![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juw Gun, lange post, maar khem hem eindelijk doorlezen
![]() Zeer leipe shit man, inderdaad stof tot nadenken! De disbelievers geloven liever een regering die de wereld er keer op keer inflikkert met oorlog propaganda, wij, de minderheid weten wel beter. Sommige leven liever met oogkleppen rond hun ogen zoals paarden, waar een ander de touwtjes in handen heeft en ze leidt waartoe te gaan. Bezie dit topic binnen paar jaar, ge gaat zien dat er nog meer en meer wakker worden. Benieuwd, wanneer Ron Paul iets zegt over 9/11, of deed ie dat al ?
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=hGyhlNY0y1k Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2009 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Thx
![]()
![]() |
#284 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Groot was mijn verbazing toen bleek dat die ooggetuigen juist NIET bevestigen wat het officiële rapport meldt. De main stream media blijft het vernoemen zonder enige details, eens je zelf gaat graven ... ![]()
![]() |
![]() |
#285 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel mooi allemaal , en dan nu nog de analyse van de getuigen die de brokstukken van het vliegtuig hebben gezien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
De evaluatie van de getuigen die hier staat beschreven is op basis van de officiële lijst van ooggetuigen die door alle officiële instellingen beschouwd wordt (werd) als de (meest) complete lijst. Ik heb thuis nog alle verslagen in een Excel tool verwerkt, indien je wenst post ik ze hier één voor één eens ![]()
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil daarentegen de serienummers van de gevonden grote brokstukken mijn beste.....Motoren ,landinggestel....Kortom het ultieme bewijs ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B) Ik zie niet in wat er zo mager aan is , er zijn ook vele getuigenissen op video te zien overigens. In uw analyse wordt erg veel gesuggereert C) speculatie , er is namelijk niets dat aantoont dat deze getuige de regering helpen bij het verbergen van wat er werkelijk gebeurt zou zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
![]() van vliegtuigen of andere objecten ooggetuigen zijn ooggetuigen ![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u alle getuigenissen bekeken ?
http://mouv4x8.club.fr/11Sept01/A008...20aircraft.htm http://www.geocities.com/someguyyoud.../witnesses.htm http://911research.wtc7.net/pentagon...sses/bart.html Laatst gewijzigd door atmosphere : 16 maart 2009 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||
|
![]() Citaat:
Groep 3 & 4 heb ik in dit deel verwisseld, in de verdere beschrijving heb ik de fout echter niet meer gemaakt Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1237239546 Vooral Maj. Lincoln Leibner vertelt een aantal interresante zaken ... een goed script zou ik eerder zeggen... Zijn latere interviews, waarvan ik er wel een aantal kan terugvinden, zijn zeer tegenstrijdig met eerdere uitspraken en getuigenissen van andere mensen. Hij was de eerste man "on the scene" die het American Airlines vliegtuig zag crashen in het Pentagon. Seconden na de crash is hij het gebouw ingelopen om collega's te helpen. Hij zag niet veel door de dikke rook, maar door de mensen die riepen "We see you!" kon hij zijn weg verder zetten en mensen redden. Hij is zelf uit de inslagzone gekropen en moest vervolgens aan de oxigen om te bekomen. Na verschillen de keren het gebouw zijn binnengegaan om mensen te redden, was hij "covered with blood from the injured, injured himself with cuts from the glass en his cloths (civilian, because he wasn't on duty that day) blackened from the fire an smoke". Hier een foto van na zijn heroische daad samen met zijn verpleegster (ook werkzaam in het Pentagon). "And than he witnessed the collapse of the roof". Doet een beetje denken aan een creepy little fella uit New York die ook witness was van een collapse van een gebouw nadat ze het gepulled hadden. ![]() http://forum.politics.be/attachment....1&d=1237239546 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dé beste manier om te weten of het wel degelijk dat vliegtuig is geweest.... En die hadden ze allang kunnen geven aangezien daar niets geheim aan is.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
Niet lachen, er zijn zo verklaringen afgelegd door topmilitairen ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 17 maart 2009 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is interessant om een beetje te letten op het verschil daartussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
Die motoren zijn gesublimeerd? Zeg dat in het vervolg direct he Parcifal ![]()
![]() |