![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() Wat is ongeveer iedereen hé.
Ongeveer iedereen wil ook minder belastingen, een goedkopere woning; een beter milieu,... Feit is dat we met een parlementaire democratie zitten en gene rechtstreekse. Van dat laatste ben ik ook geen voorstander, als ik zo eerlijk kan zijn. |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Waar is jantje nu?
|
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() op z'n mondje gevallen?
|
![]() |
![]() |
#284 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jantje heeft zich in de zon gelegd om die paar storende hersencelletjes weg te stralen denk ik
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb de discussie tussen u en Jan wat gevolgd en het is duidelijk dat Jan u onder tafel praat. Hij zit hier al langer en heeft meer posts als u, dat wil natuurlijk niets zeggen maar een beetje respect mag wel. Het feit dat ge al begint te schelden (zelfs tot het persoonlijke toe) toont uw zwakke kant aan. Verdraagzaam naar andermans meningen is u niet gekend zeker ? Als je een democraat bent zou je hier niets op tegen kunnen hebben want het Vlaams Belang overtreed juridisch gezien geen enkele wet. De mogelijkheid laat het toe in een democratie en is niet strafbaar. Maar omdat jij in je broek plast - wegens schrik van het Vlaams Belang - ben je uiteraard tegen dit voorstel. |
|
![]() |
![]() |
#287 | |||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn pretentie doet mijn bloed koken. Ik heb, zoals je ook had kunnen lezen, hem erop attent gemaakt dat mij dit stoorde, vooraleer ik uit mijn slof schoot. Zoiets noemt assertiviteit, dat laaste was inderdaad agressief, maar niet onverwacht of ontweken. Hij heeft zelfs geen poging ondernomen om iets op die attentmaking te zeggen. Ik ben niet onbeperkt verdraagzaam. Dat is een feit en daar zal ik niks aan veranderen. Speelt ge met mijn voeten, dan schop ik tegen uw schenen. Maar eerst zal ik u zeggen waarom ik dat doe en waardoor ik stop. Citaat:
![]() Zei ik ergens dat ze de wet OVERTREDEN? ALs je goed gelezen hebt zei ik dat ze de Belgische regelgeving willen OMZEILEN. Wat ze maar al te graag de anderen verwijten. Citaat:
Nog zo ene, enne ... [size=1](ik heb je gewaarschuwd!)[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 31 mei 2005 om 20:18. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#288 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als mijn kennis van de geschiedenis niet te kort schiet, moet de volgende stap van het Vlaams Belang een eigen jeugdbeweging zijn. Samen op kamp, en van je hei-la-hei-la-hei-la-ho-la-la (heil!).
|
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Overigens bestaat z'n soort jeugdbeweging al. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#290 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ach ja misschien ronselen jullie dan wel een nieuwe paus!
![]() |
#291 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedoel je dan dat het Vlaams Belang eigenlijk ... de NSDAP is? Maar dat is verschrikkelijk. Waar gaat het naartoe? O wee o wee. |
|
![]() |
![]() |
#293 | ||
|
![]() Citaat:
Een mens is zijn hele leven lang eigenlijk met niks anders bezig dan zich te bevrijden van alle dogma's die hem in zijn kindertijd zijn aangepraat (zonder succes overigens). Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#295 |
Burger
|
![]() indoctrinatie van de (linkse) media, we worden tegewoordig opgevoed door die media!
|
![]() |
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() kinderen zijn toch wel slim genoeg om zelf een mening te vormen hé.
Wat kan hen het nu schelen wat de leerkracht zegt? Lagere schoolkinderen zijn wél heel beinvloedbaar. En die zijn bijlange niet allemaal links. (vanden berghe.....) |
![]() |