Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2007, 19:47   #281
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen had Amina Lawal toch maar chance dat ze aan de doodstraf kon ontsnappen omdat in de koran stond dat er ook "slapende embryo's" bestaan.

Op die manier kon ze het vermoeden laten bestaan dat haar kind niet n�* haar verstoting werd verwekt, doch nog tijdens haar huwelijk.
Dat het kind dan ineens een andere "papa" heeft is maar bijzaak.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 13:44   #282
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nee, dat ontgaat mij helemaal niet. Moslims die in ons land kinderen verkrachten gaan evengoed de gevangenis indraaien dan niet-moslims mag ik toch hopen.
Er zijn bitter weinig moslims die op dat gebied Mo volgen en nee, in islamitische landen geen ze daar waarschijnlijk niet voor gestraft worden maar het is zeker geen 'normale' zaak om met 6-jarigen te trouwen en nog veel minder om met 9-jarigen sex te hebben.
Nu begrijp ik het niet? Er zijn bitter weinig moslims die Mo op dat gebied volgen (dus hiermee geef je overigens impliciet toe dat Mo, onze boodschapper van god annex wereldwijd stichtend voorbeeld, het deed en iedereen weet dat de daden en handelingen van Mo volgen als het hoogste goed voor een moslim wordt beschouwd) en nu komt het, in islamitische landen gaan ze daar waarschijnlijk niet voor gestraft worden???

Je bedoelt dus dat het daar wel degelijk als een maatschappelijk aanvaard gegeven wordt beschouwd? Als normaal dus? (bij mijn weten wordt je voor normale zaken niet gestraft)

Eenvoudig gesteld wil je iets ontkennen maar bevestig je het gewoon???

Maar waar loop je hier dan over te neuzelen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2007 om 13:57.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 08:21   #283
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Nu begrijp ik het niet? Er zijn bitter weinig moslims die Mo op dat gebied volgen (dus hiermee geef je overigens impliciet toe dat Mo, onze boodschapper van god annex wereldwijd stichtend voorbeeld, het deed en iedereen weet dat de daden en handelingen van Mo volgen als het hoogste goed voor een moslim wordt beschouwd) en nu komt het, in islamitische landen gaan ze daar waarschijnlijk niet voor gestraft worden???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Je bedoelt dus dat het daar wel degelijk als een maatschappelijk aanvaard gegeven wordt beschouwd? Als normaal dus? (bij mijn weten wordt je voor normale zaken niet gestraft)
Eenvoudig gesteld wil je iets ontkennen maar bevestig je het gewoon???
Maar waar loop je hier dan over te neuzelen?
Wat ontken ik juist??

Het is toch niet omdat homohuwelijken bijvoorbeeld mogen dat iedereen het gaat doen?

Laatst gewijzigd door Laya : 3 februari 2007 om 08:23.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2007, 13:46   #284
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Wat ontken ik juist??

Het is toch niet omdat homohuwelijken bijvoorbeeld mogen dat iedereen het gaat doen?
Als je "iedereen" uit je zin haalt is die wel waar. Dit is een flauwe poging om het punt belachelijk te maken.

Als verkrachten van minderjarigen mag, zoals in alle sharia landen, dan wordt het gedaan, en ongestraft en zonder opvang voor die kinderen. Naar voorbeeld van de pedofiele profeet.

Nog vragen ?
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 18:20   #285
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Als je "iedereen" uit je zin haalt is die wel waar. Dit is een flauwe poging om het punt belachelijk te maken.

Als verkrachten van minderjarigen mag, zoals in alle sharia landen, dan wordt het gedaan, en ongestraft en zonder opvang voor die kinderen. Naar voorbeeld van de pedofiele profeet.

Nog vragen ?
Citaat:
Iran, Fatwa, Ayatollah Khomeini, 1992 (geloof ik) :
"According to a special "religious decree" issued by Ayatollah Khomeini, virgin women prisoners must be raped before execution to prevent their going to heaven. A Guard conducts the rape the night before their murder. The next day, the religious judge at the prison issues a marriage certificate and sends it to the victim's family, along with a box of sweets."

Deze wet is nog steeds in voegen in Iran.
Nog een link:
http://ibloga.blogspot.com/2007/01/i...tle-girls.html
http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/mhviran.htm
http://www.peacefaq.com/women.html
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel

Laatst gewijzigd door hermanvk : 7 februari 2007 om 18:29.
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be