![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik zal een voorbeeld geven: een buitenlander die door familiehereniging zijn ouders naar België heeft laten komen. Ouders zijn 65+ hebben volgens u recht op een pensioen? Laatst gewijzigd door Onzijdig : Gisteren om 17:30. |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ga maar uw kloten gaan afdraaien stomme belg, en arizona met de keizer bartholomeus aan het roer zat erbij en keek ernaar met goedkeurende blik. |
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het feit dat de Belgische overheid voor een repartitiesysteem heeft gekozen, in plaats van een kapitalisatie-systeem zoals in Nederland, doet daar geen afbreuk aan. Daarnaast, ge hebt al gezegd dat uw systeem neerkomt op de verplichting bijdragen te storten, waar men dan niets meer mag uithalen als ge een ongedefinieerde hoeveelheid geld bijeenspaart. Uiteraard moet dat verplicht worden, want welke zot wil zoiets vrijwillig doen?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : Vandaag om 09:32. |
|
|
|
|