![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
|
![]() Citaat:
![]() In Nederland is er sinds Pim Fortuyn een doorbraak in het politiek correcte taboe rond drugsgebruik! Men begint in te zien dat het gedoogbeleid één grote mislukking is die het leven van talloze mensen verwoest heeft! en is dat uw argumentatie: wie geen drugs gebruikt of er een studie heeft over gedaan moet zwijgen? Mooie democratische ingesteldheid! En persoonlijke aanvallen zijn een teken van zwakheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
|
![]() Zitten er moslims onder de mods? Hirsi Ali is opeens gesluierd!
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 17 december 2004 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Door de band hebben die VB'ers niet veel verstand in hun kop zitten, maar jij spant echt wel de kroon. ![]()
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() Jan gebruikt van die oerdegelijke Vlaamse argumenten om mensen op hun plaats te zetten. Een echt speelplaatsniveau...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Uw argumentaties zijn alleen goed om er op neer te kijken. Uw kortzichtige redeneringen zijn, samen met 1 miljoen flapdrollen, niet van deze tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() Jullie doen dat tegen mij maar al te vaak. Doe ik het eens, dan is het ineens een zwakte.
Denk zo voort. Dat is trouwens cruciaal voor rechts, zo'n mentaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige wat jij aan argumentatie brengt tegenover mijn stellingen is: "Bron? Bron? Bron?" Btw , rechtse hufter van kust m'n kloten, (ja, ik kan ook schelden) heb je vandaag de krant al gelezen??? [SIZE=3]IN YOUR FACE DICKHEAD!!![/SIZE] Straatsburg: in de nieuwe teksten van het Europees Parlement is geen sprake meer van bestrijding van drugs!! Hihi. Met een meerderheid van 51,1 % is de tekst goedgekeurd. Ze gaan een drugsbeleid voeren dat gebasseerd is op wetenschappelijk onderzoek ipv emotionele reacties!! Dat stond er speciaal voor u, denk ik. ![]() Allez, 't is democratisch beslist. Dus terug naar uwe stal gij, met uw emotinele onzin!! [SIZE=4]SMOKE WEED EVERY DAAAAAAAAAAAAY!!!!![/SIZE] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() Dat HOOPT geert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]() De laatste rage is pillekes spuiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij dwars zit, is dat naast de eventuele problemen van medische aard, een cannabisgebruiker ook nog eens kan geconfronteerd worden met problemen van juridische aard en dat voor het gebruik van een product dat aanzienlijk minder gevaarlijk is dan alcohol, een product dat niet alleen wettelijk toegelaten is, maar waarvan het gebruik zelfs via de media aangemoedigd wordt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ernesto : 17 december 2004 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
|
![]() GOED NIEUWS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gisteren op de radio gehoord dat er een nieuwe gevaarlijke drug is opgedoken. al enkele mensen op spoed terechtgekomen... 12 doden in Nederland.... way to goooooooooo eigenlijk vind ik dat men alle drugs moet toelaten en dat men de dosissen moet maksimaliseren. En nie vergeten een ferm taksbandje rond uw pakske wiet. Waarom zou men in tijden dat men euthanasie toelaat, ook niet toelaten dat mensen die er zelf voor kiezen zich in de vernieling te roken, spuiten, snuiven of slikken om dat die mensen te gunnen... ? Wat is het verschil tussen iemand die ondraaglijk zou lijden en die een einde wil maken aan zijn leven, en iemand die er zelf voor kiest om zijn leven waardeloos te laten verlopen door drugs te nemen ? Waarom mag de ene dat wel en de andere niet ? Laat de mensen vrij hun goesting doen en ik ben er zeker van dat de verstandige mensen het zullen overleven en zullen overblijven.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar geen geprofiteer als ze weer eens in het ziekenhuis liggen omdat ze dom zijn geweest. Uit de sociale zekerheid zwieren die mensen. En dan ben ik te vinden voor deze regeling. ![]() |
|
![]() |
![]() |