![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach Mambo
ons boerke hier denkt dat hij het allemaal weet hij zal waarschijnlijk dringend eens voor de eerste keer van de grond moeten frustraties weet je wel Hij beweert gestudeerd te hebben en beschaafd te zijn zoals een flink boerke dat flink gewerkt heeft op t school maar de grondwet daar gaat hij gewoon over als de grondwet niet meer telt morgen omdat ze toch niet wordt nageleefd dan zal em pas beseffen wat die grondwet waard was voor hemzelf wij gaan hem dan in ieder geval wel uitroken uit zijn boerderijke en als hij een vrouwke heeft dan pakken we die nog eens goe voor dat we ze allemaal om zeep helpen de grondwet neen dat is immers niet belangrijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
|
![]() Tenzij da vrouwke ?
dat valt nog te bezien natuurlijk Wij zijn tenslotte ook maar mensen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat een traditioneel gezin nogal dikwijls minstens 3 mensen zijn is al maar 233/persoon. Begint fris te worden stilletjes aan hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
anders moeten de lasten nog naar omhoog snappie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de reden interesseert ons geen fluit! De boeren gaan ook soms in betoging, toch ook om zulke redenen mijn gedacht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals u weet kan elke tak van de industrie failliet gaan. Tijdig veranderen en ingaan op wat de klanten zoeken, dat is de toekomst! Innovatie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door maarte : 9 maart 2005 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En meestal staan wij allen achter de boeren in hun protest (vooral achter hun tractors op de weg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister-President
|
![]() Ben in principe tegen subsidies, heb nog nooit meegestaakt
Laatst gewijzigd door maarte : 9 maart 2005 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden week nog ééntje van israel opgepakt, miljoenen en miljoenen. Hier in België vanuit israel hé! Andere wijken worden soms opgekocht van drugsmaffia's (vanwaar denk je dat soms al dat geld komt? ) in één of andere witwas operatie. En natuurlijk de argeloze burger die er ook mee opspringt. Ondertussen gaan we wel allen ten onder. Laatst gewijzigd door Mambo : 9 maart 2005 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het al honderd keer gezegd dat de hoge huurprijzen het gevolg zijn van mensen als jullie die overal regeltjes willen opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is omdat er geen regels gelden in de prijzenpolitiek huur/verkoop dat ze zo enorm zijn. Vroeger bestond er wel ergens een huurwet regel en toen waren de prijzen laag! Terug naar af dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() maar neen pandjesmelken = misbruik
of niet als ge eens leest kunt ge zien dat we niks hebben tegen mensen die een paar huizen volgens de regels verhuren en die daar hard voor gewerkt hebben om dat te kunnen doen nogmaals Leest gij geen kranten t sta tegenwoordig vol met foto s van de meest schandalige panden die worden verhuurd aan de meest schandalige prijzen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 21:22. |
![]() |
![]() |