![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
- staten kunnen uitstappen als ze willen - meer macht aan het Europarlement. Helaas direct teniet gedaan doordat er nóg veel meer macht aan de instellingen van de Unie wordt verstrekt. Verder weet ik even geen grote punten te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat wisten ze. Is ook toegegeven door het Kabinet, alsmede door CDA en PvdA, in het spoeddebat na de referendumuitslag. Slechts 2-3% liet de dingen meespelen, waarvan steeds geroepen werd dat dáár die Grondwet niet over ging en dat dáár de NEE-stemmers zogenaamd op af gingen (Turkije, euro, het Nederlandse kabinet). Keurig gepeild door NNS Interview en Maurice de Hondt. Ik vrees voor u Labyrinth, dat de Nederlanders in groten getale inhoudelijk hebben gestemd. Ze hebben dan ook landelijk folders van de regering in de bus gekregen. En die zijn gelezen: massaal. De grondwet was te downloaden, en ook dat is massaal gebeurd. Daarop hebben ze hun besluit gevormd...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 7 juni 2005 om 15:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#286 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 | |||||||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat kunnen de Eurocommissarissen echter straffeloos naast zich neerleggen. Net zoals de adviezen of afkeuringen van het Europarlement. En ook een protest van één lidstaat, dat dan door 8 andere staten gesteund moet worden is mogelijk, maar ook dat kunnen ze gewoon naast zich neerleggen. Een wassen neus dus. Volgens hen is dat nodig, om de Unie bestuurbaar te houden. En dat is precies wat ik bedoel met "Wie kiest voor het Europa van deze grondwet, kiest voor een Europa dat zo groot is dat de democratie er dan maar voor opgeofferd moet worden" Oh ja: sommige vergaderingen worden openbaar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 7 juni 2005 om 15:39. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Partijlid
|
![]() Lui, ik moet aan het werk.
Tot gauw ziens![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 7 juni 2005 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jammer genoeg bestaat het Belgisch buitenlands beleid sinds enige tijd uit een aaneenrijging van dat soort blunders die "België weer op de wereldkaart" moeten zetten. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Parlementslid
|
![]() ff gaan kijken op snoesjes website, en mijn vermoeden is bevestigd. Het bulkt er van de moslimhaat én de obligate flauwe anti-linkse 'humor'. En dan maar zeiken over hoe 'beledigd' de Belgen zich niet moeten voelen om de uitspraken van hun eigen buitenlandminister.
Snoesje, ik denk dat je je hier op dit forum snel thuis zal voelen, het bulkt hier immers van de goorste racisten. Mocht ik u daarentegen straal negeren, dan vindt u dat vast niet erg. daaaaag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |||
Partijlid
|
![]() Kijk eens aan, een heel compliment is zoiets als het uit uw mond komt.
Ja, het braaf zijn en zoete multiculturele koekjes boekjes bakken, alsmede het om niemandal de "racisme-kaart" trekken is Nederland inderdaad inmiddels voorbij. Voor wie daar niet tegen kan: ga dan omderwille van je hart maar liever niet naar mijn website, want daar zit een photoshopper die bepaald niet politiek correct is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 7 juni 2005 om 15:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(en dan druk ik NU op het negeerknopje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
Terzake: wat is er precies tegenstrijdig aan "anti-linkse humor" en kritiek op de "eigen" buitenlandminister? (Ik zet "eigen" tussen aanhalingstekens, want dat is duidelijk een kwalificatie van u. Vreemd, dat "eigen"...). Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat er vandaag in de onderbuik van Loesje zit aan angsten wordt ruim geillustreerd door de inhoud van de website : niks dan negativiteit, néé tegen alles, niet bepaald genuanceerd, misschien grappig bedoeld, als tegengewicht voor Nederlanders die zichzelf te ernstig nemen en daardoor af en toe efkes naar de coffeeshop moeten. Kweek uw hennepplantages en fabriceer uw XTC-laboratoria eens op uw eigen bodem zeg voor binnenlands verbruik, en hou ze weg uit de buurt van onze jongeren, dan zal De Gucht minder reden hebben om zich "reactief" uit te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |||||||
|
![]() Citaat:
De ja-campagne wordt met de minuut sterker. ![]() Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 7 juni 2005 om 15:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Partijlid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#300 | |||||
Partijlid
|
![]() Dacht ik ook net.
Reuze multicultureel en tolerant, zolang je het maar met ze eens bent. Anders ben je kennelijk fout-cultureel, wordt je uitgesloten met een druk op de knop, en moet je ophoepelen naar je eigen land? Volgens linkse types is dat toch een extreem-rechts standpunt? Ik beloof trouwens, dat ik niemand die "uitsluitknop" zal aandoen. Wat een malligheid. Betekent het woord "multicultureel" trouwens in Belgie hetzelfde als in Kaaskoppië? Uit de reactie van Yossarian kreeg ik de indruk van niet. Hier heeft het inmiddels de bijklank gekregen: allochtone mensen niet serieus nemen, denken dat het zwakkelingen zijn die altijd maar aan het infuus van de liefdadigheid moeten liggen. Vind ik dus niet. Ik neem ze hardstikke serieus. Dus ook ga ik er van uit, dat ze onze Grondwet met gelijkheid voor homo's en vrouwen kunnen begrijpen. En voordat we in een dicussie over "racisme" geraken: ik heb niet alleen de Grondwet, maar ook de Koran gelezen. Samen met mijn islamitische, zeer moderne vriendin, en zij lacht zich een een kriek om de plaatjes op mijn site. Ik leer van haar trouwens ook arabisch.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 7 juni 2005 om 16:21. |
|||||
![]() |
![]() |