Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2005, 21:42   #281
Lutifer
Gouverneur

Lutifer's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie
Wat bedoel je dat ik verder ben blijven doen als a-denker? Ik zag jullie niet eens meer, ik noemde me geen a-denker meer en kreeg ook de mails van de a-denkers meer. Je hebt het echt grondig mis, ik zal dat toch wel weten zeker.
indien je een pubermeisje zou zijn zou een mens dit soort leugens nog kunnen toedekken met de mantel der liefde
je bent echter een volwassen vrouw, midlife zelfs al dus ben je helemaal verantwoordelijk voor wat je schrijft
Jij hebt, toen ik zoals onze afspraken altijd geweest zijn,wel op een vergadering, waar jij als gewoon lid zat ( 2 weken geleden), vertelde dat ik opstapte zeker niet laten blijken dat jij ook opstapte. Ik heb zelfs heel duidelijk via mail laten weten dat ik emotioneel niet kan kiezen tussen jou en baya en dus zelf maar wegging vermits er geen andere keuze overbleef.
Er was nog iemand aanwezig , denk daaraan. je kan niet ongestraft liegen. Ook Jozef (die zich al enkele malen verontschuldigde voor de vergaderingen )kan perfect nagaan dat jij die mails kreeg, je staat telkens in de adressenlijst.
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 21:42   #282
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
baya is al heel lang betrokken bij de armoedebestrijding en is 1 van de slachtoffers van jouw daden en scheldpartijen. Baya is omwille van jouw acties en jouw gescheld, je aanleunen via Debbie bij de a-denkers zelf weggeaan bij die a-denkers. waarschijnlijk vind je dit zelfs een prachtige verwezenlijking, een stap vooruit in de armoedebestrijding.
Ik snap er de ballen van hoor, Kobaf was niet eens lid van de a-denkers en woont aan de andere kant van Belgie. Hoezo stapt iemand uit de a-denkers omwille van hem? Ik geloof er helemaal niets van.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 21:44   #283
Baya
Vreemdeling

Baya's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
dus omdat ik bleek te bestaan ben jij met de a denkers gestopt of wat ? Hoe kom je daar nu bij dat je geen keuze had ? Wat zou ik ertegen hebben gehad dat je a-denker bleef en welke invloed zou ik daarop kunnen hebben ? Of wat bedoel je nu eigenlijk allemaal ?
Niet omdat je bestaat, maar door de brokken die je gemaakt hebt binnen de a-denkers, en niet enkel daar! En nee ik had geen keuze, zonder vertrouwen kan er niet samengewerkt worden, dat heb ik al eerder vermeld!
Baya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 21:45   #284
debbie
Minister

Standaard

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by debbie on 13-10-2005 at 22:46
Reason:
--------------------------------

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
indien je een pubermeisje zou zijn zou een mens dit soort leugens nog kunnen toedekken met de mantel der liefde
je bent echter een volwassen vrouw, midlife zelfs al dus ben je helemaal verantwoordelijk voor wat je schrijft
Jij hebt, toen ik zoals onze afspraken altijd geweest zijn,wel op een vergadering, waar jij als gewoon lid zat ( 2 weken geleden), vertelde dat ik opstapte zeker niet laten blijken dat jij ook opstapte. Ik heb zelfs heel duidelijk via mail laten weten dat ik emotioneel niet kan kiezen tussen jou en baya en dus zelf maar wegging vermits er geen andere keuze overbleef.
Er was nog iemand aanwezig , denk daaraan. je kan niet ongestraft liegen. Ook Jozef (die zich al enkele malen verontschuldigde voor de vergaderingen )kan perfect nagaan dat jij die mails kreeg, je staat telkens in de adressenlijst.
Dat ontken ik toch ook helemaal niet. Natuurlijk was ik daar twee weken geleden. Dat was de eerste vergadering die ik weer bij woonde. Maar van de a-denkers was er op dat moment al zo goed als niets meer over. En dat ligt dan aan mij of wat?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door debbie : 13 oktober 2005 om 21:46.
Oud 13 oktober 2005, 21:45   #285
Baya
Vreemdeling

Baya's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap er de ballen van hoor, Kobaf was niet eens lid van de a-denkers en woont aan de andere kant van Belgie. Hoezo stapt iemand uit de a-denkers omwille van hem? Ik geloof er helemaal niets van.
Niet enkel hem, en ik weet dat hij niet bij de a-denkers zat. Maar al wat we bij de a-denkers zeiden kwam dan wel bij hem terecht telkens! En zo kan er niet gewerkt worden
Oud 13 oktober 2005, 21:46   #286
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baya
Niet omdat je bestaat, maar door de brokken die je gemaakt hebt binnen de a-denkers, en niet enkel daar! En nee ik had geen keuze, zonder vertrouwen kan er niet samengewerkt worden, dat heb ik al eerder vermeld!
dat laatste begrijp ik - vertrouwe is nodig - maar waarom een actie van het vws ( waarin idd een adenker betrokken was ) tot brokken moet leiden binnen de a -denkers heb ik nooit begrepen ? Of zijn de a-denkers eens ze lid zijn niet meer vrij mss om daarbuiten te doen wat ze willen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 21:48   #287
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Dat ontken ik toch ook helemaal niet. Natuurlijk was ik daar twee weken geleden. Dat was de eerste vergadering die ik weer bij woonde. Maar van de a-denkers was er op dat moment al zo goed als niets meer over. En dat ligt dan aan mij of wat? Je hebt me zelf uitgenodigd om mee te vergaderen.
Oud 13 oktober 2005, 21:49   #288
Lutifer
Gouverneur

Standaard

Citaat:
lees eens al de threads die jullie hier ooit opgestart zijn opnieuw, samen met al de beschuldigingen die *KNIP* uitte aan het adres van oa. mij en baya
niemand voelt zich veilig in een armenbeweging met mensen die dergelijke schedlpartijen op het internet lanceren.
een mens moet al sterk in zijn schoenen staan om dat te riskeren
de meeste mensen gaan gewoon stilletjes weg.
In armoedebestrijding is vertrouwen een sleutelwoord.
KOBAF heeft dat van bij de eerste contacten met a-denkers gebroken en jij hebt hem daarbij geholpen. Voor hij de a-denkers kende wist hij niets af van het bestaan van een Netwerk en verenigingen waar armen het woord nemen, alsook niets over het decreet en dergelijke.
Wij hebben hem en het VWS heel open ontvangen en alle mogelijke info gegeven.
Hij heeft het vertrouwen van al de a-denkers behalve het jouwe ( je bent dan ook zijn lief voor iets) geschonden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Peter Johan on 14-10-2005 at 20:59
Reason: Schending privacy forumdeelnemer

Citaat:
lees eens al de threads die jullie hier ooit opgestart zijn opnieuw, samen met al de beschuldigingen die *KNIP* uitte aan het adres van oa. mij en baya
niemand voelt zich veilig in een armenbeweging met mensen die dergelijke schedlpartijen op het internet lanceren.
KOBAF heeft dat van bij de eerste contacten met a-denkers gebroken en jij hebt hem daarbij geholpen. Voor hij de a-denkers kende wist hij niets af van het bestaan van een Netwerk en verenigingen waar armen het woord nemen, alsook niets over het decreet en dergelijke.
Hij heeft het vertrouwen van al de a-denkers behalve het jouwe ( je bent dan ook zijn lief voor iets) geschonden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
lees eens al de threads die jullie hier ooit opgestart zijn opnieuw, samen met al de beschuldigingen die T. uitte aan het adres van oa. mij en baya
Hij heeft het vertrouwen van al de a-denkers behalve het jouwe ( je bent dan ook zijn lief voor iets) geschonden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 oktober 2005 om 19:59. Reden: Schending privacy forumdeelnemer
Oud 13 oktober 2005, 21:50   #289
Baya
Vreemdeling

Baya's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat laatste begrijp ik - vertrouwe is nodig - maar waarom een actie van het vws ( waarin idd een adenker betrokken was ) tot brokken moet leiden binnen de a -denkers heb ik nooit begrepen ? Of zijn de a-denkers eens ze lid zijn niet meer vrij mss om daarbuiten te doen wat ze willen ?
Van mij mag iedereen doen wat hij/zij wilt! Maar daarom hoef ik nog niet akkoord te gaan met die dingen. Maar als er dan dingen gedaan worden waardoor het vertrouwen onder elkaar weg is, is dat gelijk aan een vereniging kapot krijgen! Want zonder vertrouwen kan het niet verder. En mensen die er echt willen mee doorgaan zijn dan genoodzaakt eruit te stappen, of kunnen tijdens bijeenkomsten niks meer vertellen omdat alles verder gaat naar andere personen
Oud 13 oktober 2005, 21:52   #290
Lutifer
Gouverneur

Standaard

deze discussie hebben we hier al meer dan genoeg gevoerd
voor vandaag ga ik andere dingen doen
Oud 13 oktober 2005, 21:55   #291
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Van mij mag iedereen doen wat hij/zij wilt! Maar daarom hoef ik nog niet akkoord te gaan met die dingen. Maar als er dan dingen gedaan worden waardoor het vertrouwen onder elkaar weg is, is dat gelijk aan een vereniging kapot krijgen! Want zonder vertrouwen kan het niet verder. En mensen die er echt willen mee doorgaan zijn dan genoodzaakt eruit te stappen, of kunnen tijdens bijeenkomsten niks meer vertellen omdat alles verder gaat naar andere personen
Nogmaals, noch ik, noch Kobaf zijn na die actie nog op een vergadering van de a-denkers geweest (behalve ik dan twee weken geleden). Waarom konden jullie dan niet gewoon verder vergaderen? Jullie zoeken gewoon een zondebok.
Oud 13 oktober 2005, 22:01   #292
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pff, spijkers op laag water.

(en wat vinden jullie van mijn handtekening?)
Oud 13 oktober 2005, 22:05   #293
Baya
Vreemdeling

Baya's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals, noch ik, noch Kobaf zijn na die actie nog op een vergadering van de a-denkers geweest (behalve ik dan twee weken geleden). Waarom konden jullie dan niet gewoon verder vergaderen? Jullie zoeken gewoon een zondebok.
Waarom zouden wij een zondebok nodig hebben? Ik weet heel goed waarom ik uit de a-denkers gestapt ben, heb daar geen zondebok voor nodig. Het is gewwoon zo dat ik ten eerste er niet meegediend was met T. geassocieerd te worden na zijn belachelijke actie, en ten tweede was mijn vertrouwen in jou helemaal weg nadat ik hoorde dat jij alles van de a-denkers aan uw liefke ging vertellen, en nu nog steeds, en dat die het dan nog es op het internet smeet gelijk een klein kind. En we gaan dan nog zwijgen over de verwijten die geuit zijn tegenover mij en Lut. Het woord respect kennen jullie blijkbaar niet. Zal nu maar stoppen en gaan slapen, want anders floept er bij mij nog vanalles uit, maar dat zijn geen dingen voor hier, hebben niks met a-denkers te maken.
Aan allen een rustige nacht gewenst!
Oud 13 oktober 2005, 22:08   #294

Standaard

Citaat:
Het is gewwoon zo dat ik ten eerste er niet meegediend was met T. geassocieerd te worden na zijn belachelijke actie,
het was een actie van het vws en niet vd a-denkers - waar is de asociatie ? debbie was daar als vws er op dat moment - mss hebben bepaalde mensen dat niet zo begrepen - is dat onze schuld ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 13 oktober 2005, 22:12   #295
Baya
Vreemdeling

Baya's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het was een actie van het vws en niet vd a-denkers - waar is de asociatie ? debbie was daar als vws er op dat moment - mss hebben bepaalde mensen dat niet zo begrepen - is dat onze schuld ?
Sorry ze, maar zelfs het kleinste kind zou weten dat ze Debbie met de a-denkers zouden associeren! We hadden zelfs hare kleinen mee! Dit toont ook aan dat jullie niet nadenken over jullie daden! Maar alé, nu ben ik echt weg, moet morgen werken.
Nogmaals een rustige nacht gewenst aan iedereen hier!
Oud 13 oktober 2005, 22:14   #296

Standaard

we hadden geen middelen om al onze militanten van een t-shirt v vws te voorzien .
Oud 13 oktober 2005, 22:21   #297
Baya
Vreemdeling

Baya's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
we hadden geen middelen om al onze militanten van een t-shirt v vws te voorzien .
Hebde geen t-shirt en een stiftje?
Als jullie gewoon es hadden nagedacht vor jullie je belachelijkelijke actie gedaan hadden, dan hadden jullie er mss aan gedacht te zorgen dat ze ons niet met jou zouden asocieren! Bv zelf de kleine meenemen, maar begrijp me niet verkeerd hé, heb er met plezier voor gekeken, dat ventje kan er niks aan doen! Maar zoiets zorgt ook voor de associatie hè! Maar ja, jullie denken niet aan denken hé! Of lukt het jullie alleen om het kleine kind uit te hangen ipv eerst es als volwassen mensen na te denken waarmee jullie bezig zijn! Of je het nu ontkent of nie, en of het tot je doordringt of nie, jij T. hebt héél veel kapot gemaakt, en dit niet alleen binnen de a-denkers!
Slaapwel, moest er nog iets zijn, ik reageer morgen wel na het werk!
Slaapwel mensen voor de derde keer.
Oud 13 oktober 2005, 22:22   #298
Baya
Vreemdeling

Baya's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En moest je nu es gebleven zijn na jullie daad, ipv laf weg te lopen, dan kon er een gesprek geweest zijn en kon je hem laten weten dat het enkel VWS was.
Slaapwel
Oud 13 oktober 2005, 23:03   #299
armoedevakbond
Partijlid

armoedevakbond's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nieuws van het achterbaks front (VWS) dan maar

deze mail werd door T. aan een a-denker die hier nog nooit op dit forum kwam gezonden. Een mail duidelijk vol leugens en waarin T; zich moeit met interne a-denkerszaken dan nog wel

'
[font=Tahoma][size=2][font=Tahoma]Van:[/font][/size][/font][font=Tahoma][size=2][font=Tahoma] Het vierde Wereld Syndicaat [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 13 oktober 2005 9:51
Aan: Jozef Smets
Onderwerp: Re: ontmoetingsmoment/evaluatiemoment van de IPW in de Senaat[/font]
[/size][/font]

[font=Times New Roman][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Beste jozef

senator jacinata de roeck heeft manuel aangesteld als degene die mag bepalen wie er mag komen praten in de senaat en wie niet - iets dat wij bij vws niet accepteren. Politici moeten leren dat zij zulks niet kunnen maken van boven uit. De resultaten van de interparlaementaire werkgroep zullen dus zowieso door het vws niet worden erkend. Ook het parlement erkend de werkgroep zelf niet eens omdat het VB ervan wordt uitgesloten. Daardoor kan geen enkele arme zijn vervoer worden terugbetaald.

hoewel wij ook niet bepaald VB-fans zijn vinden we het niet kunnen dat de armen het slachtoffer zijn van partijpolitieke spelletjes zoals het cordon sanitair

we raden je hoe dan ook af om te gaan naar de senaat want je zal daar alleen maar gebruikt worden opdat men op 17 e october zou kunnen zeggen dat men weer eens naar de armen geluisterd heeft. - Ze willen kunnen laten zien op tv dat de armen hebben mogen spreken voor de senaat. Laat je aub dus niet vangen want zodoende breken ze het laatste greintje verzet dat er de 17 e wordt geacht te zijn !!!

vriendelijke groeten
t.
[/size][/font]
[font=Times New Roman][/font]
[font=Times New Roman]

[size=3]ter info , ik wil ze niet tellen al de mensen die op deze IPW uitgenodigd werden, er is geen sprake van 1 woordvoerder . Gewoon gelogen[/size]
[size=3]Ondersteunen de andere VWSers ook deze mail?
[/size]
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc À.doc‎ (26,0 KB, 1434x gelezen)
armoedevakbond is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 23:05   #300
armoedevakbond
Partijlid

armoedevakbond's schermafbeelding

Standaard

Je kan het niet laten met te laster verkopen hier is de lijst van mensen die zijn uitgenoding op 17 okt .

kijk bij bijlage
armoedevakbond is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be