![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In die tijd had men nog niet eens kennis van metalen, zelfs geen koper of brons.... Die "hoog geordende" beschaving was dus een beschaving uit de STEENTIJD. Maar blijkbaar was hun cosmologie dus wel hun tijd (en zelfs onze tijd) ver vooruit? De grap van het jaar als je het mij vraagt. En het feit dat ze misschien stenen over dat hol gestapeld hadden, doet niets af van het feit dat het nog steeds een hol was. Ik zou maar opletten wie u hier gebrek aan kennis van de geschiedenis verwijt, o groot licht alcazar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 14 juli 2005 om 12:29. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor! zelfs een mechanische computer is er uit die tijd gevonden! Trouwens het was toen al zelfs bekend dat de aarde rond is!!!! doe eens een Google op: "Credo Mutwa" Citaat:
Citaat:
staan voor duizenden jaren! Je haalt je gegevens uit de mainstream! Dat is een stomme zet namens jou! De mainstream staat namelijk, helaas, bol van de leugens! Citaat:
Citaat:
Maar ja gezien het niveau hier... ;( Pindarrrr |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Pindar -> {Negeerlijst} !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zooooooooooooooooooo, da's volwassen!!!!! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft dus totaal geen idee waarover u het heeft he. Nochtans geen conspiracy, wel kurkdroge deftige boekenkennis. Toen wij hier in berenvelletje rondliepen, hadden zij al een banksysteem, schreven ze hun recepten voor sla en andere gerechten zelfs al op kleitabletten, hielden ze de rechtspraak bij op kleitabletten enz... ( en tussen die tabletten zijn die bewuste andere kleitabletten gevonden ). En wat heeft Egypte hier nu weer mee te maken ? En wat de ouderdom van de pyramides betreft, misschien heb je het zo gezien in zonneland en andere kinderboekjes van op school, maar er woedt een serieuze discussie over, bizar genoeg wel tussen wetenschappers en archeologen, de eersten baseren zich op snoeiharde engineering en geologie principes, de anderen op de verzinselkes van hun voorgangers ... de Britste grafrovers ... Als je met de grote jongens wil knikkeren, zie dan dat je weet waarover je spreekt, en niet de zonnelandkennis van de middelbare school reciteert ( voor zover het al gegeven werd ... ) En ziggurats zou ik niet meteen een hol noemen. Gebuisd, tweede zit, en indien nog zulke kul ( u daalt in mijn achting van briljantheid ) verkondigt zal ik moeten overwegen u in mijn ignore lijst te zetten ( dat momenteel nog leeg is ) Met de meeste hoogachting Steeds tot de dienst van de stralende briljantheid van het politics forum; Parcifal de Grote ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind die metalen vaas dat ze in de States hebben gevonden ( gepubliceerd in nature - of sciam, weet het niet meer exact - eind 19 de eeuw ) in een steengroeve dan weer echt de max. Ingebakken in een steenlaag van meer dan 10 miljoen jaar oud. Super ![]() Citaat:
De zonnelandkennis, makkelijk, niet bij nadenken, lekker voer voor shit4brains. Citaat:
Complexe systemen onstaan niet zomaar uit toeval, wel uit zelfordening ( Kauffman) . Maar dat gaat dan weer in tegen de tweede wet van de thermodynamica, en zitten we in het vaarwater van Prigogyne. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Zo'n 'hol' vanuit de lucht gezien
![]() Ik zal het op het warme weer steken ... uwe briljantheid zal eronder leiden, kan niet anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik tel nogal wat wetenschappers tussen mijn vrienden : Fysici, geologen en biologen. Zonneland niveau noemt u dat? Wel eigenlijk is jouw niveau te laag om een deftige discussie te voeren. Wie zelfs de ouderdom van de piramides in vraag stelt is ofwel ontzettend onwetend ofwel gewoon de kluit aan het belazeren. (Kan je misschien eens aantonen waar die discussie dan wel woedt?) In beide gevallen bent u mijn aandacht niet waardig en zeker mijn ergernis niet (hetgeen duidelijk je bedoeling is). Idioot. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 14 juli 2005 om 18:25. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /\lcazar heeft het kennelijk over de theorieën van Hapgood.
Ik heb me daar enkele jaren geleden even in verdiept, maar uiteindelijk komt Hapgood niet veel verder dan spectaculaire beweringen. Bewijzen heeft hij niet, en veel van zijn beweringen zijn al lang weerlegd. Toch is er een hele cottage-industrie rond deze theorieën, het verkoopt blijkbaar goed. Maar wij zijn lemmings! ![]()
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat u het woordje wij in het vet zet, altijd leuk de mensen in een vakje te kunnen onderverdelen, voortaan zit u dus in het vakje van de zonnelandintellecuelen die denken dat summerie een holbewonersbeschaving was. Zo, dat was verhelderend.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 14 juli 2005 om 19:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom dan niet zeuren dat ik dezelfde categorieën gebruik... ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 juli 2005 om 19:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Parlementslid
|
![]() Aan parcifal
Aan Firestone Ik ben volledig akoord met julie dat die NWO, illuminati en samenzweringstheoriën complete nonssens zijn. Dat Pindar het mekaniekje van Anticythera beschouwd als een computer zegt veel over zijn, heu dinges in zijn hoofd. En toch! En toch! Er zijn meerdere materiele 'dingen' gevonden die absoluut niet kaderen in de klassieke geschiedenis, meer specifiek in de prehistorie en die 'dingen' zijn wel onderzocht door serieuze wetenschappers - niet het genre Pindar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door puud : 15 juli 2005 om 08:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist! Citaat:
Laat eens kijken..... naar je hoofd!!!! LOL Pindarrrrr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot wat de believers, /\lcazar op kop, denken, ben ik gefascineerd door alternatieve wetenschappen. Alléén, het "alternatieve" slaat dan niet op de methode (die moet altijd degelijk zijn) maar op de wetenschappen zelf. Wat zou ik het leuk vinden dat de pyramides inderdaad veel ouder zijn dan alle historici denken, dat de Maya's eigenlijk yiddisch spraken, dat Antartica Atlantis is, enz... Iedereen die belangstelling heeft voor wetenschappen droomt toch van dergelijke nieuwe paradigmas! Als u interessante voorbeelden heeft, kunt u daar eens een link voor geven? Al wat ik tot nu toe heb gevonden bleek nep te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() [size=4]o so cheap!!!![/size]
Citaat:
maar ja wat moet je anders als proffesionele debunkertje!!!! LOL Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Je kan ook de boeken van Erich Von Danicken lezen maar hier moet je enkel de vragen van onthouden en veel minder conclusies. |
|
![]() |
![]() |