![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door vulgaire praat te verkopen haalt u uw gelijk niet hoor. En door te liegen evenmin. Die partijsoldaatjes zijn echt aandoenlijk. Ze verdedigen blind hun partij tegen beter weten in. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 juni 2021 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de Catalonië - discutie was dat ook het geval. Voor mij houdt dan elke ernstige discutie op.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Minister-President
|
![]() Tja. Wie ziende blind is kan niet geholpen worden. Om aan te geven wat de dading van Lantis en 3M voor Oosterweel betekent, moet er geen definitie van gegeven worden want dat heeft u al ergens van het internet geplukt en dat heb ik daarna ook beaamd en in verband met deze ene zaak becommentarieerd. U hoeft dus uw eigen definitie maar even opzoeken en mijn reacties daarop te lezen. Kan toch niet echt moeilijk zijn, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de definitie van de dading er eens op na. Een dading geldt wel degelijk als precedent waar niet unilateraal van afgeweken kan worden bij een juridische procedure.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De bewuste dading Lantis-3M gaat enkel over de vervuilde grond van de Oosterweel-site en het wegvoeren en veilig opslaan ervan op de gronden van 3M. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nog steeds in afwachting van de volledige versie van de dading, maar ik vrees dat jij net als ik het voorlopig dienen te doen van wat er over in de media geciteerd wordt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 juni 2021 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even gefilterd wat op de bewuste zaak van toepassing is, in vetjes gezet wat typisch voor een dading is en waarover hier nogal wat discussie was en becommentarieerd met een 'nvdr'. Ik hoop dat deze post wat rust brengt in dit topic en dat we rustig het voorwerp zoals het in de dading van Lantis en 3M is vastgelegd kunnen afwachten. Zolang dat niet bekend is, is verder discussiëren zinloos. Tijdens de onderzoekscommissie zal het precieze voorwerp van de Lantis-3M-dading wel boven komen. Verder hoop ik dat men nu ophoudt met de dading op een kinderlijke manier aan een politicus te linken daar zoals hierboven bepaald is in de wetteksten over een dading dat openbare besturen i.c. ministers van Mobilteit, geen dading kunnen afsluiten en dus al zeker niet het hoofd van dat openbaar bestuur, i.c. Ben Weyts. Laten we dus stoppen met alle mythes over het voorwerp 'dading' te blijven aanhouden, zeker als dat op een onterechte en infantiele manier gebeurt. Laten we het bij de feiten houden. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 21 juni 2021 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten !
Al de rest zijn tierlantijntjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De shit-storm gaat nu losbreken, de commissie zou woensdag al van start gaan.
Niemand is verantwoordelijk ![]() Het bloed gaat de trappen afstromen, men is de messen al aan het wetten. Groen en N-VA hakken op elkaar in, dit gaat prachtig worden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ok, genoteerd
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 21 juni 2021 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |