![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat je "orde" noemt! Je moet nodig je glazen bol eens oppoetsen, me dunkt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() Natuurlijk springt zo'n woord voor jou eruit; ik had er echter minstens 1 meer in mijn korte posting verstopt voor de "opmerkzame lezer" maar die lat ligt kennelijk voor jou te hoog.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 mei 2007 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
|
![]()
![]() |
#287 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Sommigen zouden zich beter ten dienste van de burger stellen...
Soms krijgt een mens de indruk dat een linkse ambtenaar echt lui is... ![]() Behalve bj het (ver)neuken van het symbool van Vlaanderen, dat dan toevallig nog zijn werkgever is... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 mei 2007 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() Voor taalkwesties kunt u altijd terecht op www.onzetaal.nl of www.vandale.nl. Ik heb geen idee of ze daar ook een forum hebben, maar hier hoort al dat off-topic taalspeelgedoe alvast niet. Ik zou je aanraden om een topic te starten in K&K als je er toch zo graag over wil discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die interventionele politiek van Amerika zorgt voor meer chaos dan er oorspronkelijk was in die landen. De eeuwige tegenstelling Sjiiten - Soennieten zal niet verdwijnen omdat den Amerikaan daar ne keer de democratie gaat installeren hoor. Eigenlijk wel pretentieus van hen om te denken dat zij daar 'eventjes' orde op zaken gaan stellen (voor zover dat dit de bedoeling van hun invasie was natuurlijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegt dat de bevolking dat moeten verdienen, de terroristen moeten gewoon stoppen met moorden zodat de amerikanen kunnen vertrekken. Amerika zorgt niet voor de chaos, enkele degene die de bommen doen ontploffen elke dag. Een amerikaan op straat zorgt niet voor chaos, enkele hopen kebab op straat door een luide knal wel. Zij hadden de plicht om Saddam te verwijderen, dat ze het terrorisme niet gestopt krijgen is een spijtige zaak voor de goeie irakezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jullie had hij mogen verdermoorden, das pas triestig.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens even een linkje waar "jullie" dat gezegd heeft. Dank.
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie daar niemand verkondigen dat Sadam Hoessein maar lustig mocht verdermoorden... Jij wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |