

Mithras's schermafbeelding

Standaard

Als het zo moeilijk is om hier een deftige discussie te voeren en men zich enkel kan verlagen tot persoonlijke aanvallen en provocaties komt er hier een slot op. Laatste kans dus om deze draad verder te zetten, als de moderatie nogmaals moet tussenkomen zal er worden ingegrepen tegen de betrokken personen.
Mithras is offline  
Oud 21 september 2005, 10:32   #284
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door an1959
Kan het ook nog een beetje SIRENER,ja???
Migranten gaan naar een ander land,omdat ze bij hun eigen volk,geen werk vinden,en iedereen het recht heeft op een menswaardig bestaan.Ik ga nietr in op het feit,aan wie dat ligt,dat zou me te ver brengen.
Wees blij,als je zelf hier je dagelijks brood(en liefst nog wat toespijs erbij)kunt verdienen,maar gun een ander ook het licht in de ogen.
Waarom de mensen altijd maar schrik aanjagen???Verdeel en heers,zal hier wel een grote rol spelen.
Wat zou jij er van vinden,als je bij gebrek aan werk,have en goed(als je dat al hebt)zou moeten verlaten,om in den vreemde om den brode te moeten gaan werken???Voor mij is DE WERELD ons DORP waar iedereen van iedereen kan leren...Natuurlijk is het leven niet altijd zonneschijn...
En wat is er hier te veroveren,door de doorsnee Migrant???
Volgens de Koran "moeten" ze hier veel veroveren hoor in Europe. Nu zijn ze stil en zijn ze gewoon zand in de ogen aan het strooien. En zoals Wreker al ergens vertelde van 2013 , wel ik denk eerder 2016. Maarjah , we zullen wel zien eh....
Als iedereen hier toch alles laat gebeuren...

PetSel is offline  
Oud 21 september 2005, 11:36   #285
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithras
Als het zo moeilijk is om hier een deftige discussie te voeren en men zich enkel kan verlagen tot persoonlijke aanvallen en provocaties komt er hier een slot op. Laatste kans dus om deze draad verder te zetten, als de moderatie nogmaals moet tussenkomen zal er worden ingegrepen tegen de betrokken personen.
Hmm, als topicstarter toch graag wat meer uitleg, want ik zie hier nergens persoonlijke aanvallen staan die niet door de beugel zouden kunnen. Misschien die ene uitval van die met zijn sp.a avatar over zyklon be. Of gaat het misschien over het woordgebruik dat zich spiegelt tegenover het woord "mestkevers" dat graag door ministers van de meerderheid van dit land gebezigd wordt om een vierde van de Vlamingen aan te duiden?

Het zijn toch niet de plaatjes die de dagelijkse realiteit afbeelden die het hem weer doen?
Wreker is offline  
Oud 21 september 2005, 11:57   #286
PetSel
Gouverneur

Standaard

Euhm Wreker,

Jij zegt dat je met niets verkeerd bezig bent? Dit was 1 van je uitspraken:
Citaat:
Kakkerlakkenpoppen gerold in de franse driekleur:
Verklaar je nader dan?

PetSel is offline  
Oud 21 september 2005, 12:40   #287
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Zou "mestkeverpoppen" een betere woordkeuze zijn dan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 21 september 2005, 12:47   #288
PetSel
Gouverneur

Standaard

Wrom niet gewoon "Allochtoon" ? En volgens mij zijn ze zelfs een normale Franse burger? Ze hebben misschien een andere Godsdienst jah. En dan? Moet je ze daarom beledigen en uitmaken? Je kan dat ook volgens mij op een volwassen manier behandelen en dus niet met zo'n uitspraken.

Hoogachtend

PetSel

PetSel is offline  
Oud 21 september 2005, 15:15   #289
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou "mestkeverpoppen" een betere woordkeuze zijn dan?
idd een ideale woordkeuze
Dixie is offline  
Oud 21 september 2005, 17:24   #290
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Wrom niet gewoon "Allochtoon" ? En volgens mij zijn ze zelfs een normale Franse burger? Ze hebben misschien een andere Godsdienst jah. En dan? Moet je ze daarom beledigen en uitmaken? Je kan dat ook volgens mij op een volwassen manier behandelen en dus niet met zo'n uitspraken.

Hoogachtend

PetSel
En dan te bedenken dat deze poster een paar dagen geleden nog het VB-logo als avatar had...
Wreker is offline  
Oud 21 september 2005, 17:35   #291
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel

Hoogachtend

PetSel
Komaan zeg, mijn woordgebruik is krak hetzelfde als dat van ministers van de meerderheid en ministers van state in deze.

VB :

1) De Gucht : "mestkevers" om 1/4 van de Vlamingen aan te duiden;
2) Marc Eyskens die in de VRT studio de avond van de laatste verkiezingen spreekt over "hoe krijgen we dat ooit uitgeroeid" - en dan ging het weer over datzelfde 1/4 van de Vlamingen.

Ik draai gewoon de perceptie en de beoogde groep en het bijhorende taalgebruik 180° om en iedereen begint plots moord en brand te schreeuwen van verontwaardiging ... Ik begrijp dat niet meer hoor.

Zelfde met die foto met hoofddoeken in Franse driekleur. Dat is pas een provocatie eerste klas dat men in Europa de autochtone bevolking op zo'n ostentatieve manier een slag in het gezicht verkoopt. Maar dan is er geen vuiltje aan de lucht ???

Terwijl ze toch een duidelijk politiek statement verkondigen van wij nemen de boel hier nu over! Het resultaat van 40 jaar immigratie - onderdeel van de verovering van Europa.
Wreker is offline  
Oud 21 september 2005, 18:25   #292
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Komaan zeg, mijn woordgebruik is krak hetzelfde als dat van ministers van de meerderheid en ministers van state in deze.
Stel je toch eens niet zo aan. Je bent er in geslaagd om in 6 achtereenvolgende berichten het woord moslim rechtstreeks te linken aan de woorden 'kanker' of 'kakkerlak' (en dan hebben we het nog niet over de stijl van je andere berichten). Je zou dus best moeten weten dat er 'iets' schort aan de stijl van je berichten.
groene flamingant is offline  
Oud 21 september 2005, 22:03   #293
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Stel je toch eens niet zo aan. Je bent er in geslaagd om in 6 achtereenvolgende berichten het woord moslim rechtstreeks te linken aan de woorden 'kanker' of 'kakkerlak' (en dan hebben we het nog niet over de stijl van je andere berichten). Je zou dus best moeten weten dat er 'iets' schort aan de stijl van je berichten.
Ja en? Onze ministers en ministers van state doen dit ook met 1/4 van de Vlamingen. Waarom bekritiseer je hen eens niet?
Wreker is offline  
Oud 21 september 2005, 22:16   #294
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja en? Onze ministers en ministers van state doen dit ook met 1/4 van de Vlamingen. Waarom bekritiseer je hen eens niet?
Dat is dikke zever. Eén keer op een onbewaakt moment een uitspraak doen (de 'mestkevers' van Patrick Dewael), is iets helemaal anders dan systematisch, bericht na bericht, het woord moslim te linken aan 'kanker' of 'kakkerlakken'. Dat ook maar één politicus systematisch op die manier zou spreken over 1/4 van de Vlamingen is onzin en dat weet je best. Afgaande op het laatst door jou geposte bericht, ga je gewoon door met je haatverspreiding want opnieuw spreek je heel beledigend over 'de moslimkakkerlakken'.
Oud 21 september 2005, 22:29   #295
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat is dikke zever. Eén keer op een onbewaakt moment een uitspraak doen (de 'mestkevers' van Patrick Dewael), is iets helemaal anders dan systematisch, bericht na bericht, het woord moslim te linken aan 'kanker' of 'kakkerlakken'. Dat ook maar één politicus systematisch op die manier zou spreken over 1/4 van de Vlamingen is onzin en dat weet je best. Afgaande op het laatst door jou geposte bericht, ga je gewoon door met je haatverspreiding want opnieuw spreek je heel beledigend over 'de moslimkakkerlakken'.
De Gucht mijn beste, De Gucht.

En lees mijn posts eens volledig en niet enkel maar de eerste regel, dan zou je ook Marc Eyskens zijn tegengekomen die sprak van "hoe krijgen we dat ooit uitgeroeid".

Wat roei je uit? Een plaag. En wie schakel je dan in plagenbestrijders.

Dus om een plaag van reuzenkakkerlakken en hun verwerpelijk ideeëngoed te bestrijden heb je een Rentokill+ nodig.[edit]
[size=1]After edit by Wreker on 21-09-2005 at 23:32
Reason:

Citaat:

En lees mijn posts eens volledig en niet enkel maar de eerste regel, dan zou je ook Marc Eyskens zijn tegengekomen die sprak van "hoe krijgen we dat ooit uitgeroeid".

Wat roei je uit? Een plaag. En wie schakel je dan in plagenbestrijders.

Dus om een plaag van reuzenkakkerlakken en hun verwerpelijk ideeëngoed te bestrijden heb je een Rentokill+ nodig.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
De Gucht mijn beste, De Gucht.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 21 september 2005 om 22:32.
Wreker is offline  
Oud 21 september 2005, 22:32   #296
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
De Gucht of De Wael, die naam is onbelangrijk en doet weinig ter zake. Je weet best waar het schoentje wringt.
Oud 21 september 2005, 22:34   #297
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De Gucht of De Wael, die naam is onbelangrijk en doet weinig ter zake. Je weet best waar het schoentje wringt.
Het is jouw schoentje en dat van al je PC-vriendjes dat wringt. Jullie kunnen het niet verdragen als wij jullie gedachtengang gewoon 180° mutatis mutandis omkeren en jullie zo met jullie eigen gedachtengang confronteren.

Tyl Uliedenspieghel. Nooit van gehoord?
Wreker is offline  
Oud 21 september 2005, 22:40   #298
PetSel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is jouw schoentje en dat van al je PC-vriendjes dat wringt. Jullie kunnen het niet verdragen als wij jullie gedachtengang gewoon 180° mutatis mutandis omkeren en jullie zo met jullie eigen gedachtengang confronteren.

Tyl Uliedenspieghel. Nooit van gehoord?
Volgens mij weet jij niet meer wat je typt.

PetSel is offline  
Oud 21 september 2005, 22:44   #299
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

De moslims in Europa confronteren de Europeaan met zijn eigen geestelijke en sociale armoede. Een groep die hecht aan elkaar hangt, voor elkaar opkomt en jong en vitaal is.. d�*t steekt.

Zolang de Europeaan individualistisch blijft zal de multikul blijven zegevieren. Indien echter grote leiders de Europeanen bijeen kunnen brengen, dan zal de multikul ineenstorten.

Voor Europa is het wachten op haar erlösung.
Oud 21 september 2005, 22:46   #300
PetSel
Gouverneur

Standaard

Dat is één van de mogelijkheden jah.

PetSel is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be