![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 19 augustus 2005 om 14:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Lees gewoon de verklaringen van Clarke en zie hoe juist en banaal mijn opmerking over de aanslagen/Afghanistan/Irak waren.)
![]() |
![]() |
#286 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oftewel leidt u aan 1 of ander syndroom, oftewel verstaat u nog altijd niet dat 11/09 de deur opende voor een mondiale oorlog tegen de 'terreur', wat de volgorde van invasies ook moge zijn. Pyramide onzin, maar mevrouwtje, als je je ooit enige noties van engineering zou eigen maken, zou je misschien ooit eens iets kunnen verstaan van het concept precision engineering -> pyramide. Overigens wordt het concept 'goden' ( en niet god ) zelfs gebruikt in het boekje dat een basis vormt voor het geloof van jouw 'volk'. Goden betekent zij die uit de hemel kwamen, net zoals Anunnaki, Elohim. Ligt niet lekker in de mond om het gepeupel onder de knoet te houden, daarom werd er 1 god van gemaakt. U begint echt intellectueel te ontsporen hoor. Net zoals je analyse over de enorme toename van 'vrijheid' en 'gelijkheid' en 'democratie' in de wereld, gortig gewoon. noot Citaat:
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 19 augustus 2005 om 16:06. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En, /\lcazar, jij hebt geen flauw idee van wat ik wel en niet weet over de onzin die jullie hier posten. Meer dan je denkt, in elk geval, en teveel voor wat het waard is. Dat er in de bijbel over god(en) gesproken wordt, wat een revelatie! En hoe relevant alweer! ![]()
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tussen je smilies door, jij komt hier op de proppen met je amalgaam elohim, ik niet. u gooit het op een hoopje, ik nies er de graspollen uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, neen hoor, ik ben hier niet begonnen over de "elohim", dat heb jij enkele dagen geleden gedaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 augustus 2005 om 16:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elohim, enkele dagen geleden ? Droomt u al over mij misschien ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elohim, enkele dagen terug, jij? Zeer zeker! ![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Al wat ik zeg is dat een groot deel van de mensen niet met die termen vertrouwd is...ik begrijp niet dat je hier zo tegenin gaat ,het is gewoon zo.
![]() |
![]() |
#293 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Maar ik kan idd niet op tegen iemand die als de vrijheid hier teveel ingeperkt wordt naar Cuba zou verkassen ![]() [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 augustus 2005 om 17:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen zal het grootste deel van het volk er niet tegenin gaan zoals vroeger;het is immers een deel van onze rechten en vrijheden opgeven in ruil voor onze bescherming/veiligheid. Als het zich zou voordoen...wat niet onmogelijk is;zelfs niet onrealistisch...de massa zal de inperking van de vrijheid aanvaarden als het zover komt omdat ze denkt dat het nodig is.Kijk maar wat in VS gebeurt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 augustus 2005 om 19:31. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laat je maar eens goed gaan...iedereen kan dat van achter een computerscherm. Citaat:
Er is idd in bepaalde draden haat tegen een bepaald ras en een bepaalde religie te constateren...maar zijn dat niet eerder geindoctrineerde neocons? Wat hebben wij gemeen met neocons?Zij doen mensen kwaad;zij schieten mensen af. Wij doen geen vlieg kwaad...waarom zouden we jou willen afschieten? De believers zullen de eersten zijn die trachten de neocons tegen te gaan...dat doen ze nu al.Geen enkele believer is pro war in Iraq,pro Patriot Act,pro microchipping enz.In tegenstelling tot bepaalde non-believers die enkel heil zien in bvb microchips en geloven dat dat en bvb Patriot Act voor hun veiligheid is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 augustus 2005 om 19:33. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Vanaf een bepaald niveau, voel je zo een glazen scheidingswand die je vrijheid ernstig beperkt, maar dan moet je je er wel bewust van zijn, enige horizonten hebben verkend, want met een paardenbril en bijhorend dogmatisch juk lukt dat dus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neocons doen geen mensen kwaad, schieten geen mensen af. Dat doen soldaten die een bepaalde opdracht hebben. Hoewel ik geen sympathie voel voor neocons, ben ik wel akkoort met een aantal van hun ideen. Jij ziet alles veel te zwart/wit. Ik zie helemaal niet ENKEL heil in microchips. Bijlange niet. Weer een veralgemening. Net zoals ik niet ENKEL heil zie in betaalkaarten en GSM's. Maar die technologie heeft onmiskenbaar voordelen. Dat er een mogelijkheid tot misbruik bestaat is blijkbaar voor jou al voldoende om de hele technologie al af te schieten. Het kind met het badwater weggooien noem ik dat. Het zal duren tot ooit 1 van je kinderen zal vermist zijn en dat microchipping een oplossing had kunnen bieden. Dan durf ik erop wedden dat je de eerste in de rij zal zijn om die chip te laten implanteren bij jou en je familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (En dat voor iemand die de oudste vooroordelen zonder enige zin voor kritiek blind gelooft.) Maar hoe zit het met de Elohim? Beweer je nog steeds dat jij ze niet ter sprake bracht?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 augustus 2005 om 22:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elohim, u doelt op het lijstje dat ik opstelde, wat te fuk heeft dat hier nu weer mee te maken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |