![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor. Ik zag de discussie ineens weer gaan over stammenoorlogen van 2000 jaar geleden, Hitler-excusanten en letterlijke Koranteksten. Dat is jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel mijn respect. Je zit hier al langer dan ik maar je probeert nog om zeer ernstig te discussieren.
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
Jazeker heeft ooit op dit forum een hilarische schets gegeven van hoe een discussie vaak verloopt. Toch zijn er genoeg mensen over die wel serieus met je in discussie willen. (Wat vanzelfsprekend iets anders is dan 'het met elkaar eens zijn'.) Vaak heb ik liever een respectabele tegenstander dan een ongenuanceerde medestander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je geluk hebt, ja.
Ik ben gestopt nadat ik een beetje te vaak moest zeggen 'stop met me woorden in de mond te leggen'. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Eventjes ging het ergens over. Ja, dus. Ah! Concensus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aantrekken doe ik het niet. Maar het maakt discussie wel lastig.
En ergens over gaan. Mwah, ga eens terug en kijk hoeveel je poco wordt genoemd. Gewoon omdat je de schijn geeft de islam ook maar een beetje goed te praten. Natuurlijk consensus.
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, bij mij gaat het over Vlaams-Nationalist, Belgicist, Fascist, A-sociaal, Royalist, Poco, ...
Mmm, er is nog meer, maar dat ontglipt me.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
School kan zo'n eten wel als alternatief bieden, maar niet als hoofdgerecht. Anders moeten de vegetariers, veganen, mensen die geen vis lusten, Hindoes (jazeker, geen rund meer!) enzovoort allemaal hun dieet als standaardmenu krijgen. Alles of niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Liberaal, zionist, idioot, militarist, vlaams-belanger dat alsof doet dat hij een allochtoon is, gebande gebruiker dat onder een andere naam is geregistreerd, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahja, Blokker ben ik ook al genoemd.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
islamitische kinderen HEBBEN ALTIJD de kans gehad om mee te gaan! Het feit dat men de mohammedaanse religie aanhangt wil nog steeds niet zeggen dat men gehandicapped is (pardon, minder-valide, oops sorry: anders-valide). Kinderen zonder benen hebben de kans niet om mee te gaan, tenzij men specifieke maatregelen treft waardoor die kinderen wèl die kans hebben (voorzien van rolstoelen, begeleiders, apart parcours etc...) Mohammedaanse kinderen KUNNEN gewoon meegaan. Ze KUNNEN zelfs hun religieuze eetgewoontes toepassen door tijdens die bosklassen eens géén vlees te eten als het aangeboden vlees hen niet aanstaat! Het heeft dus niks met KUNNEN of met KANSEN te maken, maar alles met een beetje AANPASSING. Mijn kinderen gingen op sneeuwklassen. Raar genoeg bood de school me geen skipakken, dikke truien, anorakken en aangepaste schoenen aan, zodat mijn kinderen de kans kregen om mee te gaan.... Wij dragen namelijk enkel rode kleding door ons geloof, en ze boden ons zelfs NIKS aan! Wat een schande. Besluit: mijn kinderen kregen de k�*ns niet om mee te gaan. Mijn kinderen wilden ook wel gaan zwemmen, ik ook trouwens. Door ons geloof willen we niet gaan zwemmen in zwembaden met chloor, enkel met elektrolyse systemen om het water te zuiveren. De gemeente WEIGERT nu verdomme om zo'n systeem te installeren. We hebben dus de kans zelfs niet om te gaan zwemmen en als mijn kinderen verdrinken dan ga ik de gemeente verantwoordelijk stellen omdat ze ons die kans niet geboden heeft in het gemeentelijke zwembad. Wat een discriminatie weeral. Leuk hoor, de "gelijke kansen" redenering op z'n islamitisch toe te passen! zouden we allemaal eens moeten beginnen, zijn we weeral verrijkt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() En als ik geen pet mag opzetten in de klas, mogen hoofddoekjes mooi af.
Ik geloof in de Oppergod der Hoofddeksels en ik draag altijd een avatar van deze God op mijn hoofd. Het Hoofddeksel geeft mij goddelijke inspiratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, Circe, waarom ben je nu eigenlijk zo gefrustreerd?
Als ik nog ideologische motieven achter je tekstjes zou kunnen vinden, mss. Maar het gaat niet verder dan gebash hier en daar.
![]() |
![]() |