![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik morgen een vlag aan mijn huis wil hangen, moet ik dan ook eerst toestemming vragen aan de regering?
Als een partij een bepaalde vlag wil hangen aan haar partij hoofdkwartier, moet die dan ook eerst toestemming vragen aan de regering? |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister-President
|
![]() Dat is geen vlag maar een kenteken op een Duits uniform. Een kenteken wordt voornamelijk op een kledingsstuk genaaid, een vlag hangt men aan een vlaggenmast (stok).
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 4 augustus 2022 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is dat weer voor een boerenuitleg ??
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah simpel, de Waalse Waffen SS was onsculdic.
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Waalse Burgermeester ff van Baillamont heeft geen RvS nodig: werkstraf voor Vlaamse scouts die het te bont maakten.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220805_91861309 Zo moet het. Vlaamse jongeren moeten heropvoed worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik vraag mij af of die zwarten toestemming hadden van een officiële Belgische instantie om dat belgisch embleem op hun collaboratievodden aan te brengen. Als ze dat zomaar deden, zonder officiële Belgische toestemming, is de verwijzing naar een eventuele (echter totaal onbestaande) band tussen het officiële België en de collaboratie totale onzin. Ik kan ook met een N-VA embleem gaan roepen dat ik voor herfederaliseren ben. Of met een VB embleem gaan supporteren voor de bouw van meer moskees. Dus zonder een toestemming van een officiele instantie voor het dragen van emblemen is de discussie over het dragen van emblemen nutteloos en totaal niet ter zake doend. Of gaan we een crapuleuze voetbalfan in het shirt van ploeg X die zijn gat afkuist aan een shirt van ploeg y plots als officiële vertegenwoordiger van ploeg X gaan zien ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 5 augustus 2022 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jakko : 5 augustus 2022 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maw, een verkleinde versie van de BE-vlag. Het mag dan kleiner zijn dan de vlag, maar de betekenis blijft overeind.
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me ook wel inbeelden dat jeugdkampen in 2022 luidruchtiger zijn dan die van ietwat geleden.
Zo ongeveer elke jonge gast heeft nu zo'n spel waarop hij boenke boenke muziek kan afspelen, zo luid als vroeger de strafste dj van heel het dorp had.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jakko : 5 augustus 2022 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een kleine vlag, dus.
![]() |
#295 | ||
Minister-President
|
![]() Over Walen en Vlaggen tijdens de oorlog.
Bourgondisch kruis - drapeau de la Bourgogne Citaat:
Citaat:
![]() heeft veel weg van een vlaggengroet. Laatst gewijzigd door Jakko : 5 augustus 2022 om 13:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Minister-President
|
![]() Nog een Vlaamse leeuwenvlag gespot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze pin verkopen ze daar ook of moet ik kleine leeuwenvlag zeggen? ![]() Laatst gewijzigd door Jakko : 5 augustus 2022 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens die Waal van Trois Ponts mocht er geen Vlaamse Leeuw op onze mouw staan ,want dat was een verboden symbool in Wallonië volgens hem. Wij hebben hem gezegd dat alle Vlaamse scouts een Vlaamse Leeuw op hun mouw hebben .Dat is het officiële uniform en dat hij geen zaken had met wat wij droegen als uniform. Daar wij met 7 waren en hij maar alleen was is hij , al foeterend op de Vlamingen, dan maar weg gestapt. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 augustus 2022 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |