Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2006, 18:25   #281
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
En u denkt dat ik geen ervaring heb met armoede? Moh vent toch, ge moest et eens weten. Verschil is dat ik me opgewerkt heb, en da'k me mijn misere nie tekoop liep. It's your life, you do something about it
U bent dus van de mentaliteit: als het geen probleem meer is voor mij, is het geen probleem voor de maatschappij...
Oud 31 mei 2006, 18:29   #282
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Den dop is genoeg om tijdelijke werkloosheid te overbruggen, dat is wat de bedoeling is van den dop. Het feit dat er teweinig jobs zijn geeft niets met den rva of den vdab te maken, maar met de loonkost & belastingsdruk in België
De rva en vdab zijn medeschuldig omdat zij het instrument zijn van de verkeerde politiek.
Oud 31 mei 2006, 18:32   #283
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als arme jongen ben ik moeten gaan werken op mijn 14 jaar,dus echt taalkundig ben ik niet en ik vind dat ook niet zo belangrijk. Jij kan wonderen verrichten met uw woorden maar je zal dan wel wat langer als ik naar school zijn geweest. Dus een beetje moeite doen om me te volgen zou geen kwaad kunnen,trouwens zo slecht is het nu ook niet hé
Hey! jij hebt al meer rsz betaald, dus eigenlijk heb jij ook zijn studies betaald!
Oud 31 mei 2006, 18:46   #284
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
U bent dus van de mentaliteit: als het geen probleem meer is voor mij, is het geen probleem voor de maatschappij...
De mensen helpen die willen geholpen worden, en er zelf ook iets willen voor doen, da's mijn mentaliteit. Simpeler kan'k het niet zeggen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2006, 18:47   #285
Amon_Re

Standaard

Citaat:
De rva en vdab zijn medeschuldig omdat zij het instrument zijn van de verkeerde politiek.
Een instrument is een instrument. Je schiet op het verkeerde doel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 31 mei 2006, 18:50   #286
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een instrument is een instrument. Je schiet op het verkeerde doel.
Neen we schoten wel degelijk op het juiste doel: Frank Vandenbroucke... maar als een instrument niet zou meewerken... tja dan,... bekijk het een beetje als de politie hé. Als die morgen de opdracht krijgen een betoging uiteen te gaan schieten zullen ze dat ook niet doen.
Oud 31 mei 2006, 18:51   #287
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Met idioten als jij is dat geen klassestrijd, maar gewoon het weren van de maatschappij tegen parasieten.
Het resultaat van de onderdrukking van de klassenstrijd door privaat kapitaal heeft ook een benaming, wat werd geconceptualiseerd door een Amerikaans president:

"The liberty of a democracy is not safe if the people tolerate the growth of private power to the point where it becomes stronger than the democratic state itself. That in its essence is fascism - ... ownership of government by an individual, by a group or any controlling private power." - President Franklin Delano Roosevelt
Oud 31 mei 2006, 19:10   #288
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Neen we schoten wel degelijk op het juiste doel: Frank Vandenbroucke... maar als een instrument niet zou meewerken... tja dan,... bekijk het een beetje als de politie hé. Als die morgen de opdracht krijgen een betoging uiteen te gaan schieten zullen ze dat ook niet doen.
Nee, maar de opdracht is zowiezo niet "schieten", maar het uiteendrijven van een betoging, wat ze dus wel zullen doen.

De RVA/VDAB gaat er niet op uit met de bedoeling in wilde weg mensen te schorsen, maar met de bedoeling mensen te doen werken.
Oud 31 mei 2006, 19:11   #289
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Het resultaat van de onderdrukking van de klassenstrijd door privaat kapitaal heeft ook een benaming, wat werd geconceptualiseerd door een Amerikaans president:

"The liberty of a democracy is not safe if the people tolerate the growth of private power to the point where it becomes stronger than the democratic state itself. That in its essence is fascism - ... ownership of government by an individual, by a group or any controlling private power." - President Franklin Delano Roosevelt
Irelevant.
Oud 31 mei 2006, 19:12   #290
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, maar de opdracht is zowiezo niet "schieten", maar het uiteendrijven van een betoging, wat ze dus wel zullen doen.

De RVA/VDAB gaat er niet op uit met de bedoeling in wilde weg mensen te schorsen, maar met de bedoeling mensen te doen werken.
In de post stond geen fout en bedoelde dan ook SCHIETEN... als ik uiteendrijven had willen zeggen had ik wel uiteendrijven geschreven. maw, indien iemand een opdracht krijgt die moreel verwerpelijk is, zou men moeten weigeren. Zo ook is het moreel verwerpelijk om 'quota' te krijgen voor schorsing. In dusverre is de vdab/rva dus medeplichtig aan het wanbeleid.

Laatst gewijzigd door cookie@vws : 31 mei 2006 om 19:13.
cookie@vws is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2006, 19:17   #291
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Irelevant.
Waarom? het is nochthans duidelijk genoeg. Wie zich een stukje staat eigen maakt, bekent kleur en die kleur is zwart.
Oud 31 mei 2006, 19:18   #292
Amon_Re

Standaard

Citaat:
In de post stond geen fout en bedoelde dan ook SCHIETEN... als ik uiteendrijven had willen zeggen had ik wel uiteendrijven geschreven. maw, indien iemand een opdracht krijgt die moreel verwerpelijk is, zou men moeten weigeren. Zo ook is het moreel verwerpelijk om 'quota' te krijgen voor schorsing. In dusverre is de vdab/rva dus medeplichtig aan het wanbeleid.
Hierop verschillen we dan duidelijk van mening, en laten we het daarbij houden.
Oud 31 mei 2006, 19:20   #293
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Waarom? het is nochthans duidelijk genoeg. Wie zich een stukje staat eigen maakt, bekent kleur en die kleur is zwart.
Omdat het niets te maken heeft met mijn standpunten, die ik eerder al gepost heb. Ik bezie zulke posts voor wat ze zijn, loze wind met de hoop een reactie te krijgen.
Oud 31 mei 2006, 19:22   #294
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hierop verschillen we dan duidelijk van mening, en laten we het daarbij houden.
Ter info: dit is nog altijd een discussieforum... voor mensen met dezelfde opinie op een forum verwijs ik je maar al te graag naar Jurgen Verstrepen...
Oud 31 mei 2006, 19:25   #295
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Omdat het niets te maken heeft met mijn standpunten, die ik eerder al gepost heb. Ik bezie zulke posts voor wat ze zijn, loze wind met de hoop een reactie te krijgen.
Het gaat 'm ook over dat mensen al vaak een oordeel hebben over iemand zonder een ander te kennen. U maaide Debbie zowat omver gisteren zonder dat u wist dat ze een hardwerkende alleenstaande moeder was. U beschouwde ze dan maar gemakshalve als 'lui'. Wel eigenlijk bent u dan zo een Frank Vandenbroucksken in spé. Die beoordeelt ook de mensen eerst als lui, voordat hij ze kent.
Oud 31 mei 2006, 19:54   #296
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Ter info: dit is nog altijd een discussieforum... voor mensen met dezelfde opinie op een forum verwijs ik je maar al te graag naar Jurgen Verstrepen...
Tuurlijk, en we kunnen hierover blijven discussieren ad infinitum, zie er het nut niet zo direct van in.
Oud 31 mei 2006, 20:02   #297
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Het gaat 'm ook over dat mensen al vaak een oordeel hebben over iemand zonder een ander te kennen. U maaide Debbie zowat omver gisteren zonder dat u wist dat ze een hardwerkende alleenstaande moeder was. U beschouwde ze dan maar gemakshalve als 'lui'. Wel eigenlijk bent u dan zo een Frank Vandenbroucksken in spé. Die beoordeelt ook de mensen eerst als lui, voordat hij ze kent.
Ik beschouwde ze als lui, parasitair & egoïstisch omwille van de posts die ze maakte, die overkwamen als spot met de mensen die wél werken.

Oh, en ik weet nog steeds niet hoe jij een link legde met boned.be & vtm

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 31 mei 2006 om 20:03.
Oud 31 mei 2006, 21:28   #298
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beschouwde ze als lui, parasitair & egoïstisch omwille van de posts die ze maakte, die overkwamen als spot met de mensen die wél werken.

Oh, en ik weet nog steeds niet hoe jij een link legde met boned.be & vtm
door die propaganda von der spa beschouwen de meeste vlamingen alle werklozen ook als lui, parasitair & egoïstisch. Daarom dat we dan ook klacht tegen hem indienden. We houden vdb daarvoor verantwoordelijk op dezelfde manier als dat het vb verantwoordelijk wordt gehouden voor de haat tegen vreemdelingen.

wij zijn namelijk ook mensen en verdienen wat onze overtuiging ook is ook een minimum aan respect.

niemand is verplicht om het met ons eens te zijn. maar wij hebben zelfs als minderheid ( die intussen 16 percent vd bevolking bedraagt - werkende armen inbegrepen ) ook het recht om onze mening te hebben en te uiten.

in feite is het zo dat in vlaanderen de armen het minste van het minste zijn. dieren hebben zelfs meer rechten dan wij. er bestaat al vele jaren een actiegroep en belangenorganisatie voor dieren ( gaia ). Pas sinds een jaar bestaat er nu ook in vlaanderen een belangenorganisatie voor en door armen.

doe wat je wilt maar daar zal je mee moeten leren leven. Benader ons met een minimum aan respect ( dat elk mens onvoorwaardelijk verdient ) en je zal van ons datzelfde minimum aan respect terug krijgen en zoals velen hier op het forum ondervonden ondanks meningsverschillen aangenaam met ons kunnen discusieren. Benader ons denigrerend en noem ons parasieten en wij zullen jullie denigreren en oa werkezel noemen ( en ik zeg hier opzettelijk jullie = meervoud omdat ik mij van persoonlijke aanvallen geheel onthoud )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 21:32.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2006, 21:37   #299
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

zelfs pedofielen hebben in dit land meer rechten dan wij

stel nu nog dat mijn misdaad luiheid is.
dutroux heeft kinderen verkracht en gedood en word in leven gehouden

in deze maatschappij kan je zo goed als onmogelijk leven zonder geld
dat hebben wij zo niet gemaakt

besef nu eens dat iemand schorsen van zijn enige bestaansmiddelen op hetzelfde neerkomt als een doodvonnis in een dergelijke maatschappij !!!!

denk eens na voor je ahw zo n doodvonnis uitspreekt !!!!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2006, 21:38   #300
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
door die propaganda von der spa beschouwen de meeste vlamingen alle werklozen ook als lui, parasitair & egoïstisch. Daarom dat we dan ook klacht tegen hem indienden. We houden vdb daarvoor verantwoordelijk op dezelfde manier als dat het vb verantwoordelijk wordt gehouden voor de haat tegen vreemdelingen.
En ik hou beide verantwoordelijk voor den hond zijn ballen.

Citaat:
wij zijn namelijk ook mensen en verdienen wat onze overtuiging ook is ook een minimum aan respect.
Mé wa gij allemaal uit uw kas geslagen ebt respect komen eisen? Moh vent toch

Citaat:
niemand is verplicht om het met ons eens te zijn. maar wij hebben zelfs als minderheid ( die intussen 16 percent vd bevolking bedraagt - werkende armen inbegrepen ) ook het recht om onze mening te hebben en te uiten.
Tuurlijk, net zoals iedereen. Heb ik soms gezegt dat ge da nie moogt doen?

Citaat:
in feite is het zo dat in vlaanderen de armen het minste van het minste zijn. dieren hebben zelfs meer rechten dan wij. er bestaat al vele jaren een actiegroep en belangenorganisatie voor dieren ( gaia ). Pas sinds een jaar bestaat er nu ook in vlaanderen een belangenorganisatie voor en door armen.
Cry me a river

Citaat:
doe wat je wilt maar daar zal je mee moeten leren leven. Benader ons met een minimum aan respect ( dat elk mens onvoorwaardelijk verdient )
Er bestaat niets zoals "onvoorwaardelijk" mijn beste, behalve dan de dood, die is onvoorwaardelijk & voor iedereen gelijk.

Citaat:
en je zal van ons datzelfde minimum aan respect terug krijgen en zoals velen hier op het forum ondervonden ondanks meningsverschillen aangenaam met ons kunnen discusieren.
Lees eens uw posts van in't begin van deze thread voor ge komt blijten.

Citaat:
Benader ons denigrerend en noem ons parasieten en wij zullen jullie denigreren en oa werkezel noemen ( en ik zeg hier opzettelijk jullie = meervoud omdat ik mij van persoonlijke aanvallen geheel onthoud )
Ik benader je zoals jij overkomt op me, en aan de hand van wat je tot nu toe al gepost hebt blijf ik bij mijn mening dat je'n parasiet bent.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be