Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2006, 11:13   #281
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel Bekijk bericht
Vlaanderen is mijn land, ik ben Vlaming u niet, dus ik stel voor dat u na de ontbinding van den belziek volop negerkes gaat bekeren in de Congo...8)
Gelukkig zijn de "Vlamingen" van uw slag een verwaarloosbare minderheid. Zelfs het VB bakt het niet zo bruin.
Oud 27 januari 2006, 11:24   #282
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois Bekijk bericht
En als hier ook geen Vlamingen, Belgen, Nederlanders, Euromigranten, Amerikanen, Aziaten, Afrikanen en andere menselijke aardbewoners leefden was ons landje een bijzonder vredig natuurgebied.
simpelaar..Vlamingen, Walen, Nederlanders zijn de autochtone inwoners van de lage landen. Zij hebben recht hier te leven omdat het het land is van hun volksgemeenschap. Marokkanen, Turken, negers, Joden zijn hier vréémdelingen die hier slechts te gast zijn en kom nu niet af met die zever dat ze hier geboren zijn. Men heeft slechts recht tot het behoren van een bepaalde volksgemeenschap indien men voortkomt uit ouders die genetisch voor 100% toebehoren aan die bepaalde volksgeméénschap.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:25   #283
Breydel
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig zijn de "Vlamingen" van uw slag een verwaarloosbare minderheid. Zelfs het VB bakt het niet zo bruin.
Voor een "verwaarloosbare" minderheid te zijn maak je je er wel erg druk om hé vind je niet??
Oud 27 januari 2006, 12:11   #284
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht
Je ne sais pas 8)
Kwa?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 15:15   #285
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Vlaanderen is mijn land, ik ben Vlaming u niet, dus ik stel voor dat u na de ontbinding van den belziek volop negerkes gaat bekeren in de Congo...8)
Ik ben bij mijn weten evenveel Vlaming als u (ik ben geboren en getogen in Antwerpen) dus wat dat betreft houd u best uw mond.

Laatst gewijzigd door Kim : 27 januari 2006 om 15:17.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 16:17   #286
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik ben bij mijn weten evenveel Vlaming als u (ik ben geboren en getogen in Antwerpen) dus wat dat betreft houd u best uw mond.
Ik ook Kim, en er bestaat een gezond nationalisme = patriotisme zonder haat of afwijzing van anderen. Men mag trost, fier zijn op zijn identiteit en das een geestelijk gezonde instelling.
Er is ook een doorgeschoten extreem nationalisme dat mensen vanwege ander ras afwijst en zich zelf verheft boven anderen. Daar sta ik niet achter.
Mijn strijd tegen de islam is puur op religieuze godsdienstige redenen. Heeft nix met Turk of Marrokaan te doen.. Als ik tegen turken ben omwege dat het Turken zijn ben ik racist. Dus fout.
Ik kan en mag dat niet, ook niet vanuit christelijke overtuiging. Jezus geeft opdracht tot liefde. Hoe de VB in deze staat weet ik nog iets te weinig van. Moet hun dinges eens goed bekijken. Wat ik wel goed vond was een intervieuw van Filip de Winter in het EO blad.
Mijn strijd is gericht tegen de ideologie van de islam die diametraal tegen het Christelijke geloof in Jezus staat. Dus ik heb net zoveel moeite met een autochtone Belgische, hollandse of welke autochtone westerling ook die moslim wordt.
Ga maar eens op site www.faithfreedom.org dutch forum kijke voor meer info over de islam en aan verwante onderwerpen.
Heb mij bij bplus gemeld.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 20:14   #287
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
simpelaar..Vlamingen, Walen, Nederlanders zijn de autochtone inwoners van de lage landen. Zij hebben recht hier te leven omdat het het land is van hun volksgemeenschap. Marokkanen, Turken, negers, Joden zijn hier vréémdelingen die hier slechts te gast zijn en kom nu niet af met die zever dat ze hier geboren zijn. Men heeft slechts recht tot het behoren van een bepaalde volksgemeenschap indien men voortkomt uit ouders die genetisch voor 100% toebehoren aan die bepaalde volksgeméénschap.
Het ging, dacht ik, toch niet om het recht hier te leven (dat hebben alle inwoners van dit land voor zover ze hier legaal verblijven). Maar om de veronderstelling die u lanceerde dat er hier geen geweld zou zijn als moslims en joden uitgewezen zouden worden (antwoord 276). Alsof er geen geweld was toen die mensen hier nog niet woonden.
Om geweld met zekerheid uit te sluiten moet men alle mensen uitwijzen (misschien op één na - voor mijn part mag u persoonlijk die ene achterblijver zijn).

Laatst gewijzigd door malinois : 28 januari 2006 om 20:16.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 20:19   #288
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Voor een "verwaarloosbare" minderheid te zijn maak je je er wel erg druk om hé vind je niet??
Maak ik mij druk?
Ik zeg juist dat jullie soort gelukkig een verwaarloosbare minderheid vormen.
Oud 5 februari 2006, 17:30   #289
Breydel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar Bekijk bericht
Spaans 'oorlogsslachtoffer' blijkt fantast

11 mei 2005, 13:46:43

MADRID (ANP) - De in Spanje bekendste overlevende van de Duitse concentratiekampen heeft opgebiecht nooit in zo'n kamp te zijn geweest. De 84-jarige Enric Marco, blijkt zijn hele oorlogsverleden te hebben verzonnen, meldde het Spaanse dagblad El Pa�*s woensdag.

Marco was tot voor kort nog de voorzitter van de Spaanse vereniging van voormalige gedeporteerden. Hij reisde in die functie eerder deze maand naar Oostenrijk voor de herdenking van de bevrijding van het concentratiekamp Mauthausen. Voor Marco werd dit echter 'een concentratiekamp te ver'.

Een historicus had de zestigse verjaardag aangegrepen om Marco's verhalen onder de loep te nemen. Marco zag dinsdag geen andere uitweg meer dan de waarheid in een kort communiqué te erkennen.

Bron

En ook nog hier

Wel wel wel...
Iemand is blijkbaar uit ze'n rol gevallen....
Oud 7 februari 2006, 21:24   #290
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Iemand is blijkbaar uit ze'n rol gevallen....
De bronnen van "Einherjar" zijn niet meer na te lezen, maar ik veronderstel dat u die Spaanse bedrieger beschouwt als het grote bewijs dat alle concentratiekampen verzonnen zijn?
Is dat ook de reden waarom u voortaan met een hakenkruis in uw avatar pronkt?

Laatst gewijzigd door malinois : 7 februari 2006 om 21:25.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 22:43   #291
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bronnen van "Einherjar" zijn niet meer na te lezen, maar ik veronderstel dat u die Spaanse bedrieger beschouwt als het grote bewijs dat alle concentratiekampen verzonnen zijn?
Het verhaal is evenwel waar, die Enric Marco is maar één van de vele leugenaars die na de Tweede Wereldoorlog zijn ontmaskerd. En wie weet hoeveel bedriegers en fantasten er nog zitten tussen al die zogenaamde getuigenisverklaringen.
Niemand zal trouwens het bestaan van concentratiekampen ontkennen, wel de ware toedracht van die kampen en of er sprake was van een uitroeiing op industriële schaal door middel van vergassing.

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 7 februari 2006 om 22:44.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2006, 21:38   #292
kleurenvanger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
Het verhaal is evenwel waar, die Enric Marco is maar één van de vele leugenaars die na de Tweede Wereldoorlog zijn ontmaskerd. En wie weet hoeveel bedriegers en fantasten er nog zitten tussen al die zogenaamde getuigenisverklaringen.
Niemand zal trouwens het bestaan van concentratiekampen ontkennen, wel de ware toedracht van die kampen en of er sprake was van een uitroeiing op industriële schaal door middel van vergassing.
Nee liefje, je hebt gelijk. Heb je ooit beelden van ontruimingen gezien? Ik zag ze. En nergens waren er mensen te zien vanwie de benen en armen nog zo dun waren als de poten van een hertenjong. Je kon hun ribben niet tellen onder hun huid. Hun ogen staarden je niet aan alsof je er werd ingezogen. Ze werden niet met graafmachines bij elkaar geduwd alsof ze brokstukken waren. De grond gistte niet van de lichamen.
kleurenvanger is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be