![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() probleem is dat die stomme groenen van die geitenwollensokkenbreiers zijn die echter wel geld genoeg hebben
nooit hebben ze tekort gekend vanuit hun villawijken en van achter hun politiek correcte literatuur prediken ze verdraagzaamheid de armen moeten verdraagzaam zijn zij moeten maar leren om hetgeen ze al te weinig hebben nog maar eens te delen met nog een hele hoop armen uit de derde wereld enzo die hier ( begrijpelijk ) toevlucht zoeken. vanuit hun villawijken waar allochtonen niet kunnen wonen dicteren zij ons dat we verdraagzaam moeten zijn in onze getto s ![]() soit zij proclameren de verdraagzaamheid ( maar zijn het zelf helemaal niet - zijn zelfs fascisten ) - de armen voeren de verdraagzaamheid uit. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() ik geef je trouwens geen dag overlevingskans in de echte natuur ( de jungle ) groentje - binnen de 24 h ben je pierenvoer daar met al je mooie praatjes en theorietjes
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Citaat:
de mens is gewoon een vervangbaar onderdeel van de productiemachine ![]() humanisme ? in de verste verte in hun opinies niet te bespeuren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het is zo makkelijk praten hé. Laatst gewijzigd door debbie : 12 maart 2006 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Hoe je het ook keert of draait...
Je gaat er je niet uitpraten. Lullen en ontkennen helpt niet. Oprichters en aanhangers van het grote vws gaan maar 1 ding bereiken. Nog meer teleurstellingen oplopen. Da's alles. De teleurstellingen gaan , naarmate de leeftijd vordert, steeds moeilijker worden om dragen. Tot het te laat is en je verwordt tot een zielig stukje stront dat geleefd wordt. Steeds janken, steeds bedelen, zonder respect van wie dan ook. Afval. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Je hebt geen kans Kobafje.
Hoe blind ben jij eigenlijk. De meeste mensen willen: 1., Een normaal leven met wat zekerheid. 2., Daar zelf wat inspanning voor doen. 3., Vermijden dat een paar marginalen punt 1 en punt 2 gaan ondermijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() Verveel me nooit.
Onbekend begrip voor mij. Nu ben ik eigenlijk aan het werk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Tja... Het ergste is nog dat hij niet geholpen wil worden...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Dan zullen ze ver mogen zoeken in deze maatschappij waar je bijna continu kan gaan werken met de angst om door één of andere beslissing in Washington of New Delhi je job van de ene op de andere dag te verliezen, de onzekerheid over wat je eet, drinkt, inademt, consumeert, ...
Voor wat, fictieve behoeftes in deze opgefokte maatschappij bevredigen, en toch steeds gefrustreerd blijven? Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Steven zit nog volop in de ontkenning-fase.
Andere fasen zullen volgen. Goe weten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Vreemdeling
|
![]() uw moeder zal goed weten wanneer bij u de andere fasen zullen volgen
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Mijn moeder wist veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
|
![]() zeg maar we hadden het hier wel over tips he
al dat oftopic gezever en gespam altijd ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() volgens mij kan je gewoon elke verplichtte tewerkstelling vermijden gewoon door niet aan de norm te conformeren - dat is de algemene regel !
- de beste manier om bvb niet in het leger te moeten destijds was daar binnen komen en meteen achter je wapen vragen en vragen wanneer je eens mensen mag afknallen - met ongewenste intimiteiten kan je ook ferm van de norm afwijken, je kan bvb je baas liefdesverklaringen maken zeker indien die van hetzelfde geslacht is heb je garantie prijs dan. - wat je ook kan doen dat is op je solicitatieforumlier bij hobby s plas en poepseks zetten - je kan doen uitschijnen dat je hiv hebt terwijl dat helemaal niet waar hoeft te zijn - de verdenking alleen is vaak al genoeg - je kan ook zeggen dat je op je vorige werk een syndicalist was maar dat dat bedrijf nu niet meer bestaat |
![]() |
![]() |