![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
Zoals in Turkse of Marokkaanse verenigingen ook overwegend (of uitsluitelijk) mensen van eenzelfde afkomst te vinden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() Geen, bij mijn weten, maar ik snap niet wat dit met dit topic te maken heeft. Jij bent over die veroordelingen begonnen hé. Ik heb daar helemaal niets over gezegd. Denk jij trouwens dat ik enige sympathie zou hebben voor Stalin ofzo? Dan ben je wel dik verkeerd.
Laatst gewijzigd door Edina : 1 augustus 2006 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Citaat:
Als je dan besluit om ook economische vluchtelingen op te nemen (geen opleiding of taalkennis en in grote hoeveelheden) dan stort onze sociale zekerheid ineen. En wie is hier tevreden met 25% van zijn salaris? Wat stel je eigenlijk concreet voor? En het moet een beetje haalbaar zijn! Laatst gewijzigd door luc broes : 1 augustus 2006 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
-Chili, El Salvador, Peru, Nicaragua,... is gebeurd? (ouwe koeien....zegt u zelf!) -Ethiopië-Eritrea: geïndigd in 2000 (dus toch ouwe k......) Voor de rest zal uw lijstje wel kloppen Edina. Maar vergeet niet dat dit de conflicten zijn onder 4/5 van de wereldbevolking. Islamiet maken slechts 1/5 uit, maar zorgen toch voor het merendeel van de conflicten. Doet me een beetje denken aan de verhouding tssn allochtonen en onze gevangenispopulatie. Citaat:
![]() Zwak hoor....Noem me naïef, maar deze had ik van u niet zien komen. en voor de rest...conflicten in: Afghanistan Indonesië Nigeria Turkye Kenya Soedan Azerbeidjan Filipijnen India Thailand Bangladesh .... .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() Jij! Ik somde gewoon landen op met conflicten waar geen moslims bij betrokken waren en Chili was ééntje van de lijst. Blijkbaar ligt Chili gevoelig?
Laatst gewijzigd door Edina : 1 augustus 2006 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van in 1960 hadden we al last met gespuis van die landen. en het merendeel is gespuis. bewijzen de criminaliteitscijfer hier in belgië. voor een bezetting van 10% noordafrikanen, hebben ze een criminaliteitsgraad in de gevangenissen van 70%. zonder de genaturaliseerden bij te tellen. dus verheerlijkt ze maar verder, de arme uitgebuite dutskens. de schellen zullen wel van uw ogen vallen, .................;wanneer het voor u te laat zal zijn. verder droom lekker van een multiculturele utopie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
Ook nooit door de Italianen horen roepen. 'Eens zal dit land van ons zijn' "moslims zijn heel sociaal, als er iets is dan komen ze met 30 man en vragen ze of je een probleem hebt"
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 1 augustus 2006 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 1 augustus 2006 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez toch één iemand die ogen in zijn hoofd heeft
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ja, probeer dat maar eens als man om daarmee contact te leggen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Saddam (Irak), Assad (Syrië) of pakweg Arafat (Palestina) zijn/waren heus geen religieuze fanatici. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Parlementslid
|
![]() Enfin, ik moet niets hebben van Dewinter, maar schone deernes op de wereld zetten kán ie alleszins. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
Mijn opmerking voor alle anderen in al die rijke westerse landen die mensen kopen voor eigen glorie vind ik wansmakelijk; Laatst gewijzigd door luc broes : 1 augustus 2006 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |