Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2006, 08:47   #281
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Voor wat het waard is.

Ik vond dit:

Iemand daarover nog iets gehoord?
Ik vind dit toch wel erg privé worden.
Curieus, de moordenaars van Joe Van Holsbeek zijn "G." en "O." maar dit slachtoffer is met al haar details in de pers uitgesmeerd.
Het privé leven van moordenaars wordt beter beschermd dan dat van minderjarige slachtoffers.

Laatst gewijzigd door Chyron0 : 5 oktober 2006 om 08:49.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 08:47   #282
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor wat het waard is.

Ik vond dit:

Curieus, de moordenaars van Joe Van Holsbeek zijn "G." en "O." maar dit slachtoffer is met al haar details in de pers uitgesmeerd.
Het privé leven van moordenaars wordt beter beschermd dan dat van minderjarige slachtoffers.

Nu we toch aan het roddelen zijn, als het verhaal zelfs maar gedeeltelijk klopt, mag vader Coeman trots zijn op het feit dat hij het leven van zijn eigen kinderen geofferd heeft op het altaar van zijn blinde verafgoding van de multiculturele zelfverloochening.

Laatst gewijzigd door Chyron0 : 5 oktober 2006 om 08:48.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 08:54   #283
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht

Nu we toch aan het roddelen zijn, als het verhaal zelfs maar gedeeltelijk klopt, mag vader Coeman trots zijn op het feit dat hij het leven van zijn eigen kinderen geofferd heeft op het altaar van zijn blinde verafgoding van de multiculturele zelfverloochening.
Zou gij uw kinderen offeren aan een monoculturele samenleving?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 08:59   #284
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Begrijpbare reactie als je in wij <-> zij redeneringen zit.

Kijk nu ga ik wel man en paard noemen, als je constant zegt dat iedereen maar dan ook iedereen tegen je is, dat alle anderen het verkeerd voor hebben, dat ze enkel maar laster vertellen, ....dan zit je op rozen. De grote manipulatoren aan de tot vragen niet beter.
Eens je daar je aanhang van overtuigd hebt (en volgens dit forum is dat bij een deel al aardig gelukt), dan ben je oppermachtig over je discipelen. Iedere nuance, iedere kritiek, ieder standpunt kun je dan eenvoudigweg hieronder classeren. Ik weet dat het afgezaagd is, maar zonder verdere vergelijking, zo zijn de nazi's ook aan de macht gekomen hoor, en hebben ze gewone huisvaders tot beulen gemaakt.

Dan moet je ook nog een jargon creeeren, die de leden liefst in iedere zin gebruiken:
PC niks mis met correct politiek denken, maar ondertussen verworden tot scheldwoord.
Mulitcul
Linkse kerk = al wie niet meedoet met de club
........

Zo kweek je een groepsgevoel.

Als ik zoiets zie gebeuren, dan ben ik zeeeeeeer wantrouwig.

Ooit de film "the wave" gezien ? een aanrader voor mensen met een "overdreven" wij <-> zij gevoel.
je moest eens weten hoever je de bal hier misslaat, werkelijk ... te gek voor woorden
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 09:01   #285
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Voor wat het waard is.

Ik vond dit:
Citaat:
Gelezen op be.politics
het verhaal krijgt nog een staart: de bezwangeraar is een 18-jarige
marokkaan en één van de vechtersbazen was zijn minderjarige broer. het lijkt dus wat eerst een racistische aanslag bleek, eerder een poging tot afgedwongen abortus was omdat de vader het vaderschap niet ziet zitten (niet dat hij tegen babies is, maar in zijn omgeving werd hij bekritizeerd omdat hij sexuele omgang had met een blank meisje).

Volgens Islam reglementen is dat dus niet toegelaten, een heidense vrouw haar kind laten verliezen indien de vader een Moslim is. Kinderen met een Moslim vader zijn altrijd moslim.
Kinderen van een moslim vrouw en een niet moslim man kunnen niet.

Als een moslim vrouwtje zwanger word van een niet moslim man is ze een hoer, een afvallige, een misdadigster, een helleveeg, wat dan ook, maar geen moslima

Bhairav, Vierkante halve zool. Ik offer geen kinderen, in geen enkele religie of ideologie. En zij die het wel doen, die mogen ze tegen de muur zetten. En doodschieten met spelden. Veel spelden ,
over lange tijd.

Laatst gewijzigd door maddox : 5 oktober 2006 om 09:03.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 09:01   #286
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ook, Italianen, Spanjaarden, Portugezen en nog vele anderen met hen- hebben hier even lang of langer een inburgering moeten ondergaan, met een pak minder knuffelbeleid.
Waarom hoor ik van deze groepen niet zulke stoten?

Ik ga dit effe herhalen. Ik besef ter dege dat er serieuze knokpartijen, ruzies, zelfs maffioseuze zaken waren tussen de nieuw geimmigreerden en de lokale bewoners..

Maar er is een verschil.
IK heb in het verleden nog niet gehoord van "Immigraten van niet islamitische afkomst, die een zwangere jongedame belaagden in zo'n manier dat de ongeboren vrucht als doelwit werd."

Is het religie of gewoon onmenselijkheid die de groep idioten aanspoorde om 1 van hun symphatisanten zodanig te behandelen dat een ongeboren kindje in gevaar kwam. Erger nog, de acties waren zodanig dat het ongeboren kind het voornaamste doelwit was.
Als je even gaat rond neuzen in de dossiers van het gerecht en de oude archiven gaat open doen, zou je mss beseffen dat die echt niet de eerste maal is dat een zwangere vrouw in de buik word geslagen en gestampt.
Je kan er zelfs dossiers in terug vinden van ongeboren kinderen die gewoon uit de moeder haar buik zijn gehaald door Christenen en dit terwijl de moeder nog leefde en alles mocht zien.
Maar dit alles doet eigenlijk niets ter zake.
Het probleem van Vlaanderen is gewoon dat het overvol is en dat er geen plaats meer is om te leven en zich vrij te ontwikkelen.
Op een 20 tal jaar is de bevolking van Vlaanderen verdubbeld. En daar ligt het probleem.
En niet bij de Goddiensten en niet bij de autochtonen of allochtonen.
Nee, simpel bij het plaatsgebrek.En men wist reeds laren geleden dat er problemen van gingen komen, maar niemand had het lef om er iets aan te doen.
En deze problemen moeten niet hier in Vlaanderen opgelost worden, maar in de landen waar de mensen die naar hier komen vandaan komen.
Ja, wij moeten naar die landen gaan en die landen verplichten om te zorgen dat hun mensen het daar even goed krijgen als wij hier.
Maar we moeten hen dat niet alleen laten doen, wij moeten hen daar ook in steunen en des gevallend hen daar zelfs met militaire kracht daar toe dwingen.
En ja, wij zullen daar offers voor moeten brengen en wij zullen het moeten aanvaarden dat er daar dan mensen van ons het leven zullen laten.
Dat is de prijs die wij moeten betalen voor de veiligheid van onze ongeboren kinderen.
En ik hoop dat iedereen dit gaat beseffen voor de volgende daad een mes is dat in de buik van een jonge toekomstige moeder word geplant.
En welke moeder en van wie de hand is dat dit mes er in plant speelt geen rol.
Men moet nu eindelijk eens gaan beseffen dat men de oorzaak van de problemen moet aanpakken en niet de gevolgen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 09:12   #287
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is het religie of gewoon onmenselijkheid die de groep idioten aanspoorde om 1 van hun symphatisanten zodanig te behandelen dat een ongeboren kindje in gevaar kwam. Erger nog, de acties waren zodanig dat het ongeboren kind het voornaamste doelwit was.
Leer lezen Jantje.
Oud 5 oktober 2006, 09:24   #288
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijpbare reactie als je in wij <-> zij redeneringen zit.

Kijk nu ga ik wel man en paard noemen, als je constant zegt dat iedereen maar dan ook iedereen tegen je is, dat alle anderen het verkeerd voor hebben, dat ze enkel maar laster vertellen, ....dan zit je op rozen. De grote manipulatoren aan de tot vragen niet beter.
Eens je daar je aanhang van overtuigd hebt (en volgens dit forum is dat bij een deel al aardig gelukt), dan ben je oppermachtig over je discipelen. Iedere nuance, iedere kritiek, ieder standpunt kun je dan eenvoudigweg hieronder classeren. Ik weet dat het afgezaagd is, maar zonder verdere vergelijking, zo zijn de nazi's ook aan de macht gekomen hoor, en hebben ze gewone huisvaders tot beulen gemaakt.

Dan moet je ook nog een jargon creeeren, die de leden liefst in iedere zin gebruiken:
PC niks mis met correct politiek denken, maar ondertussen verworden tot scheldwoord.
Mulitcul
Linkse kerk = al wie niet meedoet met de club
........

Zo kweek je een groepsgevoel.

Als ik zoiets zie gebeuren, dan ben ik zeeeeeeer wantrouwig.

Ooit de film "the wave" gezien ? een aanrader voor mensen met een "overdreven" wij <-> zij gevoel.
Ik denk dat die discussie overroepen is. Als een deel van de bevolking grote etnografische, religieuse, sociale, taalkundige verschillen vertoont met de rest, dan is een classificatie een reëel feit, niet zomaar een gevoel te noemen. Er z�*jn nu eenmaal verschillen, je moet niet gaan doen alsof ze er wel zijn.

Het is enkel de vraag in welke mate die verschillen een samenlevingsprobleem stellen. Een multiculturele samenleving is imho niet wenselijk, dwz dat je een samenleving krijgt zonder cultuur, waar individualisme de norm is. Een zekere mate van integratie is dus wenselijk, als je het niet wil hebben over 'wij ' en 'zij' of allochtonen en autochtonen, dan roep je gewoon een halt toe aan elke poging om tot integratie te komen. Wil je bepaalde verschillen wegwerken, dan moet je weten hoe de classificaties ineen zitten. Ik denk ook niet dat het een eerlijke stelling is. De doorsnee allochtonen denken, en zelfs nog in veel grotere mate, ook in termen van 'wij' en 'zij'. Tuurlijk, een blind en onvoorwaardelijk 'wij' en 'zij' leidt tot ongebreideld racisme, maar ik vraag me af wie daar meer last van heeft, wij of onze allochtone medeburgers?

In elke groep van mensen, zelfs van bepaalde diersoorten, passen nieuwkomers die in de minderheid zijn zich aan, dat is intuïtief en logischerwijs de meest normale zaak van de wereld, daar moet je zelfs niet over discussiëren.

Citaat:
En deze problemen moeten niet hier in Vlaanderen opgelost worden, maar in de landen waar de mensen die naar hier komen vandaan komen.
Ja, wij moeten naar die landen gaan en die landen verplichten om te zorgen dat hun mensen het daar even goed krijgen als wij hier.
Maar we moeten hen dat niet alleen laten doen, wij moeten hen daar ook in steunen en des gevallend hen daar zelfs met militaire kracht daar toe dwingen.
En ja, wij zullen daar offers voor moeten brengen en wij zullen het moeten aanvaarden dat er daar dan mensen van ons het leven zullen laten.
Dat is de prijs die wij moeten betalen voor de veiligheid van onze ongeboren kinderen.
En ik hoop dat iedereen dit gaat beseffen voor de volgende daad een mes is dat in de buik van een jonge toekomstige moeder word geplant.
Men moet nu eindelijk eens gaan beseffen dat men de oorzaak van de problemen moet aanpakken en niet de gevolgen.
Dat de oorzaken aangepakt moeten worden, daar heb je gelijk in. Waar ik niet mee akkoord ben is dat wij vanuit het westen dat moeten doen. Wie stond de Fransen bij tijdens de revolutie? Wie kwam ons te hulp tijdens de grote maatschappelijke transities tussen de middeleeuwen en de renaissance? We hebben in het westen een ganse cultuursverschuiving en maatschappelijke, industriele economische, ethische evoluties doorgemaakt sinds het jaar 1000. Maar die wijzigingen kwamen vnlk van binnenuit, niet van buiten af. Ik zou niet weten hoe je als externe macht dergelijke wijzigingen kunt teweegbrengen in een cultuur zonder dat je vervalt in Iraakse toestanden. Democratische, morele, ethische, economische revoluties zijn aan de bevolking van die landen zelf, als collectief, niet aan ons. Je kunt ze, zelfs als zouden we verplicht zijn (wat imho niet zo is), niet opleggen. Het moet van binnenuit komen. Maar emigratie is dan geen oplossing.

Laatst gewijzigd door genehunter : 5 oktober 2006 om 09:31.
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 09:38   #289
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leer lezen Jantje.
kan ik allang.

Maar leer jij eens de problemen niet allemaal los van elkaar te zien, maar hen in te delen in groepen.
En dit hoort thuis in de zelfde groep van misdaden als de moorden in Antwerpen.
Oud 5 oktober 2006, 10:03   #290
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Welke van de zoveel moorden in Antwerpen?

De afrekeningen binnen de verschillende misdaadmilieu's. Waar koelbloedig een moordenaar een paar 9mm kogels door het hoofd van zijn doelwit pompt?

Of bedoel je op de waanzinnige idioot Hans Van Temse? Die toch een redelijke tijd met een vuurwapen in publiek rondliep.

Of doel je op de enkele drugsdoden per jaar?

Of nog erger, de -toch X per decennia- gezinsdrama's, waarbij tot wanhoop gedreven zwak van karakter zielepoten niet alleen zichzelf ,maar ook hun naasten vermoorden?

Laatst gewijzigd door maddox : 5 oktober 2006 om 10:04.
Oud 5 oktober 2006, 10:18   #291
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Ik denk dat die discussie overroepen is. Als een deel van de bevolking grote etnografische, religieuse, sociale, taalkundige verschillen vertoont met de rest, dan is een classificatie een reëel feit, niet zomaar een gevoel te noemen. Er z�*jn nu eenmaal verschillen, je moet niet gaan doen alsof ze er wel zijn.

Het is enkel de vraag in welke mate die verschillen een samenlevingsprobleem stellen. Een multiculturele samenleving is imho niet wenselijk, dwz dat je een samenleving krijgt zonder cultuur, waar individualisme de norm is. Een zekere mate van integratie is dus wenselijk, als je het niet wil hebben over 'wij ' en 'zij' of allochtonen en autochtonen, dan roep je gewoon een halt toe aan elke poging om tot integratie te komen. Wil je bepaalde verschillen wegwerken, dan moet je weten hoe de classificaties ineen zitten. Ik denk ook niet dat het een eerlijke stelling is. De doorsnee allochtonen denken, en zelfs nog in veel grotere mate, ook in termen van 'wij' en 'zij'. Tuurlijk, een blind en onvoorwaardelijk 'wij' en 'zij' leidt tot ongebreideld racisme, maar ik vraag me af wie daar meer last van heeft, wij of onze allochtone medeburgers?

In elke groep van mensen, zelfs van bepaalde diersoorten, passen nieuwkomers die in de minderheid zijn zich aan, dat is intuïtief en logischerwijs de meest normale zaak van de wereld, daar moet je zelfs niet over discussiëren.

Dat de oorzaken aangepakt moeten worden, daar heb je gelijk in. Waar ik niet mee akkoord ben is dat wij vanuit het westen dat moeten doen. Wie stond de Fransen bij tijdens de revolutie? Wie kwam ons te hulp tijdens de grote maatschappelijke transities tussen de middeleeuwen en de renaissance? We hebben in het westen een ganse cultuursverschuiving en maatschappelijke, industriele economische, ethische evoluties doorgemaakt sinds het jaar 1000. Maar die wijzigingen kwamen vnlk van binnenuit, niet van buiten af. Ik zou niet weten hoe je als externe macht dergelijke wijzigingen kunt teweegbrengen in een cultuur zonder dat je vervalt in Iraakse toestanden. Democratische, morele, ethische, economische revoluties zijn aan de bevolking van die landen zelf, als collectief, niet aan ons. Je kunt ze, zelfs als zouden we verplicht zijn (wat imho niet zo is), niet opleggen. Het moet van binnenuit komen. Maar emigratie is dan geen oplossing.
Hola, wij moeten ze helpen en wij moeten ze dwingen.Enkel en alleen al om onze eigen kinderen een veilige toekomst te geven.
En je moet de geschiedenis niet veranderen.
Wij hebben weldegelijk hulp gehad van uit andere regio's.
Wij zijn in onze onwikkeling geholpen geweest door de Romeinen en indirect ook door de Grieken en Egyptenaren en zelfs door de Arabieren.
Ja wij zijn daarna dan weer in een put gevallen. Maar het is juist daardat wij in het veleden steeds door anderen zijn bezet geweest en dat die bezetters steeds nieuwe culturen hebben aangebracht dat wij één van de best ontwikkelde en rijkste regio's van de wereld zijn geworden.
Wie zich een beetje verdiept in deze vorm van de geschiedenis is zelfs niet meer verbaast dat Wallonië nu één van de armste en minst ontwikkelde regio's is geworden in Europa. Zij hebben zich 176 jaar gedragen als een bezetter van Vlaanderen en hebben hierdoor geen ontwikkelingen en veranderingen meer door gemaakt na de periode dat België onafhankelijk is geworden. Zij zijn op hun lauweren gaan rusten en dachten dat hen niets meer kon overkomen omdat zij Vlaanderen zijn rijkdommen in handen hadden. Dit is nu ook Vlaanderen aan het overkomen, men begint hier op zijn lauweren te gaan teren en te denken dat men niets meer moet doen om zijn welstand te behouden. Men verwacht dat deze wel zal blijven zoals hij is zonder er verder nog iets aan te moeten doen en zonder er verder nog voor te moeten betalen.

Waar je wel gelijk in hebt is dat wij er veel langer over gedaan hebben dan de tijd die zij nu krijgen. Zij zullen in een paar jaar moeten doen wat wij in meer dan 1000 jaar hebben gedaan.
En ja, we zullen in sommige streken idd in toestanden zoals die van Irak terecht komen. Daar is ook niets aan te veranderen en deze stoestanden zijn normaal. Je kan ze zelfs vergelijken met de toestanden van de Franse revolutie. Ook toen zijn er zuiveringen geweest en ook toen zijn er massaal onschuldige slachtoffers gevallen. Maar ook toen waren de hoofdverantwoordelijken van die slachtpartijen veel meer de buitenlandse aanstokers dan de eigen bevolking. En ook toen was de eigen bevolking het grootste slachtoffer van deze daden.

En in de huidige wereld is het voor een land/volk niet meer mogelijk om zichzelf vrij te vechten en zichzelf uit de put te halen. Zelfs met enkel de hulp van één van de grootmachten van de wereld is dit niet meer mogelijk.
Wij mogen niet meer verlangen van een volk dat het alles zelf doet.
Wij mogen niet de andere kant blijven opkijken als er ergens een volk in de problemen zit. Want men kan zich tegenwoordig zo snel en makkelijk verplaatsen dat de problemen zich tegen een ongelofelijke snelheid van ginder naar hier verplaatsen.
en de kans dat wij binnen een oogwenk in situaties zoals die van Libanon en Iran terecht komen als we er niets aan doen is zeer ondenkbaar.
Oud 5 oktober 2006, 10:34   #292
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke van de zoveel moorden in Antwerpen?

De afrekeningen binnen de verschillende misdaadmilieu's. Waar koelbloedig een moordenaar een paar 9mm kogels door het hoofd van zijn doelwit pompt?

Of bedoel je op de waanzinnige idioot Hans Van Temse? Die toch een redelijke tijd met een vuurwapen in publiek rondliep.

Of doel je op de enkele drugsdoden per jaar?

Of nog erger, de -toch X per decennia- gezinsdrama's, waarbij tot wanhoop gedreven zwak van karakter zielepoten niet alleen zichzelf ,maar ook hun naasten vermoorden?
Ja kom zeg. waarom niet die waarover men nooit iets hoort.

Of die stille moorden die dagelijks gebeuren over heel de wereld.
Je maakt hier zelf al een onderscheid tussen de verschillende moorden.
Maar je bent blijkbaar niet instaat om hen per oorzaak te plaatsen.

Want een deel van de gezinsdrama's vallen in oorzaak samen met de moorden van HVT, maar zo ver had je blijkbaar nog niet nagedacht.

Bij jou moeten ze in het kastje waar jij ze in plaatst pasten en iedereen moet maar ja knikken dat ze in dat kastje thuis horen.
Wel er zijn mensen die wel verder kijken dan hun neus lang is en naar de echte oorzaken zoeken, kijken en ze probereen op te lossen.

En dat dit niet altijd makkelijk is en vaker op onbegrip stoot dan op begrip weet ik al jaren.
Maar de keuze zal heel makkelijk worden. Of je stopt met alles in foute kastjes te steken of je aanvaard dat daden zoals deze met dit zwangere meisje dagelijks kost worden. Een tussen oplossing is er echt niet.

Aan jou de keuze volgend jaar.
Oud 5 oktober 2006, 11:11   #293
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor wat het waard is.

Ik vond dit:

Daarover vertelt hij niets op zijn weblog.

http://www.coeman.net/?p=39#more-39
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 11:35   #294
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2006 om 11:38.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 11:36   #295
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar heeft zijn dochter voordien toch ook nog kunnen kennismaken met de multiculturele verrijking waar haar vader zo'n voorstander van is:

http://www.coeman.net/?p=7#more-7 -

dit schreef "patje" coeman over zijn dochter in februari (!) 2006

Ze kwam de school uit met een vriendin. Vriendin had haar agenda onder de arm en een 5-tal naffers pakken die af, Allemaal zijn ze een jaar of 16 - 17, dus wat kattenkwaad hoort er al eens bij. Na die agenda wat te hebben doorgegeven kan mijn dochter die terug nemen. Nog wat commentaar over en weer en ze lopen verder naar de aankomende tram 2 om naar huis te gaan. Toen veranderden de plannen van de naffers en worden het krapuultjes…

Ze springen op de tram, beginnen zonder meer op de 2 meiden in te slaan en te stampen en deze ‘helden’ laten zich van hun beste kant zien… Mijn dochter kan van de tram springen, loopt naar de bestuurder en vraagt om hulp. Ze wordt geholpen. De bestuurder neemt mijn dochter binnen in de bestuurderscabine, sluit de deuren en rijdt door. Haar vriendin wordt verder gemollesteerd. Aan de eerstvolgende halte springt het krapuul uit de tram en verdwijnt. Dochter heeft een zwaar gekneusde neus en gescheurde slijmvliezen van een elleboogstoot die ze opliep bij het uit de tram springen, haar vriendin heeft verschillende gekneusde ribben en een barst in 1 rib. Onder de daders zat krapuul van haar school, enkele van een andere school en één die niet is geidentificeerd…

Maar het V B mannen! d�*�*r moeten we tegenin gaan.

Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2006 om 11:37.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 12:08   #296
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je moest eens weten hoever je de bal hier misslaat, werkelijk ... te gek voor woorden
met: "ge moest eens weten......" worden veel gesprekken gesloten, en eigenlijk zegt men dan: "ik heb geen agrumenten meer"

Laat mij en de rest maar weten wat ik "moet weten" , en "hoever ik de bal missla "

"te gek voor woorden" ? doe gerust eens gek, het lucht op.

Beter ware het statement te weerleggen, zeggen waar ik fout zit, aantonen dat de door mij aangehaalde systematische indoctrinatie, het institutionaliseren van het eigen grote gelijk door AL de anderen bij voorbaat als leugenaars te bestempelen , het lanceren van een nieuwe politieke codetaal, NIET gebruikt wordt.

Iets moeilijker als "ge moest eens weten" vooral op dit forum, waar iedereen die het wil zien, dit dagelijks kan vaststellen.

Als ge het grote gelijk van uw patrtij een op de proef wil stellen, neem dan hun standpunt over de controle op de vakbonden, doe wat opzoekingswerk, en constateer zelf wat er waar en wat er gelogen is. En zeg niet dat ze het niet weten dat ze aan het liegen zijn, ik weet hen in herhaalde debatten op hun plaats zetten, en toch blijven ze ter kwader trouw de beschuldigingen herhalen.
Dus wie is er misleid, en wie loopt er blindelings achter leugenaars ?

Laatst gewijzigd door spherelike : 5 oktober 2006 om 12:13.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 12:20   #297
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een andere vraag dan
Een aantal weken stond er in mijn krant het verhaal van een blank koppel, waar de jongen net hetzelfde gedaan had, en dan nog met succes, de baby die hij niet wou is dood gegaan.
Kan jij mij vertellen waarom een gelijkaardige misdaad, met nog ergere afloop dit forum NIET haalt, evenmin als een hoop andere vergelijkbare misdrijven waar geen allochtonen bij bertokken zijn ??

Als ik 's morgens mijn krant lees, kan ik met bijna zekerheid voorspellen welke rubrieken uit de misdaadbladzijden ik die dag op het forum zal vinden. Doe gerust eens de proef, een autochtone junkie die zijn grootmoedere vermoord komt die dag niet op het forum, een allochtone die een oud vrouwtje beroofd, wel.

Ontken ik feiten, praat ik daders goed ? Als ge wat relativeert op de ontketende hetze zit je naast de kwestie. Het gaat nu over dit feit ! En niet over gelijkaardige enstiger feiten die ons doel niet dienen.

Dat maakt mij zeer wantrouwig over de echte bedoelingen van de aanbrengers. Ik weiger dan ook van mee te stappen in hun weldoordachte bedoeling het nieuws zo te filteren zoals het in hun ideologisch kraam past. Hopelijk zijn er meer die dit doorzien, en die ageren tegen alle misdaden en inbreuken, en niet enkel verontwaardiging opbrengen voor geselecteerde misdaden.
Hier hebben de misdaadreporters van dienst waarschijnlijk overgelezen, want er kwam geen reactie op.
We proberen nog een keer
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 12:33   #298
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier hebben de misdaadreporters van dienst waarschijnlijk overgelezen, want er kwam geen reactie op.
We proberen nog een keer
Familie ruzie. Kan geen politiek debat over gevoerd worden.
Oud 5 oktober 2006, 12:46   #299
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een andere vraag dan
Een aantal weken stond er in mijn krant het verhaal van een blank koppel, waar de jongen net hetzelfde gedaan had, en dan nog met succes, de baby die hij niet wou is dood gegaan.
Kan jij mij vertellen waarom een gelijkaardige misdaad, met nog ergere afloop dit forum NIET haalt, evenmin als een hoop andere vergelijkbare misdrijven waar geen allochtonen bij bertokken zijn ??

Als ik 's morgens mijn krant lees, kan ik met bijna zekerheid voorspellen welke rubrieken uit de misdaadbladzijden ik die dag op het forum zal vinden. Doe gerust eens de proef, een autochtone junkie die zijn grootmoedere vermoord komt die dag niet op het forum, een allochtone die een oud vrouwtje beroofd, wel.

Ontken ik feiten, praat ik daders goed ? Als ge wat relativeert op de ontketende hetze zit je naast de kwestie. Het gaat nu over dit feit ! En niet over gelijkaardige enstiger feiten die ons doel niet dienen.

Dat maakt mij zeer wantrouwig over de echte bedoelingen van de aanbrengers. Ik weiger dan ook van mee te stappen in hun weldoordachte bedoeling het nieuws zo te filteren zoals het in hun ideologisch kraam past. Hopelijk zijn er meer die dit doorzien, en die ageren tegen alle misdaden en inbreuken, en niet enkel verontwaardiging opbrengen voor geselecteerde misdaden.
Dat is toch niet relevant in een discussie over de problemen van een multiculturele samenleving?!

Een goed voorbeeld ter vergelijking zou zijn wanneer een paar Vlaamse jongeren een gekleurd meisje in elkaar rammen goed wetende dat ze zwanger is.

Wees maar zeker dat:
  • dit wél het nieuws zou halen
  • Verhofstadt onmiddelijk het land toepreekt over de gevolgen van het extreemrechtse gedachtengoed
  • De famillie van het slachtoffer ontvangen wordt door Oncelinks
  • enz...
Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 5 oktober 2006 om 13:03.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 13:30   #300
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als je even gaat rond neuzen in de dossiers van het gerecht en de oude archiven gaat open doen, zou je mss beseffen dat die echt niet de eerste maal is dat een zwangere vrouw in de buik word geslagen en gestampt.
Je kan er zelfs dossiers in terug vinden van ongeboren kinderen die gewoon uit de moeder haar buik zijn gehaald door Christenen en dit terwijl de moeder nog leefde en alles mocht zien.
Maar dit alles doet eigenlijk niets ter zake.
Het probleem van Vlaanderen is gewoon dat het overvol is en dat er geen plaats meer is om te leven en zich vrij te ontwikkelen.
Op een 20 tal jaar is de bevolking van Vlaanderen verdubbeld. En daar ligt het probleem.
En niet bij de Goddiensten en niet bij de autochtonen of allochtonen.
Nee, simpel bij het plaatsgebrek.En men wist reeds laren geleden dat er problemen van gingen komen, maar niemand had het lef om er iets aan te doen.
Ware het niet dat jij hiermee geen oorzaak aanpakt. Het zijn immers niet diegenen die hier nog moeten aankomen die zulke daden hebben gedaan, het zijn er die hier al waren en die hoogstwaarschijnlijk hier ook geboren zijn. Jij pakt de oorzaak van een ander probleem aan (immigratie), niet van het huidige probleem (gedragsprobleem).
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be