![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
|
![]() Dat was mijn punt helemaal niet, beste Paulus. Het punt is dat jouw (eventuele) kinderen net zo goed holebi kunnen zijn als die van een ander. En met de houding die jij aanneemt tov homoseksualiteit zou dat wel eens heel nefast kunnen aflopen. Niemand is volmaakt, maar als je onvolmaaktheid als ouder zo groot is dat je je kinderen met serieuze psychologsiche problemen zou opzadelen omdat je nu eenmaal zelf een bekrompen geest hebt, dan kan je er maar beter niet aan beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ondanks dit gegeven, blijf ik tegen elk lid van ons gezin welgemeend zeggen: "Ik hou van jou". Bekrompen geest? Laat me niet lachen.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen dat homosexualiteit weldegelijk een afwijking is. Sexualiteit is van nature gericht op de voortplanting die normaliter tussen parners van beide geslachten gebeurd. Ik weet ook wel dat men perfect in staat is om kinderen te krijgen met behulp van medici. Ik weet ook wel dat sexualiteit meer is dan enkel voortplanting en ik weet ook wel dat homosexuelen elkaar sexueel kunnen bevredigen en ik ben zelfs blij voor hen dat dit allemaal kan...en ik ben daar ook niet tegen en daar gaat het niet helemaal niet over. Maar om dat nu 'normaal' te gaan noemen lijkt mij een brug te ver. De 'norm' is tussen beide geslachten volgens mij. Daartoe is ons lichaam ook zo gemaakt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2006 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() niks om zich over te verbazen:" soort zoekt soort".En zeg niet dat het van mij komt hé, dit is een eeuwenoud spreekwoord...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat me eens raden...Mischien door homos, en die zijn dan vragen gaan stellen aan mensen die in homo-bars zaten...Zoiets? Of gewoon uit de duim gezogen?Ik zal eens reageren zoals die makker van jullie Bewijzen? Toon mij bewijzen?!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() ik heb er 5...Moesten die nu echt aangetast zijn door die ziekte zou ik ze daarvoor niet verstoten, ik ben geen onmens.Maar bevallen zou het mij niet, dat staat vast...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het allerbelangrijkste is dat het kind zich geliefd weet, ook al heeft het afwijkingen van welke aard ook. Met dit gegeven in mijn achterhoofd zal ik steeds proberen mijn kinderen te helpen in hun zoektocht naar geluk. Maar met wat ik over het leven weet durf ik stellen dat het niet de grote auto is die gelukkig maakt, niet de hoge maandwedde, niet één of ander chemisch middel in je bloed, niet de graad van je intelligentie met of zonder diploma, niet je huidskleur of je geloof, niet je lichaam of je kledij, niet een relatie en ook niet je sexuele geaardheid of wat dan ook. Gelukkige mensen zijn mensen die geliefd zijn bij hun medemensen. Als dat geen reden is om zelf ook van anderen te houden en zo diegene te zijn waarvan je wenste dat een ander voor jou was. Maar we wijken af. Mijn kinderen liggen me dan ook heel erg gevoelig zul je begrepen hebben. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Het wil toch niet zeggen omdat je kinderen homo zijn dat je het daarom opeens normaal moet gaan vinden?lol.
Neen,je kind daarvoor verstoten doe je nu gewoonweg niet,dat hoort ook niet maar ik zal er al helemaal niet mee kunnen lachen,das een feit. Ik ben geen leugenaar,ik ga niet tegen mijn zoon gaan zeggen van kom,ik ga vlug een feestje gaan bouwen en tis allemaal geen probleem,neen,je moet eerlijk zijn en durven zeggen dat je het er moeilijk mee hebt omdat het niet de normale zaken van doen zijn.punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet eerst het artikel lezen. Daarin staat dat het werkelijke aantal mensen met een andere seksuele voorkeur veel hoger ligt dan dit minimum aantal. De mensen die hierop ja hebben geantwoord zijn dus uit de kast gekomen. Ook staat erin dat het aantal mensen met seksuele fantasiën over iemand van hetzelfde geslacht gigantisch is, en groter dan iedereen zou denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |