![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat je hen niet in 't oog houdt, omdat je niet op hen let, omdat je niet met hen bezig bent, maar met andere dingen. Natuurlijk weet ik dat, omdat er nu eenmaal mensen zijn die bovengenoemde zaken (niet) doen, en de zorg voor hun kinderen aan anderen overlaten, of menen dat 't andermans verantwoordelijkheid is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De talloze keren dat ik 'n zonnebril ergens heb achtergelaten, 'n paraplu ook wel eens, m'n telefoon verloren leg, maar da's dan meestal in eigen huis zodat ik mezelf moet bellen & op de beltoon af kan gaan, niet te tellen... Andere voorwerpen wat minder, zoals 'n boek bvb, dat heeft al wat meer waarde zie je. Er zijn (bij mij) gradaties in belangrijkheid wat betreft voorwerpen. Maar 'n levend wezen is voor mij geen voorwerp. Ik heb daar 'n emotionele band mee, dat is 'n deel van mezelf. *En natuurlijk hoop je dat wel, maar zie je, dat is niet (meer) mogelijk. Ik leef al in 'n keiharde realiteit waarin 't beste deel van mezelf werd weggenomen, en niet door eigen onachtzaamheid!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens niemand toe dat ie ooit z'n kind, wegens een onachtzaamheid, vergeet in z'n auto. Maar ik kan wel begrijpen dat het iemand kan overkomen, helaas. Laat dit nu net het verschil zijn tussen ons twee. U bent er van overtuigd dat het u nooit zal gebeuren. Ik hoop dat het mij nooit zal gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt er begrip voor. Ik niet. Dat is 't verschil tussen jou & mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het menselijke in de mens vind ik juist dat ze zorg dragen voor hun kroost, dat doet zelfs 'n moederdier. Maar eigenlijk heeft dit over & weer gepalaver weinig tot geen zin, jij hebt jouw idee er over, ik 't mijne. Waarschijnlijk omdat we beiden uitgaan van totaal andere ervaringen, plus - en dat is geen verwijt, is gewoon mijn mening & gevoel - dat 'n vrouw 'n inniger, meer emotionele band heeft met haar kind omdat zij 't gedragen & gebaard heeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 juli 2022 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die beschuldiging dat er iemand in deze draad kinderen als voorwerpen zou gaan beschouwen, is er ver over.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer dit wel objectief te benaderen, zonder emoties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's gewoon alledaags. Allee kom, wie heeft dat nu nog nooit eens aan't hand gehad. ![]() Clown Wereld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 't kinderen betreft kan ik er niet zonder emoties tegenaan kijken. Ik heb daar geen uit-knop voor. Dat hoort nu eenmaal bij mijn mens- & vrouw-zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het patriarchaat zal het u wel dicteren. Niet andersom.
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet in andermans leven, doen & laten. Ik heb die drang niet mijn wil op te leggen aan anderen. Daartegenover staat dat ik ook geen inspraak van 'n ander duld in mijn leven, in mijn doen & laten. En 'n ander die mij zijn/haar wil oplegt, wel, dat werkt averechts bij mij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 juli 2022 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da wijf heeft nergens inspraak meer waar ze een relatie met mij of een andere man begon.
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bemoei me niet met jouw huishoudelijke perikelen. Wat dat "tuchtigen" betreft, ziet maar dat ge niet tegen de verkeerde (vuist) aanloopt. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @CUFI , Respekt voor de vrouw is u blijkbaar niet gegeven !!
Dus , graag meer uitleg , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten ondertussen dat je vrouwen niet genegen bent, laat staan ermee kunnen omgaan. Laatst gewijzigd door Rudy : 1 augustus 2022 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |