![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
je bent echter een volwassen vrouw, midlife zelfs al dus ben je helemaal verantwoordelijk voor wat je schrijft Jij hebt, toen ik zoals onze afspraken altijd geweest zijn,wel op een vergadering, waar jij als gewoon lid zat ( 2 weken geleden), vertelde dat ik opstapte zeker niet laten blijken dat jij ook opstapte. Ik heb zelfs heel duidelijk via mail laten weten dat ik emotioneel niet kan kiezen tussen jou en baya en dus zelf maar wegging vermits er geen andere keuze overbleef. Er was nog iemand aanwezig , denk daaraan. je kan niet ongestraft liegen. Ook Jozef (die zich al enkele malen verontschuldigde voor de vergaderingen )kan perfect nagaan dat jij die mails kreeg, je staat telkens in de adressenlijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |||
Minister
|
![]() [edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door debbie : 13 oktober 2005 om 21:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
niemand voelt zich veilig in een armenbeweging met mensen die dergelijke schedlpartijen op het internet lanceren. een mens moet al sterk in zijn schoenen staan om dat te riskeren de meeste mensen gaan gewoon stilletjes weg. In armoedebestrijding is vertrouwen een sleutelwoord. KOBAF heeft dat van bij de eerste contacten met a-denkers gebroken en jij hebt hem daarbij geholpen. Voor hij de a-denkers kende wist hij niets af van het bestaan van een Netwerk en verenigingen waar armen het woord nemen, alsook niets over het decreet en dergelijke. Wij hebben hem en het VWS heel open ontvangen en alle mogelijke info gegeven. Hij heeft het vertrouwen van al de a-denkers behalve het jouwe ( je bent dan ook zijn lief voor iets) geschonden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 oktober 2005 om 19:59. Reden: Schending privacy forumdeelnemer |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Gouverneur
|
![]() deze discussie hebben we hier al meer dan genoeg gevoerd
voor vandaag ga ik andere dingen doen |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff, spijkers op laag water.
(en wat vinden jullie van mijn handtekening?)
![]() |
#293 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Aan allen een rustige nacht gewenst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nogmaals een rustige nacht gewenst aan iedereen hier! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() we hadden geen middelen om al onze militanten van een t-shirt v vws te voorzien
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Als jullie gewoon es hadden nagedacht vor jullie je belachelijkelijke actie gedaan hadden, dan hadden jullie er mss aan gedacht te zorgen dat ze ons niet met jou zouden asocieren! Bv zelf de kleine meenemen, maar begrijp me niet verkeerd hé, heb er met plezier voor gekeken, dat ventje kan er niks aan doen! Maar zoiets zorgt ook voor de associatie hè! Maar ja, jullie denken niet aan denken hé! Of lukt het jullie alleen om het kleine kind uit te hangen ipv eerst es als volwassen mensen na te denken waarmee jullie bezig zijn! Of je het nu ontkent of nie, en of het tot je doordringt of nie, jij T. hebt héél veel kapot gemaakt, en dit niet alleen binnen de a-denkers! Slaapwel, moest er nog iets zijn, ik reageer morgen wel na het werk! Slaapwel mensen voor de derde keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Slaapwel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Partijlid
|
![]() Je kan het niet laten met te laster verkopen hier is de lijst van mensen die zijn uitgenoding op 17 okt .
kijk bij bijlage |
![]() |
![]() |