![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 10 december 2024 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl,heb ik de indruk fraulein Ursula Haute Coiffure,nmaar ook Her Stolz von Deutschland, weer AFGRIJSELIJK STOMME dingen aan het zeggen zijn omternt mogelijke relaties met een eventuele aankomende Syrische regering,die heel mensenrechtenvriendelijk zal moeten zijn (de ARROGANTIE,de f*cking ARROGANTIE ,het is gdvrd*mme het MIDDEN OOSTEN,War-central,niet een lentelandschap in Bayern hé....
![]() Gezien de rebellen zo vriendelijk waren de Russische- en Syrische Luchtafweer veroverd te hebben ,maar eigenlijk geen flauw idee hebben hoe daar mee om te gaan.... Hebben de Israeli's,behulpzaam als steeds,een enorme reeks aanvallen (meer dan 200 zegt men) gedaan om ieder restje van de Syrische Luchtmacht en Electronische middelen en raketten die ze maar wisten liggen......te "corrigeren"..... Zo,daar hoeft de rebellenregering zich ook geen zorgen meer om te maken.... ![]() Tevens hebben de Israeli's blijkbaar min of meer aangekondigd dat ze ook de Syrische marine gaan afmaken....... Dat is nog wat anders hee dan dat teddybeer gelul vanuit de EU.......De Syrische beer is aangeschoten.......AFMAKEN nu! geen minuut te verliezen.....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 10 december 2024 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moest hier uitleggen waarom het onmogelijk zou zijn dat een land met overwegend moslims niet democratisch zou kunnen zijn. Als wetmatigheid. Ik vind dat zever. Ge moet wel de context van mijn reactie kennen he.
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omg, ongelofelijk hoe hard het nog altijd steekt! Let it gooooooo man! ![]()
![]() |
![]() |
#285 | ||
|
![]() Citaat:
Merk de newspeak. Citaat:
Enzoverder Of hoe wij geen haar beter zijn dan die terroristen. Maar wel graag doen alsof. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() Zouden we met z’n allen niet gewoon beter even afwachten en zien hoe het er binnen pakweg 3-4w uitziet? Straks betrappen we nog iemand op een forse voorspelling die totaal anders uitpakt…
![]()
![]() |
#287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen geopolitieke achter-de-schermen machinaties nodig om eea te verklaren.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 10 december 2024 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten wij aan onze eigen mensen en toekomst denken, f de rest. Behalve die christenen en seculieren, die kunt ge nog opnemen. Die kunnen dan die feestvierders vervangen.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 10 december 2024 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Wie welke "beslissing" genomen heeft, is uiteraard gissen, maar hoger in de draad meldde ik al de Trump de druk bij Putin nu kan opvoeren. Ik denk dan ook dat hetgene er nu in Syrië plaatsvindt origineert vanuit Washington. Maar dat wil niet zeggen dat Putin "verloren" heeft. Ik ga de beeldspraak niet opnieuw uitleggen, maar Putin heeft wél zijn eigen tafel. Mss met wat minder (Syrische) stoelen, maar een eigen tafel desalniettemin. Het feit dat de russen zelfs niet geprobeerd hebben nog iets te doen, doet mij ook vermoeden dat zij met die bepaalde "beslissing" akkoord zijn gegaan.
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israel neemt geen risicos en heeft een ganse strook gebombardeerd en en volledige vloot militaire vloot van Syrie uitgeschakeld omdat ze niet in handen zouden komen van terroristen.https://twitter.com/i/status/1866465475514765774 Laatst gewijzigd door Gipsy : 10 december 2024 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja tis geen geheim dat christenen zeer strenge normen hebben en zeer strenge selectie toepassen voor ze hun kudde daarmee laten omgaan.
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 |
Minister-President
|
![]() Yup, Samaritanen niet toegelaten!
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BS, ge zijt als democratie gewoon lomp geweest te volgen in da massa migratie verhaal.en vergelijk nu met de landen waar ze dat niet deden.
Geen volle gevangenissen, geen ellelange wachtlijsten, geen stagnerende zorg, geen stagnerend onderwijs.
![]() |
#296 |
Minister-President
|
![]() Jezus approves this message
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut, altijd de waarheid benoemen; even when it kills you.
Christenen doen niet aan massa migratie maar selecteren zeer streng ter beveiliging van hun eigen mensen.
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leert niet moordenaars en verkrachters op te nemen. Altijd alles beproeven en de Samaritaan geraakt door die strenge selectie. Ze screenden niet eens en laten illegalen na arrestatie weer los zondee deportatie = eigen mensen in gevaar brengen = genadeloos. Laat het oosten voor wat het is en focus op eigen mensen. Onze jeugd heeft geen veilig land geërfd.
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen België is onze zaak. Ieder Europees land moet nu eigen burgers eerst zetten. We betrekken ons beter ook niet langer in genocide edm.
![]() |