![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig zijn de "Vlamingen" van uw slag een verwaarloosbare minderheid. Zelfs het VB bakt het niet zo bruin.
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bij mijn weten evenveel Vlaming als u (ik ben geboren en getogen in Antwerpen) dus wat dat betreft houd u best uw mond.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 27 januari 2006 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is ook een doorgeschoten extreem nationalisme dat mensen vanwege ander ras afwijst en zich zelf verheft boven anderen. Daar sta ik niet achter. Mijn strijd tegen de islam is puur op religieuze godsdienstige redenen. Heeft nix met Turk of Marrokaan te doen.. Als ik tegen turken ben omwege dat het Turken zijn ben ik racist. Dus fout. Ik kan en mag dat niet, ook niet vanuit christelijke overtuiging. Jezus geeft opdracht tot liefde. Hoe de VB in deze staat weet ik nog iets te weinig van. Moet hun dinges eens goed bekijken. Wat ik wel goed vond was een intervieuw van Filip de Winter in het EO blad. Mijn strijd is gericht tegen de ideologie van de islam die diametraal tegen het Christelijke geloof in Jezus staat. Dus ik heb net zoveel moeite met een autochtone Belgische, hollandse of welke autochtone westerling ook die moslim wordt. Ga maar eens op site www.faithfreedom.org dutch forum kijke voor meer info over de islam en aan verwante onderwerpen. ![]() Heb mij bij bplus gemeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Om geweld met zekerheid uit te sluiten moet men alle mensen uitwijzen (misschien op één na - voor mijn part mag u persoonlijk die ene achterblijver zijn).
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 28 januari 2006 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zeg juist dat jullie soort gelukkig een verwaarloosbare minderheid vormen.
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Gouverneur
|
![]() De bronnen van "Einherjar" zijn niet meer na te lezen, maar ik veronderstel dat u die Spaanse bedrieger beschouwt als het grote bewijs dat alle concentratiekampen verzonnen zijn?
Is dat ook de reden waarom u voortaan met een hakenkruis in uw avatar pronkt?
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 7 februari 2006 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niemand zal trouwens het bestaan van concentratiekampen ontkennen, wel de ware toedracht van die kampen en of er sprake was van een uitroeiing op industriële schaal door middel van vergassing. Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 7 februari 2006 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |