![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Minister
|
![]() Waarmee mohammedanen zelf aangeven dat ze hier absoluut niet horen te zijn.
![]() |
#282 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij ben jij véél gelukkiger in een land met alleen mohammedanen om je heen, want dan heb je namelijk helemaal geen last meer van die laaghartige, laffe, ondankbare niet-mohammedanen zonder greintje goede wil.
![]() |
![]() |
#283 |
Minister
|
![]() Wie of wat is er niet beter en totaler dan die allah van jou?
Zelfs mijn eigen onwelriekende bier- en spareribsscheten zijn beter en totaler.
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie moeten alles met de paplepel binnen nemen om dan zonder er over te mogen nadenken binnen te slikken . Niet in staat zelf na te denken , en niet vrij om iegen intitiatief te mogen beleven om na te denken . God is Geprezen bij jullie en zijn haat ook . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jullie hebben ook wel twee kantje nietwaar ? Als het gaat over meisjes prostitueren en prostitutie organiseren en controleren , om er achter te verdienen dan zijn de moslims ineens wel nogal actief nietwaar ? Alleen hala gemeenschap in de moskee met een tapijtje onder de knie , maar erbuiten mogen ze ( wat zeg ik , mogen de mannen ) om eigen lieve lust de andersgelovige meisjes zelf zoveel mogelijk gebruiken voor eigen genot , en ze prostitueren om er aan te verdienen . Als je eerlijk bent , moet je dat geloof van jou zijn twee schijnheilige gezichten ook een tonen hé . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=OHZIUdHm6b4 En dit keer heeft het geen zin meer om bij de Ami's te gaan huilen; die hebben geen geld meer... ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij jou is de conclusie: Je mag van mij homo zijn, maar je moet je wel *normaal* gedragen. Zeg dan gewoon dat je homo,s niet kan uitstaan, wees een vent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, alle gekheid op een stokje, ik geloof dat eigenlijk niet, Perzie, dat je met een homoman zou trouwen om hem op het "rechte pad" te brengen. Ik zou het je in ieder geval niet aanraden, want je riskeert elkaar alleen maar ongelukkig te maken.
Heb je bij je aansporing aan homoseksuelen om te bidden dat het overgaat en alsnog te trouwen ernstig nagedacht over de consequenties voor de betrokken vrouwen? Die gaan natuurlijk denken dat het aan hen ligt dat hun echtgenoot geen verlangen naar hen heeft. Die gaan dus hun hele leven gefrustreerd en met een laag zelfbeeld rondlopen, hun frustraties wellicht afreageren op kinderen, familie of buurtbewoners, enzovoort. Meer fundamenteel zie ik geen enkele bron in Qur'an of hadith die zegt dat mukhannathun moeten bidden dat ze toch naar vrouwen verlangen en dan moeten trouwen. Integendeel, er wordt gezegd dat de mukhannathun vrouwen zonder hun khimâr mogen zien, en er was zelfs een mukhannath die de vrouwen van de Profeet (vrede zij met hem) mocht zien zonder hun sluier.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het erop aan komt wat mensen doen, dan ben ik momenteel te sterk bezig met mijn eigen gedrag om anderen raad te geven. Als er iemand mij toch raad zou vragen, b.v. over de kwestie van homoseksualiteit, dan zou ik hem of haar aanraden: bestudeer de verschillende meningen, bestudeer wat Muhsin Hendricks zegt, bestudeer de fatwa's die zijn stellingen veroordelen, ga kijken naar de authentieke referenties in de brontekst (Qur'an en Ahadith), vraag daarbij desnoods help aan iemand die een historisch-kritische studie van de Arabische taal heeft gedaan, luister naar je hart en vorm dan je eigen mening en houd je daaraan. Uiteindelijk is het tussen jou en Allah en noch Perzie, noch Muhsin Hendrickx, noch gelijk wie kan jouw verantwoordelijkheid overnemen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Echt een goeie raad om mee te geven aan een jonge hitsigaard: "Ga een beetje boekjes lezen en studeren" Maar ik denk dat je het for the lulz bedoelde.
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En perzie is iemand die denkt, dat ze in naam van allah kan spreken. Waar je de arrogantie vandaan kan halen, is mij een raadsel. En waarom is het tussen mij en allah? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Allah ta'ala had gewild dat iedereen moslim was, dan was nu iedereen moslim, zo leert ons de Koran. Daarom is het jouw keuze of je de oproep tot de islam beantwoordt of niet. Maar je moet natuurlijk wel rekenschap afleggen voor die keuze.
Dat is de wet van de karma, die je in alle spirituele tradities van de mensheid terugvindt: wat je doet, heeft consequenties. Dit druist natuurlijk radicaal in tegen de huidige neo-twenties mode van doe maar op. De Ctrl-Z-mentaliteit. Toegepast op "relaties" wordt Ctrl-Z al snel Ctrl-Alt-Del, met alle gevolgen vandien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 8 juli 2012 om 10:23. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook geen moslim, dus het is helemaal niet tussen mij en Allah. Allah interesseert mij helemaal niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gezegd, dat is jouw keuze. Het is niet aan mij om daarover te oordelen, maar aan Allah ta'ala.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet niet doen alsof je geloof de waarheid is, het is een geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan jouw keuze. Op de Dag des Oordeels zal Allah ta'ala al dergelijke controverses beslechten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() In jouw geval bit je beter tot Baalat of Thoth, goden van de schrijfkunst. "Jij gelooft" is met een t.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |