![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Allemaal goed en wel, maar ze moeten toch ergens naartoe? Naar waar?
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50% van de gevangen zijn Belgen en 50% allochtonen. Lijkt me niet erg logisch éh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Naar waar ze willen, zolang het buiten Europa is.Weg ermee, opdonderen.Wat mij betreft mogen ze apatride worden, ge zijt daar nog niet direkt dood van hoor.En dan komen ze er nog goed vanaf, vermits de doodstraf afgeschaft is (bij ons, niet daar waar ze oorspronkelijk vandaan komen).Poten afkappen doen wij ook niet.Ze behoeven zich niet al te erg te beklagen, al die brave kerstekinnekes ocharme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zie het verband niet...
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Staatssecretaris
|
![]() Mag elk land dat doen, of is dat een voorrecht dat alleen voor België voobehouden is?
![]() |
#287 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat beantwoordt mijn vraag niet. Waar gaat u die mensen deponeren?
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel.
Als Belgen en allochtonen even braaf/slecht moesten zijn zou de verhouding van de gevangenisbevolking ook hetzelfde moeten zijn. Dit is gewoon een bewijs dat allochtonen zich meer op het criminele pad begeven dan Belgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() Of een ander land vreemdelingen mag uitwijzen, daar wilt ge naartoe?Er zijn wel landen die dat doen hoor.In Australë vliegt ge buiten als ge de ezel uithangt, in Canada ook.Maar dat is voor het moment mijn probleem niet, wat ze in andere, verre landen doen.Mijn probleem is, hoe vreemdelingen, en om het beest een naam te geven , Vreemdelingen voornamelijk van arabische afkomst , die hier misdaden plegen, voor eeuwig en altijd van het Europese Unie-grondgebied te verdrijven.En de oplossing die ik voorstelde was ze te verbannen, en op het grondgebied van de E.U. vogelvrij te verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Marokkaanse overheid zegt zelf: '' Eens Marokkaan altijd Marokkaan'' dus moet ze maar consequent zijn en haar misdadige onderdanen terug nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() Nergens.Ze zijn verbannen en vogelvrij verklaard.Dat wil zeggen: ze krijgen een treinticket tot in Gibraltar, en geld voor de ferry.Twee dagen om de Unie te verlaten.Na die 2 dagen zijn ze vogelvrij, wat wil zeggen dat ze geen enkel recht meer hebben, worden ze terug gepakt , is het de doodstraf.Ik zei toch dat er een paar wetten aangepast moesten worden.En zeg nu niet dat dat barbaars is of zo hé.Veel blanken die in Afrika, Azië of Zuid-Amerika last met de justitie hebben zouden dolgelukkig zijn moesten ze er zo gemakkelijk vanafkomen.Praat maar eens met mannen die daar een tijdje in de bak gezeten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Staatssecretaris
|
![]() Een zéér gevaarlijke conclusie vind ik dat... Bovendien is ze meer dan waarschijnlijk ook nog eens zéér onjuist...
![]() |
#293 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 |
Staatssecretaris
|
![]() En als ze nu niet consequent zijn en hun misdadige onderdanen weigeren terug te nemen?
![]() |
#295 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nogal logisch dat ze geen eigen onderdanen naar een ander land gaan sturen. Wij gaan toch ook geen Belgen naar een ander Europees land sturen, tenzij ze daar gezocht worden en dan nog onder bepaalde voorwaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Staatssecretaris
|
![]() Bijvoorbeeld Polen die in Amerika wat gemoord en geplunderd hebben, mogen dus ginder op het eerste het beste vliegtuig richting België gezet worden?
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |