![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Staatssecretaris
|
![]() Intussen weet ik nog altijd niet wat die kernbommen hier bij ons doen. Ofwel dienen ze tot niets en dan is het niet moeilijk om ze terug naar de VS te sturen. Ofwel hebben ze wel degelijk een functie. Als ze een functie hebben, dan moet er ook een doel aan verbonden zijn. Vermits die kernwapens hier nog steeds liggen, mag men logischerwijze onderstellen dat de VS of de NAVO nu al bestemmingen aangeduid hebben voor dit kernarsenaal. Zij zullen hiervoor zeker niet de toelating vragen aan een Verhofstadt of eender welke andere excellentie van onze regering.
Dus komen we terug op de beginvraag. Waarom wil Bush dit rakettenschield? En kom niet af met een dreiging van Iran of Noord-Vietnam, want dat is een drogreden. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 10 juni 2007 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Poetin verraste de Navo met zijn Azerbeidjaanse aanbod. "Hoe kan de Navo daar zonder gezichtsverlies vanaf", dacht de Hoop Scheffer. Verward maakte hij nog maar een blunder door op te merken dat het schild zich dan te dicht bij de schurkenstaten zou bevinden.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat het rakettenschild tegen iran en noordkorea en iran gericht is,is altijd openlijk gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Denken jullie nu echt dat die rakettenschild de echte reden is?
De echte reden is wie de sterkste is, het meeste invloed heeft en meeste macht kan bereiken. Die rakettenschild is nutteloos. Men heeft wel betere technieken om raketjes uit te lucht te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bestaat al maar dan moderner en zonder raketten. Zie mijn vorige berichten op deze topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat iran zegt is natuurlijk de waarheid.
Laatst gewijzigd door illwill : 11 juni 2007 om 07:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als eerder links sujet vind ik het niet fijn dat onze relatie met Rusland zo op de spits wordt gedreven. Ik vind het ook niet fijn dat wij onze soevereiniteit verliezen. Poetin heeft objectief gesproken natuurlijk gelijk. Maar in het rechtse Vlaanderen is het ondenkbaar geworden om dat te zeggen. Bush boven dus. Kernrakketten op Brussel gericht, geweldig!! Wij schuilen allen samen toch gezellig in de dorpsstraat onder de veilige Vlaamse kerktoren, die we met z'n allen terug ontdekt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Want volgens sommige bronnen is dat ruimteschild (lol) geen stuiver waard voor lange-afstandsraketten, enkel voor korte-afstandsrakketten kan het deugen. En wat is dat schild nu eigenlijk ? Een aantal lanceerbasissen die enkel voor defensieve doeleinden kunnen worden gebruikt ? Effe lachen... .
---------------------------------------------------------------------- Democracy is the name we give the people whenever we need them. (Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet) Laatst gewijzigd door Sante : 11 juni 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#295 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zowiezo...je denkt dit waarom? Heb je hier aanwijzingen voor dan? ![]() Volgens welke bronnen is dit zo? Dit is idd een defensief systeem...wat is daar zo grappig aan? Verklaar u nader...
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij 1 reden waarom ik persoonlijke aanvallen van jou zou toelaten indien ik er zelf strafpunten voor krijg? Indien je 1 goede reden kunt geven zal ik je niet meer rapporteren ervoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede hangt het er maar vanaf wat je rechts noemt. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://www.kennislink.nl/web/show?id...=811&cat=60558 http://www.kennislink.nl/web/show?id=98333 http://www.kennislink.nl/web/show?id=122835 etc... google eens rond. En ik vind het uiteraard grappig dat de US denkt aan het beschermen van gebieden met een systeem dat zelfs in hun eigen land nog niet zijn deugdelijkheid heeft bewezen. Ik lach me te pletter als ik denk hoeveel ons dat gaat kosten. Enfin, veel plezier ermee, ik ga mijn medicamenten nemen.
![]() |