![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..kelt binnenkort al stukjes staal van de drie voornaamste Russische tank-families in zijn bezit zal hebben.....
Een T72,een T80 en een T90 ![]() Nu even wachten tot stukjes T62 beschikbaar komen..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 1 juni 2024 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo de scalpen van een volledige tank crew voor aan uwe riem te hangen is dat niet veel cooler ? (wel lastiger om te verzamelen natuurlijk)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neeneen.....
![]() Het zijn stukjes kapotgeschoten Russische tanks,typisch van lamellen van het motordeksel of zo(want de rest van de tank is tot wel 100 mm laminaatpantser...beetje onhandig..) die dan in metaalbedrijven in Oekraine op lasersnijders netjes in een rechthoekje gesneden worden,gepolijst en gegraveerd met het typenummer,tanknummer,Russische militaire eenheidsnummer.Gepresenteerd in een klein houten kistje....een soort memento aan de strijd van de Oekrainers...... Niet goedkoop....maar presentabel en een gespreksonderwerpje met bezoekers ook hé..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 1 juni 2024 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had inderdaad nog niet gehoord van dakgootwerkers die het solderen achterwege lieten om de boel te verbinden of af te dichten middels........euhm...... ![]() Ook in de fabrieken (allemaal in China tegenwoordig vrees ik) waar ze van die droge Kool-Zink batterijtjes maken zullen ze hun zink uit andere bronnen dan het mannelijk personeel moeten blijven halen.......bummer...
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu begin jaren 90 had ik een kennis, en die ging regelmatig in t oostblok gaan shoppen, die gast kocht legerstocks op. Ik had toen eigenlijk zo een Barkas of ne Volga moeten laten overkomen, maar ja geen geld en geen plek om zo iets te stockeren, maar dan kon ik daar nu elke groene spontaan een hartaanval mee doen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oooh... relikwieën!!! Zet ze maar in een mooi schrijn, want dat moet vereerd en aanbeden worden.
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....de leden van de Zweedse popgroep ABBA ,op hun reeds zo gevorderde leeftijd,uit handen van het koningspaar de "Vasa Orde" ontvangen hebben,een slechts zeldzaam uitgereikte onderscheiding.
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 4 juni 2024 om 05:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je wil mag je ze bij mij in de tuin stockeren.
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, ik ga er wat werk van maken.
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achteraan, met de loop richting Brussel. Hoe ver schiet dat ding?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 4 juni 2024 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die binnen krijgen met munitie gaat lastig worden.
Langs de andere kant, een lokale albanees zal wel kunnen helpen zeker,
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf maken is ook een optie.
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |