![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nu wel gewoon ondertussen dat mijn hart op de meest ongelegen momenten stopt met kloppen, maar dat was speciaal toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ik heb zo 3 tijdelijke jobs na elkaar gedaan voor mij huidig, telkens was er max 1 week tussen voor ik mocht beginnen aan het volgend voor een paar maand. dan maandje of 2 niets gedaan en na een week zoeken weer werk deze keer vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al sinds 2009 water - water. 2 x 84 meter diep geboord, glycol stroomt door twee lussen in de grond, zodat het water opwarmt tot een temperatuur van 9 ?* 10 graden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan heeft men het over dictaturen die discrimineren......Alleenstaanden staan meer dan de helft van hun loon af aan belastingen. Terwijl zij wel steeds alleen staan om op te draven voor alle kosten, huishuur, elektriciteit, gas, verzekeringen, afbetaling Auto enz. Gans dat corrupt belastingstelsel die gemaakt is om de meerderheid in de zak te zetten en uit te zuigen als citroenen om anderen te bevoordelen of de indruk te geven dat ze bevoordeeld worden met leugen preken moet op de schop. Sjoemel regels die nadien terug gevorderd worden, nadat bv de burger geïnvesteerd heeft in zonnecellen enz worden voor voldongen feiten geplaats ....moeten op termijn dubbel en dik terug betaald word. ik verwacht de zelfde sjoemel met de elektrische Auto's. Gans dat corrupt belastingstelsel afschaffen: Klaar en duidelijk voor alles en iedereen evenveel belastingen, een vaste belasting maatstaf voor bedrijf en persoon.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 februari 2022 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Minister
|
![]() De schuld voor onze torenhoge energiekosten licht voor 1000% bij de verkoop van het strategische bezit van de Belgen door Verhofstadt met goedkeuring van PS van onze energie centrales aan Frankrijk.
Alles wat die liberale bende, samen in staatsgreep - Vivaldi doet is deze schandalige daad blijven verdoezelen door overal pleisters te kleven die lekkend de burger steeds meer geld kosten. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten zijn wat ze zijn. Jarenlang werden de Vlamingen naar gas gepushed en nu wordt dat keihard afgestraft door de waals nationalisten van Vivaldi.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan dat de volgende keer gaan afgestraft worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eens er genoeg van zijn rinkelt ook daar de kassa voor de regeringen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 februari 2022 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 februari 2022 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met een speciale toeslag er bovenop omdat de energie met bijkomende gascentrales zal moeten opgewekt worden ,en niet te vergeten een extra belasting op het thuis geïnstalleerde laadstation ... Dat zal dan de goedgelovigen wel leren sé ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() terwijl er nauwelijks laadpalen zijn....