![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kent er iemand een rechter die het immoreel vindt dat de belastingen zo hoog zijn ? Dan hoef ik de belastingswetten ook niet meer na te leven en moet ik geen belastingen meer betalen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik dan dadelijk een proces tegen de Belgische staat ga opstarten om morele schadevergoeding te bekomen. Ik word ziek en depressief van al die belastingen die ik moet betalen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() VRT afschaffen en grenzen opensmijten.
Dank.
![]() |
![]() |
#283 |
Staatssecretaris
|
![]() Moeder Angelica probeerde te ontsnappen op luchthaven
(Belga) Op de luchthaven van Zaventem is er maandag wel een fysieke confrontatie geweest tussen de agenten van de Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ) en de moeder van Angelica, Ana Cajamarca, toen zij probeerde te ontsnappen. Dat heeft de woordvoerder van de DVZ, Dominique Ernould, dinsdag op de Franstalige televisie RTBF gezegd. Ana Cajamarca en haar elfjarige dochter Angelica moesten maandagavond het Belgische grondgebied verlaten. De woordvoerder herhaalde dat noch de dochter noch de moeder zich in eerste instantie verzetten tegen hun transport van het gesloten centrum 127 bis in Steenokkerzeel, waar ze vastgehouden werden, naar de luchthaven. Op dat moment waren ze dus niet geboeid. Toen het konvooi op de luchthaven was aangekomen, probeerde de moeder op het tarmac op de vlucht te slaan, net toen de agenten van de DVZ de twee Ecuadoranen naar het INAD-centrum wilden brengen, aldus de DVZ. Toen de agenten haar te pakken kregen, verzette ze zich en beet ze een van hen. Dat bracht bij de agenten een fysieke reactie teweeg en ze besloten daarop haar te boeien, verklaart de DVZ. (SIJ) - - - het strafste van al is: ZIJ dienen klacht in tegen hun behandeling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
On topic please. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tip: emigreer naar Ecuador |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze als gevolg van hun eigen daden dan opvangen worden in een verwarmd onderkomen, voorzien van alle comfort, met drie maal daags eten, kleding en alle andere voorzieningen vind ik inderdaad iets waar ze best DANKBAAR voor mogen zijn in plaats van dat hun regerering even gaat zeggen of het gesloten asielcentrum nu een vier dan wel vijf-sterren hotel moet wezen. (*) raar genoeg had Anjelica daar géén trauma van opgelopen. Nochtans, heel je kindertijd achter je laten, andere taal moeten aanleren, je vriendjes en vriendinnetjes én je eigen familie moeten achterlaten, niet weten waar je ouders terechtkomen..... opgevangen worden door de ene vreemde mens na de andere.... lijkt me zéér traumatiserend voor zo'n kind! wordt het geen tijd de moeder even ter orde te roepen? Citaat:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat er duizenden verarmde gepensionneerden er evenmin iets mee zouden inzitten om de wintermaanden GRATIS door te brengen in een verwarmd asielig centrum met chauffage, TV, gezelschapsspelen en driemaal daags een gezonde maaltijd! Velen hebben namelijk het geld niet om zich dat te permitteren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 juli 2007 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moest beschaamd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bey bey
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() "Rechtspraak" en "België" begint contradictonisch te klinken !
![]() |
#291 | |
|
![]() Die duistere actiecomités hebben zelfs voor de camera gezegd dat ze de illegalen oproepen om zich te verzetten tegen hun repatriëring. Kan er niet tegen deze comités en hun mensen opgetreden worden? Uiteindelijk zijn ook zij de oorzaak van deze problemen.
Tenandere: u en ik moeten maar es een oproep doen om zich vanaf nu fysiek te verzetten tegen bvb alcoholcontroles, ik denk dat we snel serieuze problemen zouden krijgen met het gerecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Minister
|
![]() Het probleem is de Staat en het geweld waarmee ze zich bedient.
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De dochter studeerde handelsingenieur aan de Universiteit Gent. Volgens onze wetten mogen kinderen van illegalen ook naar school gaan tot ze 18 jaar zijn. Ze hebben evenwel niet het recht om aan een universiteit of aan een hogeschool te studeren. De vraag is dan natuurlijk: Wat deed dat meisje dan aan de universiteit? Waarom werd ze ingeschreven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behalve als de illegale poetsvrouw van den trap valt natuurlijk! Dan ben je strafbaar !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
|
![]() kijk de essentie van de zaak is dat de overheid ZELF verantwoordelijk is voor dit soort situaties. Indien zij actief zou gaan zoeken naar illegalen en ze ook actief uitwijst (ipv het belachelijke "bevel om het grondgebied te verlaten") dan zouden die illegalen hier geen jaren rustig kunnen leven om dan te gaan claimen dat ze geïntegreerd zijn en erbovenop een paar actiecomités in steun krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |