Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: zou u voor de andere stemmen, indien de uwe niet meer zou bestaan?
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik VOOR de n-va stemmen 18 33,33%
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen 12 22,22%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik VOOR 't Belang stemmen 9 16,67%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik ZEKER NIETvoor 't Belang stemmen 15 27,78%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 12 augustus 2005, 20:42   #281
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
indien het VB zich niet had onthouden bij de stemming omtrent de onzalige 5 % kiesdrempel, maar had tegengestemd, er van enig kartel geen sprake geweest was.
Als Spirit niet pro kiesdrempel gestemd had allicht ook.

GB wist dus dat hij zijn Europees mandaat niet zou opnemen. Hij werd minister.
Niet helemaal hetzelfde als Bertje destijds deed maar het lijkt er wel op.

En ja alle partijen zijn in het zelfde bedje ziek.
Toch heb ik er hartpijn van dat de Vlaams-nationalisten in hetzelfde particratische bedje ziek zijn.

Het meest beschamende vind ik echter dat de N-VA, samen met de CD&V, de enigste partijen zijn die pro 'parlementaire democratie' blijven en tegen meer inbreng van de politiek geïnteresseerde burger. Het afwijzen van referenda was voor mij de reden om af te haken.
Oud 12 augustus 2005, 23:31   #282
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Toch heb ik er hartpijn van dat de Vlaams-nationalisten in hetzelfde particratische bedje ziek zijn.

Het meest beschamende vind ik echter dat de N-VA, samen met de CD&V, de enigste partijen zijn die pro 'parlementaire democratie' blijven en tegen meer inbreng van de politiek geïnteresseerde burger. Het afwijzen van referenda was voor mij de reden om af te haken.
knuppel, jij stemt op een partij die niet eens de mensenrechten wil onderschrijven.
je stemt op een partij die wanneer ze aan de macht is, niet de minste schijn van enige democratie zal vertonen.
Zou je niet beter stoppen met lullen over democratie want je maakt jezelf belachelijk. Ik ben beschaamd in jou plaats[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 13-08-2005 at 00:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:

knuppel, jij stemt op een partij die niet eens de mensenrechten wil onderschrijven.
je stemt op een partij die wanneer ze aan de macht is, niet de minste schijn van enige democratie zal vertonen.
Zou je niet beter stoppen met lullen over democratie want je maakt jezelf belachelijk. Ik ben beschaamd in jou plaats[/size]

[size=1]After edit by giserke on 13-08-2005 at 00:34
Reason:

Citaat:

Zou je niet beter stoppen met lullen over democratie want je maakt jezelf belachelijk.[/size]

[size=1]After edit by giserke on 13-08-2005 at 00:32
Reason:

Citaat:

knuppel, jij stemt op een partij die niet eens de mensenrechten wil onderschrijven. Zou je niet beter stoppen met lullen over democratie want je maakt jezelf belachelijk.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

knuppel, jij stemt op een partij die niet eens de mensenrechten, wil onderschrijven. Zou je niet beter stoppen met lullen over democratie want je maakt jezelf belachelijk.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 12 augustus 2005 om 23:44.
giserke is offline  
Oud 12 augustus 2005, 23:36   #283
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor jou duidelijk wel, zo te zien.
Ik ben voor de vrije meningsuiting.

Citaat:
Jij klinkt al zoals BDW.
danku

Citaat:
Als de partij door leden verkozen werd zoals jij zal het zeker en vast prijs zijn.
tja bij ons worden nu een maal alle besturen van lagste tot hoogste niveau verkozen door de leden.
heb jij daar problemen mee?
giserke is offline  
Oud 13 augustus 2005, 06:16   #284
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Sprak Giserke met zijn glazen bol. Ik ben niet naief genoeg om zeker te zijn dat het VB wél echt een burgerdemocratie zal installeren. Ik ben wel zeker dat het er met N-VA en con
soorten zeker nooit van zal komen. (wat ze zelf ook zeggen en in daad tonen)

Elke vorm van geloofwaardigheid in deze materie van uw kant is dus zoek.

Citaat:
Zou je niet beter stoppen met lullen over democratie want je maakt jezelf belachelijk. Ik ben beschaamd in jou plaats
Knuppel heeft nochthans 100% gelijk. Het zou u meer passen beschaamd te zijn over de 'formidabele' vlaamse verwezenlijkingen van de N-VA in de regering, over de onderhandse regeringsformatie met de PS die al wordt voorbereid (via de cd&v), over het uitsluiten van de overgrote meerderheid van de vlaams-nationalisten gezien ze op een 'niet-politiek correcte partij' stemmen enz...
Rr00ttt is offline  
Oud 13 augustus 2005, 06:26   #285
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
wal beste, Bop heeft hier een goeie uitleg gegeven in een andere topic:

CD&V is deel van het establishment. ACW rules all in die partij. Voor de schijn mag een decrem wel even zijn mond opendoen, mag een bourgeois eens iets zeggen over de eed van de ambtenaren, maar als het puntje bij paaltje komt moetenn toch vooral de belangen v/d boerenbond en de vakbond verdedigd worden...

Het establishment is niet 'sterker' dan de N-VA, N-VA is er via CD&V nu gewoon een deel van aan het worden. Net dezelfde weg als de VU dus...

Bovendien weiger ik mij neer te leggen bij de wensen van een duister 'establishment', dat enkel op kap van de burgers van dit land kan leven.

Het is dus tekenend van een zeer slaafse houding om je daar maar bij neer te leggen én het ondergraaft elke geloofwaardigheid v/h programma.

Moet ik bij het programma van de N-VA dan maar de voetnoot lezen: PS: dit programma wordt enkel uitgevoerd inzoverre het de belangen van het establishment niet schaadt?

Mbt die berekenening van transfers naar migranten toe:
in politiek correct belgië zullen zo'n cijfers nooit mogen verschijnen. Nochthans kan je met enige zin voor creativiteit er wel een beeld van krijgen.
- Er zijn +/- 300.000 nieuwe 'belgen' gecreëerd door de snel-belg wet.
- wie die lijsten (vrij downloadbaar v/d senaat) even bekijkt stelt vast dat de overgrote meerderheid van hen bij beroep 'werkloos' invult. De gemiddelde scholingsgraad kan door de landen waar ze uit komen ook al niet erg hoog zijn m.i.
- m.a.w. het merendeel van hen zal dus in volgende situatie komen:
* werkloos/leefloon
* eventueel aangevuld met extralegale middelen (van zwartwerken tot criminaliteit)
* héél véél kinderen die ook weer voor een groot deel in dezelfde situatie zullen belanden.

m.a.w. die 'transfers' slorpen enorm veel middelen op, maar met een zeer pover resultaat.

Ik denk dat er daar dus een heel grondige wijziging moet komen.

- geen sz meer voor buitenlanders die niet een minimumperiode ook bijgedragen hebben tot het systeem. Enkele jaren officieel bijdragen vooraleer je er van kan genieten. Doel: het stoppen van de migratiestromen die enkel en alleen op de sz gericht zijn (zij het als uitdrukkelijke intentie of de facto resultaat).

En wat indien er hier geen werk voor die mensen is? Dat wil dan duidelijk zeggen dat we hier ook geen economische migratie meer mogen toelaten als we de sz in stand willen houden, wat nu al erg moeilijk is. Wakker worden: het is geen droomwereld. Wij kunnen geen onbeperkt aantal mensen binnenhalen. Doen we dat toch dan kiezen we voor de afschaffing van de sociale zekerheid. Allebei behouden is onmogelijk, het syteem is nu al quasi onbetaalbaar.

- een groot gedeelte van de middelen die vrijkomen kan dan besteed worden aan het proberen te verbeteren van de situatie van die mensen in hun thuisland.

btw 300000 x 600 (leefloon) x 12 = 2.160.000.000. 2 miljard euro per jaar dus. En dat is ongetwijfeld nog een enorme onderschatting gezien er ook nog eens enorm veel geld gaat naar de administratie errond, allerhande steunende initiatieven enz.

Als je dan beseft wat we met maar de helft van dat geld in hun thuisland zouden kunnen relaiseren, lijkt het me overduidelijk dat dat een véél betere strategie zou zijn...[edit]
[size=1]After edit by Rr00ttt on 13-08-2005 at 07:50
Reason:

Citaat:

CD&V is deel van het establishment. ACW rules all in die partij. Voor de schijn mag een decrem wel even zijn mond opendoen, mag een bourgeois eens iets zeggen over de eed van de ambtenaren, maar als het puntje bij paaltje komt moetenn toch vooral de belangen v/d boerenbond en de vakbond verdedigd worden...

Het establishment is niet 'sterker' dan de N-VA, N-VA is er via CD&V nu gewoon een deel van aan het worden. Net dezelfde weg als de VU dus...

Bovendien weiger ik mij neer te leggen bij de wensen van een duister 'establishment', dat enkel op kap van de burgers van dit land kan leven.

Het is dus tekenend van een zeer slaafse houding om je daar maar bij neer te leggen én het ondergraaft elke geloofwaardigheid v/h programma.

Moet ik bij het programma van de N-VA dan maar de voetnoot lezen: PS: dit programma wordt enkel uitgevoerd inzoverre het de belangen van het establishment niet schaadt?

Mbt die berekenening van transfers naar migranten toe:
in politiek correct belgië zullen zo'n cijfers nooit mogen verschijnen. Nochthans kan je met enige zin voor creativiteit er wel een beeld van krijgen.
- Er zijn +/- 300.000 nieuwe 'belgen' gecreëerd door de snel-belg wet.
- wie die lijsten (vrij downloadbaar v/d senaat) even bekijkt stelt vast dat de overgrote meerderheid van hen bij beroep 'werkloos' invult. De gemiddelde scholingsgraad kan door de landen waar ze uit komen ook al niet erg hoog zijn m.i.
- m.a.w. het merendeel van hen zal dus in volgende situatie komen:
* werkloos/leefloon
* eventueel aangevuld met extralegale middelen (van zwartwerken tot criminaliteit)
* héél véél kinderen die ook weer voor een groot deel in dezelfde situatie zullen belanden.

m.a.w. die 'transfers' slorpen enorm veel middelen op, maar met een zeer pover resultaat.

Ik denk dat er daar dus een heel grondige wijziging moet komen.

- geen sz meer voor buitenlanders die niet een minimumperiode ook bijgedragen hebben tot het systeem. Enkele jaren officieel bijdragen vooraleer je er van kan genieten. Doel: het stoppen van de migratiestromen die enkel en alleen op de sz gericht zijn (zij het als uitdrukkelijke intentie of de facto resultaat).

En wat indien er hier geen werk voor die mensen is? Dat wil dan duidelijk zeggen dat we hier ook geen economische migratie meer mogen toelaten als we de sz in stand willen houden, wat nu al erg moeilijk is. Wakker worden: het is geen droomwereld. Wij kunnen geen onbeperkt aantal mensen binnenhalen. Doen we dat toch dan kiezen we voor de afschaffing van de sociale zekerheid. Allebei behouden is onmogelijk, het syteem is nu al quasi onbetaalbaar.

- een groot gedeelte van de middelen die vrijkomen kan dan besteed worden aan het proberen te verbeteren van de situatie van die mensen in hun thuisland.

btw 300000 x 600 (leefloon) x 12 = 2.160.000.000. 2 miljard euro per jaar dus. En dat is ongetwijfeld nog een enorme onderschatting gezien er ook nog eens enorm veel geld gaat naar de administratie errond, allerhande steunende initiatieven enz.

Als je dan beseft wat we met maar de helft van dat geld in hun thuisland zouden kunnen relaiseren, lijkt het me overduidelijk dat dat een véél betere strategie zou zijn...[/size]

Citaat:

Moet ik bij het programma van de N-VA dan maar de voetnoot lezen: PS: dit programma wordt enkel uitgevoerd inzoverre het de belangen van het establishment niet schaadt?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 augustus 2005 om 06:50.
Rr00ttt is offline  
Oud 13 augustus 2005, 07:06   #286
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Een goede man.

(ik heb enkel gezegd dat Groen! Vlaamser is geworden, niet dat Groen! Vlaamsnationalistisch is of wat dan ook)
Lol, als er 1 iemand is die er in geslaagd is haat en uitsluiting te zaaien in de politiek is hij het wel.

Een 'goede man'? Een 'volkscommisaris' van de ergste soort in mijn ogen.
Rr00ttt is offline  
Oud 13 augustus 2005, 07:58   #287
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou je niet beter stoppen met lullen over democratie want je maakt jezelf belachelijk. Ik ben beschaamd in jou plaats
Alweer hetzelfde 'antwoord' als altijd: de partij waar jij voor stemt deugt van geens kanten dus hou liever je mond over het democratisch deficit bij de N-VA.[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 13-08-2005 at 08:58
Reason:

Citaat:
Alweer hetzelfde 'antwoord' als altijd: de partij waar jij voor stemt deugt van geens kanten dus hou liever je mond over het democratisch deficit bij de N-VA.[/size]

Citaat:
Alweer hetzelfde 'antwoord' als altijd: de partij waar jij voor stemet deugt van geens kanten dus hou liever je mond over het democratisch deficit bij de N-VA.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 augustus 2005 om 07:58.
Knuppel is offline  
Oud 13 augustus 2005, 08:12   #288
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat dacht je dan van de vrijheid om op een democratische wijze te mogen stemmen op de partij van ieders individuele keuze? Ook als dat niet dezelfde keuze is als die van jou?

Citaat:
danku
Zonder dank.

Citaat:
tja bij ons worden nu een maal alle besturen van lagste tot hoogste niveau verkozen door de leden.
Ik weet hoe het er daar aan toe gaat, wees gerust.
In de partijraad worden zelfs mensen gecoöpteerd die NIET verkozen geraakten behalve door de partijtop.
Op jullie congres gaat het er trouwens niet anders aan toe dan op dat van eender welke andere partij.
Wat een chance voor de top, dat bij iedere partij de 'Giserkes en Clemensen' in de meerderheid lijken te zijn. Moeilijk zijn die immers niet de overtuigen van de standpunten van hun leiders.
Je ziet, ik heb eerder iets tegen bepaalde leden die de partijtop slaafs volgen dan tegen de congressen zelf.[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 13-08-2005 at 09:13
Reason:

Citaat:
Wat dacht je dan van de vrijheid om op een democratische wijze te mogen stemmen op de partij van ieders individuele keuze? Ook als dat niet dezelfde keuze is als die van jou?

Citaat:
danku
Zonder dank.

Citaat:
Ik weet hoe het er daar aan toe gaat, wees gerust.
In de partijraad worden zelfs mensen gecoöpteerd die NIET verkozen geraakten behalve door de partijtop.
Op jullie congres gaat het er trouwens niet anders aan toe dan op dat van eender welke andere partij.
Wat een chance voor de top, dat bij iedere partij de 'Giserkes en Clemensen' in de meerderheid lijken te zijn. Moeilijk zijn die immers niet de overtuigen van de standpunten van hun leiders.
Je ziet, ik heb eerder iets tegen bepaalde leden die de partijtop slaafs volgen dan tegen de congressen zelf.[/size]

[size=1]After edit by Knuppel on 13-08-2005 at 09:12
Reason:

Citaat:

Citaat:
danku
Zonder dank.

Citaat:
Ik weet hoe het daar aan toe gaat, wees gerust.
Je ziet, ik heb eerder iets tegen bepaalde leden die de partijtop slaafs volgen dan tegen de congressen zelf.[/size]

Citaat:
Wat dacht je dan van de vrijheid om op een democratische wijze te mogen stemmen op de partij van ieders individuele keuze? Ook als dat niet dezelfde is als die van jou?

Citaat:
danku
Zonder dank.

Citaat:
Ik weet hoe het daar aan toe gaat, wees gerust.
[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 augustus 2005 om 08:13.
Knuppel is offline  
Oud 13 augustus 2005, 13:25   #289
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Ik lach me hier werkelijk te pletter met de discussie hier...
Jong N-VA'er is offline  
Oud 13 augustus 2005, 13:27   #290
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je zit dus zonder argumenten, bedoel je.
Oud 13 augustus 2005, 13:30   #291
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Zien jullie niet dat jullie politieke leiders eigenlijk gewoon dezelfden zijn? N-VA zit in kartel met CD&V, VB onderhandelt al maanden over postjes in Antwerpen...so what's the difference? Politiek in de hoogste graad gaat over postjes. Ik ben als N-VA'er kritisch tgo mijn eigen partij, maar als ik zie hoe naïef de meeste VB'ers hier hun heil zitten te verkondigen...arme stakkerds...[edit]
[size=1]After edit by Jong N-VA'er on 13-08-2005 at 14:30
Reason:

Zien jullie niet dat jullie politieke leiders eigenlijk gewoon dezelfden zijn? N-VA zit in kartel met CD&V, VB onderhandelt al maanden over postjes in Antwerpen...so what's the difference? Politiek in de hoogste graad gaat over postjes. Ik ben als N-VA'er kritisch tgo mijn eigen partij, maar als ik zie hoe naïef de meeste VB'ers hier hun heil zitten te verkondigen...arme stakkerds...[/size]

Zien jullie niet dat jullie politieke leiders eigenlijk gewoon dezelfden zijn? VB zit in kartel met CD&V, VB onderhandelt al maanden over postjes in Antwerpen...so what's the difference? Politiek in de hoogste graad gaat over postjes. Ik ben als N-VA'er kritisch tgo mijn eigen partij, maar als ik zie hoe naïef de meeste VB'ers hier hun heil zitten te verkondigen...arme stakkerds...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 13 augustus 2005 om 13:30.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 13 augustus 2005, 16:34   #292
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Politiek in de hoogste graad gaat over postjes.
En vermits er 'in de hoogste graag' geen postjes te pakken waren voor het VB zolang ze konden uitgesloten worden....

Bedenk wel dat IK het niet was die over postjespakkerij begon te argumenteren.
Oud 13 augustus 2005, 16:45   #293
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En vermits er 'in de hoogste graag' geen postjes te pakken waren voor het VB zolang ze konden uitgesloten worden....

Bedenk wel dat IK het niet was die over postjespakkerij begon te argumenteren.
Weet je dan niet dat ze al elders wel al postjes te pakken hebben?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 13 augustus 2005, 19:15   #294
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Neen. Waar 'elders'?
Konden ze dan niet langer om het VB heen waar jij er weet van hebt?
Of was het uit democratische overtuiging van de minderheid dat het VB daar ook een aantal postjes mochten pakken?
Oud 14 augustus 2005, 16:59   #295
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Dat zullen we weten bij het volgende congres...
Onthoud de oude tsjevenfrasen:'....met de dood in het hart.......we konden niet anders of 't was nog erger geweest........'

Onthoud ook Bougeois' ....'nooit met de socialisten'.......
Oud 14 augustus 2005, 18:09   #296
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zeer juist, Staaf.

Na wat Paars 'presteerde' vraagt een mens zich meer dan ooit af of hij nog wel een andere, moreel beter verantwoorde keuze kan maken dan voor de groenen en de bruinen te stemmen...
Oud 14 augustus 2005, 18:21   #297
giserke
Banneling

Standaard

waw, belangers en belgicisten weer hand in hand tegen gemeenschappelijke aartsvijand 1 N-VA[edit]
[size=1]After edit by giserke on 14-08-2005 at 19:23
Reason:

waw, belangers en belgicisten weer hand in hand tegen gemeenschappelijke aartsvijand 1 N-VA[/size]

waw, belangers en belgicisten weer hand in hand tegen gemeenschappelijke aartsvijand N-VA[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 14 augustus 2005 om 18:23.
giserke is offline  
Oud 14 augustus 2005, 18:58   #298
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
waw, belangers en belgicisten weer hand in hand tegen gemeenschappelijke aartsvijand 1 N-VA
Inderdaad opvallend.
Zeer juist Superstaaf. Samen sterk hé Superstaaf. En als we de N-VA maar kunnen pesten nietwaar Superstaaf? En kom je volgende week naar de Ijzerwake, Superstaaf? Maar dat was er iets over voor Superstaaf. Hij gaf plotseling niet thuis. Hetgeen Knuppel niet beseft is het feit dat ze buiten hun gemeenschappelijke afkeer voor de N-VA zoveel gemeen hebben als een
2 Pkjaatje met een Rolls-Royce. Superstaaf weet dit maar maakt er handig gebruik van. Ik kan het hem niet kwalijk nemen.
robert t is offline  
Oud 14 augustus 2005, 19:08   #299
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik geloof anders dat een belgicist weinig verschil maakt tussen licht-en donkerbruin...
Bovendien kan Superstaaf de groenen nog het minst luchten van allemaal maar dat is jullie natuurlijk ontgaan.

Desalniettemin treed ik Superstaaf hieromtrent uitdrukkelijk bij:

Citaat:
Onthoud de oude tsjevenfrasen:'

....met de dood in het hart.......

we konden niet anders of 't was nog erger geweest........'

Onthoud ook Bougeois' ....'nooit met de socialisten'.......
Ik voeg daar zelfs nog aan toe:

Onthoud ook BDW: met de PS, waarom niet?
Oud 14 augustus 2005, 19:29   #300
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Knuppel]
Citaat:
Ik geloof anders dat een belgicist weinig verschil maakt tussen licht-en donkerbruin...
Je beseft het! Oef.
Citaat:
Bovendien kan Superstaaf de groenen nog het minst luchten van allemaal maar dat is jullie natuurlijk ontgaan.
Is dat zo? Nog niet veel van gemerkt. Slechts één partij is Staafs walging waard. Ik begin er fier op te worden.

Citaat:
Ik voeg daar zelfs nog aan toe:

Onthoud ook BDW: met de PS, waarom niet?
Dit refreintje begin ik
van buiten te kennen. Maar als het je oplucht...
robert t is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be