Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2005, 14:39   #281
Anna List
Banneling

Standaard

LOL

oktober 2006 ten laatste.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 14:41   #282
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
LOL

Bedoelt u de datum tegen wanneer het VB een eigen jongerenbeweging heeft opgericht?
Of hebben we geen nieuwe paus meer nodig?

(note: reply is NIET serieus, gelieve er dan ook niet serieus op te reageren).
(note2: oktober 2006 = gemeenteraadsverkiezingen, geen federale verkiezingen).[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Eternity on 01-06-2005 at 15:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
LOL

Bedoelt u de datum tegen wanneer het VB een eigen jongerenbeweging heeft opgericht?

(note2: oktober 2006 = gemeenteraadsverkiezingen, geen federale verkiezingen).[/size]

[size=1]After edit by Eternity on 01-06-2005 at 15:41
Reason:

Citaat:
LOL

(note: reply is NIET serieus, gelieve er dan ook niet serieus op te reageren).[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
LOL

Of hebben we geen nieuwe paus meer nodig?[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 juni 2005 om 14:43.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 14:42   #283
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

Hoe kunnen twee mannen nu deftig een kleine opvoeden? Zal ook nogal een afstandelijke bedoenink worden. Twee vrouwen mogen alles opvoeden wat ze willen, maar twee mannen kunnen volgenst mij onmogelijk voor een degelijke opvoedink zorgen. Nu ja, de meesten zullen dan toch oma in het gat steken, heeft die ook nog wat te doen.
Oud 1 juni 2005, 14:44   #284
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Bos. Herz.
Hoe kunnen twee mannen nu deftig een kleine opvoeden? Zal ook nogal een afstandelijke bedoenink worden. Twee vrouwen mogen alles opvoeden wat ze willen, maar twee mannen kunnen volgenst mij onmogelijk voor een degelijke opvoedink zorgen. Nu ja, de meesten zullen dan toch oma in het gat steken, heeft die ook nog wat te doen.
Altijd fijn om replys te krijgen die gefundeerd zijn met wetenschappelijke argumenten of gebaseerd zijn op feiten ipv vooroordelen.

Frank Dane
Oud 1 juni 2005, 14:48   #285
Anna List
Banneling

Standaard

ik zou dat als man alleen zelfs al goed kunnen !
Oud 1 juni 2005, 14:53   #286
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity

(note2: oktober 2006 = gemeenteraadsverkiezingen, geen federale verkiezingen).

sinds wanneer maakt het uit welke verkiezingen het zijn om een 'zoete zondag' te houden ?
nu ineens is t allemaal 'niet serieus' meer en heb je liever geen reply meer van me ... me dunkt sta je eerder met je billen bloot ... en dat voor iemand die over iq begon e.d.
Oud 1 juni 2005, 15:00   #287
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ondanks het niet aflatende lobbywerk van allerlei conservatieve krachten ziet het er dus naar uit dat homoseksuele koppels binnenkort kinderen zullen kunnen adopteren. Een laatste geïnstitutionalisserde discriminatie wordt daarmee ongedaan gemaakt. België zal het eerste land zijn dat voor een totale gelijkberechtiging van homo's en hetero's zorgt en kan aldus tot voorbeeld strekken voor de rest van de wereld! Het werd hoog tijd dat ons kleine landje nog eens op een positieve manier in het nieuws kwam!

Leve België!

Arm Vlaanderen...

Elk kind heeft een natuurlijk recht op een vader en een moeder. Niet twee rugzakken...
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 15:01   #288
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
sinds wanneer maakt het uit welke verkiezingen het zijn om een 'zoete zondag' te houden ?
nu ineens is t allemaal 'niet serieus' meer en heb je liever geen reply meer van me ... me dunkt sta je eerder met je billen bloot ... en dat voor iemand die over iq begon e.d.
#1 Het ging wel degelijk over federale verkiezingen & inbreken in de federale regering
#2 Bij gemeenteraadsverkiezingen stemmen mensen meestal niet op partijen maar op mensen, over dit onderwerp is nog niet zo lang geleden een studie gehouden.
#3 Wie zegt dat ik liever geen replys van u heb?
#4 Hoe precies sta ik met mijn billen bloot?[edit]
[size=1]After edit by Eternity on 01-06-2005 at 16:02
Reason:

Citaat:
#1 Het ging wel degelijk over federale verkiezingen & inbreken in de federale regering
#2 Bij gemeenteraadsverkiezingen stemmen mensen meestal niet op partijen maar op mensen, over dit onderwerp is nog niet zo lang geleden een studie gehouden.
#4 Hoe precies sta ik met mijn billen bloot?[/size]

Citaat:
#1 Ik had het over federale verkiezingen
#4 Hoe precies sta ik met mijn billen bloot?[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 juni 2005 om 15:02.
Oud 1 juni 2005, 15:02   #289
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Standaard

Citaat:
Altijd fijn om replys te krijgen die gefundeerd zijn met wetenschappelijke argumenten of gebaseerd zijn op feiten ipv vooroordelen.
wetenschappelijke argumenten?

de man is een mutatie -> en bijgevolgst is het opvoeden van kinderen door twee mutanten nogal bedenkelijk

Zijn nu overal relatief zwaar in paniek omtrent de toekomst van de mensheid en gaan dan een beetje gaan 'experimenteren' (eigenlijkst zelfst zonder experimentele fase) met de opvoedink van de mensen van de toekomst. Gooi er maar nog een paar - mogelijke - problemen bij ...
Oud 1 juni 2005, 15:04   #290
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
wetenschappelijke argumenten?

de man is een mutatie -> en bijgevolgst is het opvoeden van kinderen door twee mutanten nogal bedenkelijk

Zijn nu overal relatief zwaar in paniek omtrent de toekomst van de mensheid en gaan dan een beetje gaan 'experimenteren' (eigenlijkst zelfst zonder experimentele fase) met de opvoedink van de mensen van de toekomst. Gooi er maar nog een paar - mogelijke - problemen bij ...
Hebt u de voorgaande replys gelezen?

(Indien u dat gedaan zou hebben zou u geweten hebben dat dit geen recent fenomeen is, maar dat holebikoppels al een hele tijd kinderen opvoeden & dat wetenschappelijk bewezen is dat die kinderen daar geen last van ondervinden, integendeel dat die kinderen even normaal opgroeien als kinderen uit een gewoon gezin).

*sigh*

Frank Dane
Oud 1 juni 2005, 15:05   #291
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Er zijn toch mensen genoeg? Dus wat "degeneratie" met behulp van homo's kan geen kwaad.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 15:07   #292
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Standaard

Citaat:
Hebt u de voorgaande replys gelezen?

(Indien u dat gedaan zou hebben zou u geweten hebben dat dit geen recent fenomeen is, maar dat holebikoppels al een hele tijd kinderen opvoeden & dat wetenschappelijk bewezen is dat die kinderen daar geen last van ondervinden, integendeel dat die kinderen even normaal opgroeien als kinderen uit een gewoon gezin).

*sigh*
Dat hebben al die kinderen ofwel geen vader ofwel geen moeder meer?

En alst u gelijk hebt: zo veel te beter e (wil ik ook dat homopeopletjes gelukkijg zijn, is alleen niet zonder serieus risico, dit is toch wel een heel wat zwaarder geval dan holebihuwelijken e)
Oud 1 juni 2005, 15:09   #293
Anna List
Banneling

Standaard

[quote=Eternity]#1 Het ging wel degelijk over federale verkiezingen & inbreken in de federale regering mi ging het ging over de mening van de meerderheid van de Vlamingen die alweer genegeerd wordt, en de gevolgen daarvan voor de holebi
#2 Bij gemeenteraadsverkiezingen stemmen mensen meestal niet op partijen maar op mensen, over dit onderwerp is nog niet zo lang geleden een studie gehouden. dus de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen waren geen zwarte zondagen, heb ik even gemist
#3 Wie zegt dat ik liever geen replys van u heb?was iets van gelieve dus niet (serieus) te reageren (bij deze dus, cfr#4)
#4 Hoe precies sta ik met mijn billen bloot? hehe you wish[/QUOTE]
Oud 1 juni 2005, 15:10   #294
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Er zijn toch mensen genoeg? Dus wat "degeneratie" met behulp van homo's kan geen kwaad.
Als het 'onder controle' gehouden kan worden. Vele vrouwen willen nu al van hun man een halve tot zelfs hele vrouw maken.
Oud 1 juni 2005, 15:11   #295
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=Anna List]
Citaat:
#1 Het ging wel degelijk over federale verkiezingen & inbreken in de federale regering mi ging het ging over de mening van de meerderheid van de Vlamingen die alweer genegeerd wordt, en de gevolgen daarvan voor de holebi
#2 Bij gemeenteraadsverkiezingen stemmen mensen meestal niet op partijen maar op mensen, over dit onderwerp is nog niet zo lang geleden een studie gehouden. dus de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen waren geen zwarte zondagen, heb ik even gemist
#3 Wie zegt dat ik liever geen replys van u heb?was iets van gelieve dus niet (serieus) te reageren (bij deze dus, cfr#4)
1. Nogmaals: er is een Vlaamse meerderheid VOOR holebi-adoptie in de federale regering.
2. In sommige steden wel, in andere steden totaal niet, gemeentelijke verkiezingen kunnen nooit een algemeen beeld geven over de Vlaamse politieke situatie, so what's ur point?
3. Was een algemene reply, niet op u gericht
4. Neen hoor, exhibitionisme is niet echt mijn ding.[edit]
[size=1]After edit by Eternity on 01-06-2005 at 16:12
Reason:

[quote=Anna List]
Citaat:
#1 Het ging wel degelijk over federale verkiezingen & inbreken in de federale regering mi ging het ging over de mening van de meerderheid van de Vlamingen die alweer genegeerd wordt, en de gevolgen daarvan voor de holebi
1. Nogmaals: er is een Vlaamse meerderheid VOOR holebi-adoptie in de federale regering.
2. In sommige steden wel, in andere steden totaal niet, gemeentelijke verkiezingen kunnen nooit een algemeen beeld geven over de Vlaamse politieke situatie, so what's ur point?
4. Neen hoor, exhibitionisme is niet echt mijn ding.[/size]

[quote=Anna List]
Citaat:
2. In sommige steden wel, in andere steden totaal niet, what's ur point?
4. Neen hoor, exhibitionisme is niet echt mijn ding.[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 juni 2005 om 15:12.
Oud 1 juni 2005, 15:14   #296
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Het leidt me dat er een vreselijk gebrek aan informatie is vanwege dit onderwerp, iets wat ertoe leidt dat de meeste mensen hun mening formuleren op basis van vooroordelen ipv feiten & wetenschappelijke studies, een fenomeen dat ook duidelijk te zien is in deze thread.

& de sarcastische opmerking over iq zult u mij moeten vergeven, ik ben ook maar een mens en ik kan ook gefrustreerd geraken als ik mensen zie aankomen met al 100 000 keer weerlegde argumenten.[edit]
[size=1]After edit by Eternity on 01-06-2005 at 16:16
Reason:

Het leidt me dat er een vreselijk gebrek aan informatie is vanwege dit onderwerp, iets wat ertoe leidt dat de meeste mensen hun mening formuleren op basis van vooroordelen ipv feiten & wetenschappelijke studies, een fenomeen dat ook duidelijk te zien is in deze thread.

& de sarcastische opmerking over iq zult u mij moeten vergeven, ik ben ook maar een mens en ik kan ook gefrustreerd geraken als ik mensen zie aankomen met al 100 000 keer weerlegde argumenten.[/size]

Het leidt me dat er een vreselijk gebrek aan informatie is vanwege dit onderwerp, iets wat ertoe leidt dat de meeste mensen hun mening formuleren op basis van vooroordelen ipv feiten & wetenschappelijke studies, een fenomeen dat ook duidelijk te zien is in deze thread.[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 juni 2005 om 15:16.
Oud 1 juni 2005, 15:21   #297
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

& de sarcastische opmerking over iq zult u mij moeten vergeven, ik ben ook maar een mens en ik kan ook gefrustreerd geraken als ik mensen zie aankomen met al 100 000 keer weerlegde argumenten.
en dat gooi je er dan uit tegen een voorstander, mooi is dat, ik maakte alleen de bedenking dat t op een verkeerde manier gebeurt, hierover is een serieus debat (liefst in het Vlaams parlement) op zijn plaats, dan kan je tenminste ook de CD&V eens aan het werk zien in deze, dat lijkt me nogal amusant
Oud 1 juni 2005, 15:22   #298
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Standaard

Citaat:

& de sarcastische opmerking over iq zult u mij moeten vergeven, ik ben ook maar een mens en ik kan ook gefrustreerd geraken als ik mensen zie aankomen met al 100 000 keer weerlegde argumenten.
ze zijn misschienst niet goed weerlegd
Oud 1 juni 2005, 15:33   #299
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dat gooi je er dan uit tegen een voorstander, mooi is dat, ik maakte alleen de bedenking dat t op een verkeerde manier gebeurt, hierover is een serieus debat (liefst in het Vlaams parlement) op zijn plaats, dan kan je tenminste ook de CD&V eens aan het werk zien in deze, dat lijkt me nogal amusant
u bent voorstander van adoptie door holebi koppels?

mooi zo
Citaat:
ze zijn misschienst niet goed weerlegd
de argumenten over het nefaste effect voor de gezondheid zijn al dikwijls herlegd. nl meer dan 500 studies wereldwijd. waarvan een groot deel hier al op deze site gepost

in tegenstelling tot de documenten aangehaald door de tegenstanders gaat het hier om wetenschappelijk ondersteunde documenten die het belang van het kind hebben, en niet het een of andere gevoel dat heerst in een groepering die enkel in de bible belt oprispingen kent...

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 15:34   #300
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Arm Vlaanderen...

Elk kind heeft een natuurlijk recht op een vader en een moeder. Niet twee rugzakken...
ieder kind heeft recht op liefhebbende ouders, liefst 2. maar eentje kan net zo goed.

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be