![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een niet zo opbeurend weetje in De Morgen Van 5 december.
Mariette Claes en Luc Maddelein zijn maar twee van de vele patiënten die lijdzaam moeten toezien hoe hun ‘niet-dringende zorg’ door de toevloed van coronapatiënten wordt uitgesteld. ‘Ik pieker over hoe het met mijn familie verder moet als ik dit niet overleef.’ Toemaatje. (...) Is Luc Maddelein boos op zijn ziekenhuis? “Helemaal niet. Ik heb alle begrip voor de toestand waarin ze zijn aanbeland. Ook ik heb veel minder begrip voor al degenen die zich niet willen laten vaccineren. Ik voel wel iets voor het voorstel van moraalfilosoof Patrick Loobuyck om vaccinweigeraars te verplichten tot het ondertekenen van een document waarin staat dat ze op de hoogte zijn van de gevolgen, zoals het afstaan van hun voorrang in de zorg. Ik vind dat zelfs een uitstekend idee.” Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 december 2021 om 21:53. |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
emo ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
1. Algemeen onbehagen in de maatschappij, een bevolking die zich ontredderd en angstig voelt 2. Een overheid die hier geen antwoord op heeft maar een schijnantwoord aanbied: men duidt een zondebok aan. 3. De zondebok wordt meer en meer rechten ontzegd, de zondebok wordt permanent aangeduid als schuldige van alles wat mis loopt 4. De massa wordt constant overladen met dezelfde berichten, wat de massa nog angstiger maakt en het zondebok-mechanisme nog efficienter. Dit is exact wat er nu gebeurt, dit is ook wat er in de jaren 30 gebeurde. Andere impact, andere motivatie, maar hetzelfde mechanisme. En het CST is inderdaad het utieme symbool daarvan. Je moet echt al een fundamentalist zijn om dat ding nu nog te verdedigen. Het is onbegrijpelijk en intriest dat het dinge uberhaupt nog bestaat. |
|
|
|
|
|
|
#291 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 6 december 2021 om 00:57. |
||
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of 'moet'
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou hij de driedubbel overgehaalde een soortgelijk document ondertekenen als hij een vaccin gerelateerde hart of bloedklonter probleem krijgen als gevaccineerde? Allicht niet zeker?
|
|
|
|
#295 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een dergelijk document is trouwens volkomen strijdig met de wet Patiëntenrechten. Daar heeft de hooggeleerde professor waarschijnlijk niet meer aan gedacht, verblind als is hij...
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is een heel groot verschil tussen mensen die geen problemen hebben, aktief gaan afmaken zoals uw fanboy gedaan heeft, en de schaarse resources die een maatschappij heeft, niet aan een klein groepje die alles inpalmen, willen verkwanselen, en hierdoor gans de maatschappij in de problemen brengen.
De vaststelling is gewoon dat een heel heel klein groepje alles opslokt, en dat de strikt enige reden is voor een "groot probleem". Wij hebben voor meer frivole redenen al veel meer volk afgemaakt. Toen men door totaal zotte maatregelen genadeloos 2000 mensen afmaakte zonder het minste nut in de zomer van 2020, heb jij je prentje niet naar boven gehaald. Want zij moesten maar creperen om "de cijfers laag te houden" niewaar. Dat heeft toen niks uitgehaald. Die zijn voor niks door het regime afgemaakt. Maar toen was dat voor U geen probleem. Die zijn wel degelijk afgemaakt, omdat men hen gewoon verboden heeft van vers water te krijgen en van frisse lucht te hebben. Deze keer hebben we het over iets anders: overaanbod van zorg voor een klein groepje, waardoor alles van de maatschappij daaraan verkwanseld wordt. Dan is het toch logischer om deze kleine groep te beperken tot meer elementaire zorg die we wel kunnen bieden zonder de maatschappij kapot te maken, niewaar. |
|
|
|
|
|
#298 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De holocaust wordt niet geminimaliseerd. Het totalitaire van het huidige regime wordt geminimaliseerd.
Trouwens het is eerder HO die de holocaust minimaliseert. Ik stel voor van de problemen in Belgie op te lossen door ocharme een paar duizend mensen af te maken. Door zijn vergelijking met Adolf impliceert HO dus dat de holocaust maar een paar duizend doden zou gemaakt hebben. DAT is strafbaar Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2021 om 06:45. |
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aber dennoch und ohne Zweifel is er wieder da. |
|