Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2007, 16:58   #281
Ishida
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Interessante analyse. Leterme heeft inderdaad noch visie, noch strategie.
Inderdaad het paarse beleid van de afgelopen 8 jaar was een toonbeeld van visie De strategie was in ieder geval duidelijk: kost wat kost aan de macht blijven.

Met alle respect maar Leterme lijkt juist wel iemand met visie, getuige daarvan zijn standvastigheid tijdens de huidige regeringsvorming.
Ishida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 17:26   #282
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ishida Bekijk bericht
Inderdaad het paarse beleid van de afgelopen 8 jaar was een toonbeeld van visie De strategie was in ieder geval duidelijk: kost wat kost aan de macht blijven.

Met alle respect maar Leterme lijkt juist wel iemand met visie, getuige daarvan zijn standvastigheid tijdens de huidige regeringsvorming.
het eerste over paars is juist.

het tweede, over leterme, valt af te wachten, mr het ziet er idd goed uit, en op dit moment getuigd hij van visie. zoveel is zeker

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 19:35   #283
Escritor
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ishida Bekijk bericht

Is het hier na 8 jaar paars potverdikke niet beter geworden?
De vacatures zijn er in overvloed, de economie heeft het té goed gedaan, de welvaart is gigantisch gestegen.

Visie is iets anders dan na 74 dagen onderhandelen nog niks bereikt te hebben. Weet je waarom?
Omdat deze visieloze halve Waal op voorhand geen contacten heeft gelegd met de Waalse partijen (tenzij voor zijn saucisse).

Eender welk ander individu met een duidelijk maatschappelijke visie, had nu een regering op poten kunnen zetten.
Die kon voldoen aan beider verzuchtingen.
Oud 24 augustus 2007, 19:35   #284
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Dewever zegt zaken die ik al een beetje vermoedde.

Dat Milquet 'wel wou', maar dat het een beetje tegenstak. Maar haar kan ik het 'vergeven'.

Ik ben echt zwaar teleurgesteld in Reynders en de MR.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 19:39   #285
Escritor
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Het gaat dan ook om accounts die allemaal sinds 20 augustus geregistreerd zijn, en toevallig allemaal hevig anti-kartel en pro-Belgisch zijn. We kunnen er nog m.r. en lollysticky aan toevoegen.

Ergens is iemand als een razende aan het werk gegaan.
Misschien is er sinds 20 augustus wel wat voer bijgekomen om op het Vlaamsch kartel te schieten?
Over dat kunstmatig in leven gehouden groepje Vlaamse strijders, omdat dat tegenwoordig electoraal hip is.

Trouwens, aan de Leterme-aanhangers (ik weet het, het is niet volledig intellectueel correct - maar dat zijn er hier weinigen - want een mening kan inderdaad veranderen): 10 jaar geleden, was Leterme dan zo'n flamingant zoals hij nu pretendeert te zijn? Of was hij toen ook geen Belgicist?

Dat ik pro-Belgisch ben, is een leugen.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik binnen een federale Europese unie graag Vlaanderen (dus oost- en west-) zou zien functioneren als federatie?
Oud 24 augustus 2007, 20:03   #286
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Waarom, waarom in godsnaam , geloof ik nog altijd niet in een goede afloop voor Vlaanderen op dit ogenblik?

Waarom geloof ik nog altijd niet in de standvastigheid van het kartel in de gedane onderhandelingen en in de nog te spelen rol van het kartel?

Waarom ben ik er nog altijd van overtuigd dat Vlaanderen, ondanks de 75 dagen onderhandelen, straks weerom het gelag zal betalen?

Waarom kan ik de geweldige euforie van vele 'Vlamingen' enkel maar met veel argwaan gadeslaan?

OMDAT ik er nog altijd van overtuigd ben dat het kartel, dat in zijn nota al véél toegegeven heeft aan de Franstaligen, straks nog bereid zal zijn, deze nota nog 'dunner' te maken

OMDAT ik er nog altijd van overtuigd ben dat aan de miljardentransfers niet geraakt zal worden, integendeel, deze zullen nog uitgebreid worden!

OMDAT ik er zeker van ben dat het kartel uiteindelijk niet zal raken aan de beloofde regionalisering van de gezondheidszorg en aan de splitsing van de sociale zekerheid

OMDAT ik er voor vrees dat voor de 'misschien' splitsing van BHV ,Vlaanderen een enorme prijs zal moeten betalen

OMDAT ik geloof dat het kartel, ondanks dat de publieke opinie hiervoor klaar,
de onderhandelingen ter ere van Belgiekske tot in den treure zal blijven steunen

OMDAT ik er met de dag méér overtuigd van wordt, dat het nog één verkiezing te vroeg is om komaf te maken met dit onland

OMDAT ik straks voor een groot stuk even ontgoocheld zal zijn als véle Vlamingen die nu al denken dat Vlaanderen 'gescoord' heeft of zal scoren

OMDAT het spreekwoord : we dronken een glas, we pisten een plas en alles bleef zoals het was, héél dicht bij de waarheid zal liggen straks

DAAROM :

Het lijkt anders dan alle vorige regeringsonderhandelingen in het verleden, maar in feite is het dat niet.
De rol van de syndicaten, de belgicisten, het koningshuis, de 'Waalse' elite en de loges is nog altijd groter dan de wil van een meerderheid van de Vlaams bevolking!

DAAROM : hou beide 'voetjes ' op de grond en wacht met evenveel argwaan als mezelf het verdere verloop van dit 'theater' af.

OMDAT ik de
Oud 24 augustus 2007, 20:23   #287
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Leterme een 'CVP-er' die woord houdt, dat is toch al heel wat!
Maar we blijven nuchter en waakzaam!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 20:38   #288
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Escritor Bekijk bericht
Is het hier na 8 jaar paars potverdikke niet beter geworden?
De vacatures zijn er in overvloed, de economie heeft het té goed gedaan, de welvaart is gigantisch gestegen.

Visie is iets anders dan na 74 dagen onderhandelen nog niks bereikt te hebben. Weet je waarom?
Omdat deze visieloze halve Waal op voorhand geen contacten heeft gelegd met de Waalse partijen (tenzij voor zijn saucisse).

Eender welk ander individu met een duidelijk maatschappelijke visie, had nu een regering op poten kunnen zetten.
Die kon voldoen aan beider verzuchtingen.
Doe je kousen uit, laat een emmer vol water lopen en steek je voeten erin, Bruno. Je moet hoognodig afkoelen. Haat is een zeer slechte raadgever, daar word je zelf het grootste slachtoffer van.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 20:39   #289
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Escritor Bekijk bericht
Dat ik pro-Belgisch ben, is een leugen.
en

Citaat:
Vlaanderen (dus oost- en west-)
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2007, 12:07   #290
Escritor
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Doe je kousen uit, laat een emmer vol water lopen en steek je voeten erin, Bruno. Je moet hoognodig afkoelen. Haat is een zeer slechte raadgever, daar word je zelf het grootste slachtoffer van.
Je kent me niet.
Je beschuldigd me wat in het losse weg en gaat elke confrontatie doodleuk in de weg.

Wat wil je dat ik doe?
Mijn pas inscannen?
Mijn lidkaart van de partij waartoe ik behoor?

Wees een beetje normaal.

Ik ben trouwens verre van haatdragend.
Dat is een emotie die mij onbekend is, door mijn heilige geloof dat de mens in sé goed is.
Alleen niet bijster slim is.

Trouwens: wat is er mis met mijn stelling voor een onafhankelijk Vlaanderen - Limburg (dat die miljardenstroom naar daar ook eens mag stopen - Antwerpen (ze spreken de Vlaamsche taal niet)?
Oud 25 augustus 2007, 12:10   #291
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in Reynders en de MR.
Wie niet?
Didier riekt macht...
Alleen merkt hij niet dat die macht echt niet voor hem is...

Die man heeft te weinig ballen. Ik hoop dat ze daar bij de mr ooit toch ook eens schone kuis gaan houden...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be