![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#282 |
Minister-President
|
![]() De rva en vdab zijn medeschuldig omdat zij het instrument zijn van de verkeerde politiek.
![]() |
#283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De mensen helpen die willen geholpen worden, en er zelf ook iets willen voor doen, da's mijn mentaliteit. Simpeler kan'k het niet zeggen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Een instrument is een instrument. Je schiet op het verkeerde doel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() Neen we schoten wel degelijk op het juiste doel: Frank Vandenbroucke... maar als een instrument niet zou meewerken... tja dan,... bekijk het een beetje als de politie hé. Als die morgen de opdracht krijgen een betoging uiteen te gaan schieten zullen ze dat ook niet doen.
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
"The liberty of a democracy is not safe if the people tolerate the growth of private power to the point where it becomes stronger than the democratic state itself. That in its essence is fascism - ... ownership of government by an individual, by a group or any controlling private power." - President Franklin Delano Roosevelt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
|
![]() Citaat:
De RVA/VDAB gaat er niet op uit met de bedoeling in wilde weg mensen te schorsen, maar met de bedoeling mensen te doen werken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() In de post stond geen fout en bedoelde dan ook SCHIETEN... als ik uiteendrijven had willen zeggen had ik wel uiteendrijven geschreven. maw, indien iemand een opdracht krijgt die moreel verwerpelijk is, zou men moeten weigeren. Zo ook is het moreel verwerpelijk om 'quota' te krijgen voor schorsing. In dusverre is de vdab/rva dus medeplichtig aan het wanbeleid.
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 31 mei 2006 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() Waarom? het is nochthans duidelijk genoeg. Wie zich een stukje staat eigen maakt, bekent kleur en die kleur is zwart.
![]() |
#292 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Omdat het niets te maken heeft met mijn standpunten, die ik eerder al gepost heb. Ik bezie zulke posts voor wat ze zijn, loze wind met de hoop een reactie te krijgen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#295 |
Minister-President
|
![]() Het gaat 'm ook over dat mensen al vaak een oordeel hebben over iemand zonder een ander te kennen. U maaide Debbie zowat omver gisteren zonder dat u wist dat ze een hardwerkende alleenstaande moeder was. U beschouwde ze dan maar gemakshalve als 'lui'. Wel eigenlijk bent u dan zo een Frank Vandenbroucksken in spé. Die beoordeelt ook de mensen eerst als lui, voordat hij ze kent.
![]() |
#296 | |
|
![]() Tuurlijk, en we kunnen hierover blijven discussieren ad infinitum, zie er het nut niet zo direct van in.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
|
![]() Citaat:
Oh, en ik weet nog steeds niet hoe jij een link legde met boned.be & vtm ![]()
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 31 mei 2006 om 20:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
wij zijn namelijk ook mensen en verdienen wat onze overtuiging ook is ook een minimum aan respect. niemand is verplicht om het met ons eens te zijn. maar wij hebben zelfs als minderheid ( die intussen 16 percent vd bevolking bedraagt - werkende armen inbegrepen ) ook het recht om onze mening te hebben en te uiten. in feite is het zo dat in vlaanderen de armen het minste van het minste zijn. dieren hebben zelfs meer rechten dan wij. er bestaat al vele jaren een actiegroep en belangenorganisatie voor dieren ( gaia ). Pas sinds een jaar bestaat er nu ook in vlaanderen een belangenorganisatie voor en door armen. doe wat je wilt maar daar zal je mee moeten leren leven. Benader ons met een minimum aan respect ( dat elk mens onvoorwaardelijk verdient ) en je zal van ons datzelfde minimum aan respect terug krijgen en zoals velen hier op het forum ondervonden ondanks meningsverschillen aangenaam met ons kunnen discusieren. Benader ons denigrerend en noem ons parasieten en wij zullen jullie denigreren en oa werkezel noemen ( en ik zeg hier opzettelijk jullie = meervoud omdat ik mij van persoonlijke aanvallen geheel onthoud )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
|
![]() zelfs pedofielen hebben in dit land meer rechten dan wij
stel nu nog dat mijn misdaad luiheid is. dutroux heeft kinderen verkracht en gedood en word in leven gehouden in deze maatschappij kan je zo goed als onmogelijk leven zonder geld dat hebben wij zo niet gemaakt besef nu eens dat iemand schorsen van zijn enige bestaansmiddelen op hetzelfde neerkomt als een doodvonnis in een dergelijke maatschappij !!!! denk eens na voor je ahw zo n doodvonnis uitspreekt !!!!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |