![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In elk geval heb ik, een 'ultra-gauchistische trot', het hier gisteren met de andere sectairen op de afdelingsvergadering over gehad (na de rituele Stalinbeeltenisverbranding en de eed van trouw aan Eric Beyl ![]() grtn, 't gespuus Laatst gewijzigd door rood gespuis : 13 juni 2007 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iets anders, zo'n Stalinbeeltenis: brandt dat goed? En heb jij misschien een Driewerf-beeltenis voor mij om onze lokale Pvdabijeenkomsten wat te verlichten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Meestal slagen we er wel in om onze eed van trouw af te leggen voor stalin volledig verteerd is. Dus dat zal wel zo'n minuut of Vijf duren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De raakvlakken lijken me in elk geval voldoende groot om rond dit punt intens samen te werken. Het zal trouwens nodig zijn! Stuur me maar een mailtje, en ik breng je in contact met de verantwoordelijken voor volgend jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Ik dacht maandag even dat dit een grap was, maar u blijkt het te menen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() Ik hoop ook dat we een andere visie hebben, want die van jullie wil ik echt niet overnemen: uitgeprobeerd en definitief afgeschreven.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 13 juni 2007 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() Ik had het toch al gezegd, compleet wereldvreemd. Ze slagen er dus in om een resultaat van 0,4% om te buigen tot een "positieve uitdaging". Wat moeten ze anders doen? Toegeven dat het niet zo ging als verwacht? Nog liever de tong afbijten, partijbelangen mogen niet worden beschadigd. Eigenlijk zijn ze spiegelbeeld van het VB.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 13 juni 2007 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
Besluit: laten we praten, wat ons bindt is zoveel belangrijker dan wat ons scheidt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 13 juni 2007 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() net hetgeen de PVDA'ers hebben moeten mompelen toen ze CAP-affiches overplakten.
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft wellicht wat last van de warmte. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 juni 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In heel de campagne heb ik het woord trot- of maoist niet horen vallen noch bij CAP noch bij de PVDA. Dit was ook helemaal niet de reden waarop samenwerking dit keer niet is doorgegaan. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 juni 2007 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zo agressief driewerf? Beetje down door de resultaten (21% van uw objectief is niet fantastisch, hopelijk gaan de examens beter) of is het het anti-communisme dat komt bovendrijven? Rond concrete punten gaan samenwerken vraagt enige goodwill en niet te scherpe woorden, gezien het in het verleden blijkbaar blijkbaar ook niet echt boterde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de COMACgasten van Gent op dit forum en jij tot concrete afspraken kunnen komen. Kan niet zo moeilijk zijn lijkt mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |