![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bedankt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zit je nu te leuteren over de inlandse politiek van china i.v.m. hun EIGEN bevolking ... Die vergelijking gaat totaal niet op. Al die drogredenen ook altijd ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wie houd je tegen om ook kinderen te maken ,je moet wel een vrouwtje hebben meschien is dat je probleem ps de eerste generatie hadden kroostrijke gezinnen, maar de 2 de generatie hebben ook maar max2 of 3 kinderen je had het over kindergeld wel in het land van herkomst zijn er ook grote gezinnen en daar is het kindergeld 0,0frank wat mij opvalt is dat de grote gezinnen nu afkomstig zijn uit het oostblok maar ja voor een belg is een bulgaar of een roemeen met zwart haar ook een noordafrikaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Vreemdeling
|
![]() moesten jullie rasechte belgen eens meer neuken zou daar wat verandering aan komen
zo zie je dat het probleem niet altijd bij vreemdelingen ligt |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Vreemdeling
|
![]() al dat vreemt gespuis buiten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Vreemdeling
|
![]() een punt 50 en van ver weg.of een law maar dan zit je beter in een auto.of een sub law.fukcing moslims
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
doodsbang door eigen paranoïa. Er bestaan behandelingen voor, maar misschien ben je daar ook bang van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of is daar begrip voor?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 3 augustus 2005 om 10:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Vreemdeling
|
![]() fucking moslims??
heb je je moeder al bekeken rotte belg moslims betekenen iets voor de wereld dat kan je over belgie niet zeggen je hebt er namelijk een vergrootglas voor nodig , wat heeft belgie voor de wereld al gedaan buiten dat albert bush gepijpt heeft om aandelen te verkrijgen . NIKS NUL NOPPES NIKS , wat hebben arabieren gedaan : cijfers uitgevonden , door hun weten jullie schijtbelgen hoe laat het is , enzovoort zwijg kloten |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waaaaaaaaaw, dat noemen ze dan Arab Pride! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als peet niet jouw dubbelnick is: Peet denk je dat dit het meest racistishe forum van de wereld is? Waarom bedreig je mensen? Er zijn op het internet veel racistischere forum's ga eens kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik krijg geen toegang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben op een VB forum ooit met de dood bedreigt. Men bleef een half uur lang naar mijn adres vragen, toen vond ik het welletjes. Dit alles omdat ik tegen het VB uitkom. Anoniemiteit is echt geen luxe op forums ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de jodenvervoling ontkennen, zijn ook "vrije meningsuiting", maar wel strafbaar. Vrije meningsuiting is niet heilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En tegenwoordig is voor een absolute vrije mening zijn ook al ondemocratisch, en gooit men cordons rond je heen. En dan stel ik mij toch de vraag waar de grens getrokken wordt en vooral, wie die grens trekt. Ik zou vooreerst denken de mensen, maar in een tijd waar een democratisch verkozen partij zoals de VLD hettegenovergestelde realiseert dan waar ze voor staat... is deze evidente gedachtengang niet langer juist. Van een progressieveling als uzelf zou ik geen steun verwachten voor zulke onaanvechtbare normen, ja, zelfs Conservativisme. En je kan moeilijk tegen de kerk zijn, maar toch de absoluties en misvieringen goedkeuren. Maar zoals zovelen (uit het linkse spectrum) maakt u zich daar toch rijkelijk schuldig aan, al was het maar om ideologische tegenstanders te mondsnoeren. Immers, zonder die "beperkingen" kon u onmogelijk schermen met racisme, wat, althans geprofileerd door de zelf-uitgeroepen "democratische" garde, de voornaamste verfoeing is van het Vlaams belang. Maar geen nood, ik begrijp uw (maar ook die van LSP, PvDa, en anderen) inherente goedkeuring van de anti-racismewet wel. Ook al schopt het eigenlijk tegen uw progressieve kar. En uw schreeuwpleidooien ze toe te passen makes sense, zelfs het Vlaams Belang te verbieden & al wat daar aan vast schijnt te hangen zoals NSV, VNJ, enzoverder. Best wel handig om de moeilijke slangenhol-achtige kweekvijvers waar het Vlaams Belang op teert, trachten te counteren. Ik gebruik hier welbewust trachten, want in realiteit wordt het totaal niet ge-counterd, en de verkiezingsuitslagen lieger er niet om. Ja, het is echt handig bepaalde meningen verboden ze zien worden, en dit verbod te steunen in uw pleidooien, zeker als er geen alternatieven realistisch genoeg zijn voor de, zij het extremistische oplossingen die het Vlaams Belang zou bieden. (Met uitzondering van de Links extremistische kringen, die dwepen met ouwbollenwinkels als marxisme, iets dat fundamenteel verouderd is vermits er geen duidelijke klasses meer bestaan). immers, wie wil er nu, vanuit multicultureel/progressief standpunt weerwerk bieden tegen de aanklachten van een falend beleid. De blijkbare onwil tot integratie door allochtonen & de daarbij horende "overname"-verschijnselen te Molenbeek en Borgerhout, het falen van justitie en economie, Een danaïden-vat als geldkist voor Sociale zekerheid, Het wegtrekken van bedrijven uit onze streken en de daarbijhorende dalende welvaart... Ik had graag de mee-loperij met het kapitalistische bestel, dat zichzelf probeert te beschermen met postulaten als anti-racisme, van u en de uwen gezien, als wie ook de anti-vrijmenings-wetten maakten, uitbreiden om ook kritiek op heersende overheden als strabaar te maken. Het recht op staken zouden verbieden, enzoverder. Zou u nog altijd het beperkingspakket van de vrijemeningsuiting aanvaarden, in naam van dat ene iets dat u misschien goed uitkomt, namelijk het anti-racisme? Of zou u eindelijk haar anti-progressieve, bijna fascistische aard beseffen, ook al verlies je daarmee een belangrijk wapen in uw bijl&sikkeltocht tegen het Vlaams Belang?
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik verkondig regelmatig dat ik voor een onafhankelijk vlaanderen ben. Ik heb geen uitstaans met het koningshuis, nog minder sympathie voor die geldvreters. Kritiek op de koning is trouwens niet bij wet strafbaar, gelukkig, anders zou ik me krimineel moeten voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
absoluut niks met "vrije meningsuiting". Get it straight !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat realiseert ze en hoe is dat in tegenspraak met wat ze voor staat ? Als ik onwetend overkom, mijn excuses. Ik ben onlangs op het forum op de vingers getikt dat ik niet meer mee ben met m'n tijd, absoluut niet weet waar de VLD voor staat en jaaaren achterloop. Wie weet kunt u mij uit mijn onwetendheid helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb ik conservatieve normen ? Ben ik voor de kerk ? Keur ik absoluties goed ? (misvieringen, ja, why not trouwens) Kom ik uit het linkse spectrum ? Snoer ik mijn tegenstanders de mond ? (Absoluut nog niks van gemerkt, integendeel, zou een saai forum zijn trouwens) Scherm ik met racisme ? Zo ja, waartegen scherm ik ? Behoor ik tot een garde, die zechzelf als "democratisch" uitroept ? Welke ? U maakt nogal wat veronderstellingen mag ik zeggen ! Op geen enkel van die vragen heb ik hier ooit al antwoord gegeven of spontaan m'n mening erover naar buiten gebracht. Vanwaar die wonderlijke openbaring over mijn persoon ?
|
![]() |
![]() |